Fitness Seller

Wel of niet kuren

Suc6 iig bro.

Wat ik persoonlijk kan aanraden, waarvan de onderdrukking niet aanwezig is, is andactrim dht gel, dht is zeer hoog in affiniteit, vele malen sterker dan testosteron. Geen onderdrukking, geen nakuur. Enige oplossing, wel een goeie.

Ik heb het zelf een keer geprobeerd en ondervond alleen een verhoogt libido.
Ik ben natuurlijk nog een jonge god vergeleken met jullie :D maar kan me toch niet voorstellen dat het veel zoden aan de dijk zal zetten...

Ondervond alleen verhoogd libido..... Waarom kan niemanf hier meer rationeel en beetje onderbouwd antwoorden?

Dht heeft velen malen hogere affiniteit met receptoren dan test.
Heb het lang via de as poli voorgeschreven gehad. Geen onderdrukking, topfit, libido, gewichtstoename etc. Je moet geen mensen van 20+ vergelijken met mensen van 40+

Ik vind het een super middel, wel de dht vorm, niet een doorsnee tedtoteroncreme, die onderdrukt alleen maar.eerlijk gezegd vond ik qua "werking" de gel beter dan nebido.

• Topic Starter Topic Starter
Ondervond alleen verhoogd libido..... Waarom kan niemanf hier meer rationeel en beetje onderbouwd antwoorden?

Heb het lang via de as poli voorgeschreven gehad. Geen onderdrukking, topfit, libido, gewichtstoename etc. Je moet geen mensen van 20+ vergelijken met mensen van 40+

Ik vind het een super middel, wel de dht vorm, niet een doorsnee tedtoteroncreme, die onderdrukt alleen maar.eerlijk gezegd vond ik qua "werking" de gel beter dan nebido.

Ik ga donderdag a.s. naar de huisarts en ga het voorleggen. Heb goed contact met hem en kan eventueel mijn "hoge leeftijd' :eek:misbruiken om de gel voorgeschreven te krijgen denk ik. Ik heb gisteren avond het net afgestruind en eerlijk gezegd ben ik meer geinteresseerd in de gel.
Thanks en een fijne dag!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Kriel,

Ok, ik snap 'm. Huisarts, doorverwijzing As poli Haarlem.

Ik ben hier totaal niet in thuis, maar zou het niet betekenen als je dit middel zou nemen dat je dan versneld haaruitval krijgt dmv de dht?

Hey Kriel,

Ok, ik snap 'm. Huisarts, doorverwijzing As poli Haarlem.

Nee geen huisarts, niet nodig, gewoon afspraak poli, is gewoon op zichzelf staande post, geen huisarts doorverwijzing nodig.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 10:19 ----------

Ik ben hier totaal niet in thuis, maar zou het niet betekenen als je dit middel zou nemen dat je dan versneld haaruitval krijgt dmv de dht?

Wordt beetje moe van acne, haaruitval,als bijwerking gezeik. Net alsof je direkt kaal wordt.
If you cant stand the heat.....

Wat valt er te onderbouwen?? Ik ondervond alleen een verhoogd libido en verder niks van gewichttoename oid.

Sowieso eerste kuurtje test only volstaat prima :) 250-500mg per week.

Je traint al 21 jaar en bent 22kg aangekomen? Lees ik dat nou goed?

wat is er verkeerd aan 21 jaar trainen en 22kg bijgekomen. de eerste jaren groei je gemakkelijk maar daarna gaat het zeer traag en op den duur train je om bijna niet meer bij te komen. maar ja, je bent nog jong en dat zijn zaken die je pas weet als je al meer dan 10 jaar traint. het is al een prestatie om te blijven trainen. de meesten hier op het forum zijn amper 25 jaar en zullen binnen 10 jaar niet meer trainen.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 11:47 ----------

jij zou toch beter moeten weten, je bent ook al 46. wat een gezeik over 22kg op 20 jaar. ik weeg zelf 7 kg minder dan 1 jaar geleden. ik ben van 73 naar 97 kg gegaan op 10 jaar tijd en weeg nu 90 kg. de meesten van jullie hebben geen 20 jaar getraind en zullen dat ook niet doen en moeten dus niet teveel lullen over maar 22 kg in 20 jaar.

zeker 2 weken gesmeerd met 2,5 gr pd,onderbouw ff man,zo doe je mee aan ongestaaft gelul

Ja 2 weken gesmeerd op 2,5 gr per dag, helemaal goed geraden :rolleyes:
Ik heb het iets van 10 weken gebruikt en de dosering die tremendes me adviseerde gehanteerd.
Is te lang geleden en vond het zo erg niet boeiend spul dat ik de dosering niet meer weet, maar kan je verzekeren dat het geen trt dosering was.

hehehe,je bedoelt testcreme,trenflow of whatever oid,tremendes weet niets van andactrim. Andactrim is iets vd laatste paar weken.

