Fitness Seller

Welk nummer luister jij naar voor een nieuw PR?

Rinus de Rukkabouter

bring me the horizon - diamonds aren't forever
hatebreed - destroy everything
lamb of god - redneck

ik sluit me aan bij Starter20 ;)

Ace of Base.

destroy everything, let the bodies hit the floor en nog een nummer van slipknot waar ik niet opkom.

eyeless

Vrijwel altijd hardcore. Als ik echt goed opgefokt geraak sta ik ook wel vaak een dansje of iets dergelijk te placeren :p dansen kan jet niet meer noemen eigenlijk. Ik word er gewoon zo ongelofelijk wild van als ik zwaar kan trainen in combinatie met hardcore. De adrenaline giert dan door mn lichaam dat ik gek wordt

• Topic Starter Topic Starter
jezus frank wat een softe shit. snap niet dat je daar van opgefokt kan raken.

ik heb tijdens zwaardere setjes meestal de cd van D-Passion aan

en tijdens een echt all out setje of 1rm kies ik voor 1 van deze 4:

Het is natuurlijk geen standaard stamp en ragwerk met een dikke bas eronder, maar iets wat subtiel opbouwt en vol passie zit. Je moet het even de tijd geven en zodra je dat door hebt, stijgt je adrenaline naar ongekende hoogtes ;)

Maar het moet natuurlijk ook bij je passen.

Rammstein - Feuerfrei
Rammstein - Ich will

Je moet denk ik proberen onafhankelijk van factoren van buitenaf om jezelf op te kunnen fokken. Wat gebeurt er als je muziek het een keertje niet doet en je een PR wilt zetten? Je moet gewoon gek in je kop zijn, je kop doet het altijd wel. :D

Das waar. Ik train vrijwel altijd thuis in de garage en meestal zonder muziek. Heb al vaak genoeg pr´s gezet zonder muziek.

Maar af en toe een goed nummer kan geen kwaad. Gaat het opfokken soms iets makkelijker.

??

Laatst bewerkt:
In ieder geval iets Hiphop-achtig. Maar denk dat dat hier niet echt gewaardeerd wordt. :p Alles wat Rock/Metal-achtig is, irriteert mij gewoon mateloos.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet denk ik proberen onafhankelijk van factoren van buitenaf om jezelf op te kunnen fokken. Wat gebeurt er als je muziek het een keertje niet doet en je een PR wilt zetten? Je moet gewoon gek in je kop zijn, je kop doet het altijd wel. :D

offcourse.. dat is ook zo. Op een wedstrijd kun je ook niet zomaar je mp3 speler in je oor pluggen omdat je op commando moet liften en zakken. Maar een heerlijk nummer dat je lekker opfokt is natuurlijk een mooi middel waar ik graag gebruik van maak natuurlijk :)

Terug
Naar boven