AndroidHealthClinic

Wel of niet kuren

Met het gevaar van een shitstorm van Krieltje :D , toch even kort peptides vermelden. Misschien kan je vb. IGF-1 Lr3 overwegen? Heb je geen nakuur nodig en zal je maag niet belasten.

igf ''kan'' voor wat plaatselijke celgroei zorgen,maar versterkt libido,en paar kg gainen..nee..igf is zwaar overschat.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 09:57 ----------

Krieltje is gewoon een beetje te pro :cool:

Wederom ijzersterk reply.....zoals al je replys wat ik lees,zeg dan ff helemaal niets kerel,als je niet weet waar je over praat.

igf ''kan'' voor wat plaatselijke celgroei zorgen,maar versterkt libido,en paar kg gainen..nee..igf is zwaar overschat.

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 09:57 ----------

Wederom ijzersterk reply.....zoals al je replys wat ik lees,zeg dan ff helemaal niets kerel,als je niet weet waar je over praat.

Ik hield er al rekening mee dat je het negatief op zou vatten. Maar het was positief bedoeld hoor. :)

Hoe komt het dat je zo gefokt bent? Gezeik thuis ofzo?

Laatst bewerkt:
Grapjas. Als jij je zo intolerant blijft opstellen tegenover andere leden zullen er straks weinig over blijven die jou tolereren.

Grapjas. Als jij je zo intolerant blijft opstellen tegenover andere leden zullen er straks weinig over blijven die jou tolereren.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap c if i care

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 10:52 ----------

Ik hield er al rekening mee dat je het negatief op zou vatten. Maar het was positief bedoeld hoor. :)

Hoe komt het dat je zo gefokt bent? Gezeik thuis ofzo?

ok nou geef ik je de kans,kijken of er idd een slim onderbouwd antwoord uit komt

onderbouw ff

Zekerheid van groei?
Toediening wanneer
Tijdsduur?
Financien?
Effect?
Libido,verhoogd fsh/lh

go ahead

Chagerijnige oude vent ben je toch :roflol:

Ik sprak je gewoon op je gedrag aan oude zeikerd :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 10:57 ----------

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap c if i care

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 10:52 ----------

ok nou geef ik je de kans,kijken of er idd een slim onderbouwd antwoord uit komt

onderbouw ff

Zekerheid van groei?
Toediening wanneer
Tijdsduur?
Financien?
Effect?
Libido,verhoogd fsh/lh

go ahead

zijn toch allemaal persoonlijke dingen. Hoe moet ik dat gaan voorspellen voor hem? ik weet geen eens wat hij van plan is te gaan gebruiken.

tja was er al bang voor..........

meelullen afzeiken,maar verder geen meerwaarde

Ik was je geen eens aan het afzeiken :roflol: het was nog gemeend ook :roflol:

500 mg TestE 1-12
25mg pd proviron 5-12
nakuur 20mg nolva pd 14-20

voor nakuur fsh/lh laten prikken,en dit na aantal weken herhalen,in de nakuur. Na paar weken nakuur wederom fsh/lh en testosteron laten prikken

suc6

Trouwens dit vind jij een bijzonder voorstel ofzo? Proviron voor de AI werking ervan en Fsh en LH om te controleren of ze eigen test productie weer op gang komt? Dit had ik wel kunnen bedenken inderdaad ;) mag dan een noob zijn maar dit is nogal basis.

Laatst bewerkt:
Ik sprak je gewoon op je gedrag aan oude zeikerd :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 10:57 ----------

zijn toch allemaal persoonlijke dingen. Hoe moet ik dat gaan voorspellen voor hem? ik weet geen eens wat hij van plan is te gaan gebruiken.

Ik was je geen eens aan het afzeiken :roflol: het was nog gemeend ook :roflol:

Trouwens dit vind jij een bijzonder voorstel ofzo? Proviron voor de AI werking ervan en Fsh en LH om te controleren of ze eigen test productie weer op gang komt? Dit had ik wel kunnen bedenken inderdaad ;) mag dan een noob zijn maar dit is nogal basis.

ja idd is redelijk basis,maar later wordt het iets moeilijker

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensenkinderen,

Relax allen, ik ben eruit. Dit is wat ik ga doen. Even erbij vermelden dat ik nogal koppig kan zijn. Ik wil niet al te heftig starten met kuren. Ik heb destijds dat ik op de 76 bleef steken ook toen geaccepteerd dat het niet lukte totdat ik een personal trainer tegenkwam die mij advies gaf te gaan sprinten en voila ik kwam een paar kilo aan. In de gym werd mij steevast verteld dat ik moest gaan kuren en dat ik anders niet meer in gewicht zou aankomen. Toendertijd was ik niet klaar om te kuren, ik had andere prio's en zoals ik reeds aangaf ik was super trots met het behaalde resultaat en mijn doel was 80kg en niet 100kg toen.
Mijn doel nu is 3 tot 4 kg spiergroei. Geen vocht maar droge spiermassa.
Correct me if I'm wrong.
Ik ga eerst met de test beginnen en niets anders ernaast. Waarom? Ik wil eerst uitvinden hoe mijn lichaam op reageert en of ik acceptabele bijverschijnselen krijg. Ik kan nu volop trainen, carriere hoeft niet meer voor mij, ik zit nu lekker en goed! Niets te klagem.
Het voorstel zoals door Kriel gegeven ga ik in eerste instantie aanhouden.

100-500 mg TestE 1-12
25mg pd proviron 5-12
nakuur 20mg nolva pd 14-20

De TestE ga ik opbouwen. Beginnend bij 100 opbouwend naar 500 en ook afbouwen (advies huisarts).

Zover ik het net heb kunnen afstruinen zou de proviron en nolva niet voor veel maagproblemen zorgen (ik heb voor alle zekerheid al 2 recepten omeprazol en Sucralfaat Sandoz) besteld. Ik heb het ook nagevraagd bij mijn huisarts. Hij kent mijn maagproblemen historie als geen ander en is goed op de hoogte qua irritante stoffen.

Mocht de kuur naar wens zijn en zonder al te veel bijwerkingen dan zal ik na een halfjaartje Andractim gebruiken.
De Test heb ik toch al in huis dus eerst deze wegwerken.

Allen bedankt voor jullie bijdrage.

Terug
Naar boven