Wat een reactie je reageert op een verkeerd middel,cristus wat een niveau,je bent genomineerd voor meest ondoordacht reply.
lorre lorre koppie krauw

Laatst bewerkt:
je raakt beetje geirriteerd door de noob he kriel!
ik zelf vind me niet deskundig genoeg om advies te geven.

maar lees wel graag de dingen van mensen die er wel verstand van hebben.
en hoop ook dat ze blijven posten
want merk dat er steeds minder gepost word door de mensen die meer verstand van de werking van aas hebben

en dat het papegaai gehalten hoog is (een nivo wat ik zelf ook wel beheers)
maar als er dan dieper op de materie ingegaan word. gaat het me pet te boven, dus mensen met bro science. geef geen advies en laat de mensen met verstand het adviseren doen

je raakt beetje geirriteerd door de noob he kriel!
ik zelf vind me niet deskundig genoeg om advies te geven.

maar lees wel graag de dingen van mensen die er wel verstand van hebben.
en hoop ook dat ze blijven posten
want merk dat er steeds minder gepost word door de mensen die meer verstand van de werking van aas hebben

en dat het papegaai gehalten hoog is (een nivo wat ik zelf ook wel beheers)
maar als er dan dieper op de materie ingegaan word. gaat het me pet te boven, dus mensen met bro science. geef geen advies en laat de mensen met verstand het adviseren doen

Ik vind het idioot om over midden in een topic een reply te geven,zonder dat mensen weten waar het om draait,en het middel niet eens kennen,of van horen zeggen. Je kan DHT met zeer hoge affiniteit niet met een creme vergelijken,waar Tremendes als proefzwijntje op dbb geexperimenteert heeft,en dan doodleuk commentaar geven op welgemeend doordacht advies voor de topic starter. Hierna verbolgen doen op mijn reactie,dan nog vreselijk dom antwoord geven,waaruit blijkt dat iemand echt een idioot is.

Ondertussen door zo een antwoord,gaat de ts het advies in twijfel trekken....idd dom bro.

Laatst bewerkt:
Je hebt vast en zeker gelijk, Kriel, maar kan je nou niet wat liever zijn?

Waarom bro? Iemand zegt dat ik uit mijn nek lul (wat ook vaak zo is natuurlijk),en zegt dat hij dit middel gebruikt heeft,terwijl hij het over een totaal ander middel heeft,wordt beetje moe van..
Nee man,lief zijn ben ik voor mijn vrouw en beesjes.

hehehe,je bedoelt testcreme,trenflow of whatever oid,tremendes weet niets van andactrim. Andactrim is iets vd laatste paar weken.

Wat een reactie je reageert op een verkeerd middel,cristus wat een niveau,je bent genomineerd voor meest ondoordacht reply.
lorre lorre koppie krauw

Wat ben jij een zeikerd zeg. Ook eerste keer dat ik een middel door elkaar haal en meteen moet er weer iemand als een klein k*t kind op reageren :rolleyes:
Als je je frustraties wil uiten moet je maar lekker je thaise h**r kapot nken.

Laatst bewerkt:
nou,zou wel willen,helaas zit ik weer hier.

Kerel,je verdoet een topic,door interesant te doen,terwijl je appels met peren vergelijkt,en doet alsof ik niet weet waar ik het over hebt.......no biggie hoor,de bijdehante uithangen,met ''even wat medicatie door elkaar gooien'' duuuhhh

Ach Kriel, is toch ook allemaal hetzelfde. Test/Tren/Deca/Mast/Bold. wat maakt het uit waar je het over hebt. 1 pot nat.....

Thanks voor de uiteenzetting Kriel. Ik vrees dat ik maar genoegen moet nemen dat het dan niet voor mij is weggelegd. Ik ben door een hel gegaan wat mijn maag en slokdarm betreft. Door overmatige productie van de Helicobacter pylori heb ik ook een middenrifbreuk gehad en dat was een hel. Mijn maag is dusdanig verzwakt en ga het niet riskeren om pillen te slikken. Ik moest toen ook radicaal stoppen met roken.
Ik vind het top dat jullie advies geven, scheelt een hoop!

Met het gevaar van een shitstorm van Krieltje :D , toch even kort peptides vermelden. Misschien kan je vb. IGF-1 Lr3 overwegen? Heb je geen nakuur nodig en zal je maag niet belasten.

Terug
Naar boven