XXL Nutrition

Welke acteurs/actrices vind jij overschat?

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
In navolging van het Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt? - Topic, het wie vind de meest overschatte actrices/acteurs?

Gelieve ook een woordje uitleg te geven bij je keuzes! :)

Laatst bewerkt:
* Jean-Claude Van Damme: hij kan niet acteren, de enige momenten die zijn films geloofwaardig maken zijn de scenes waarin hij zijn mond houdt en gewoon zijn vechtkunstjes toont. Toch mocht hij zoveel films maken terwijl er zat betere acteurs/actrices zijn.

* Steven Seagal: hij kan maar één rol spelen en dat is de zware jongen met een duister verleden die in elk gevecht toch weer wint. Wat de situatie ook is, zijn stem en gezicht blijven altijd hetzelfde, kan totaal geen emotie vertolken.

Zullen er nog wel zijn maar kom er niet meteen op.

Allemaal! ;) Nee, ik vind Sean Connery nogal overschat. Zeker een goede acteur, maar soms hoor ik mensen hem zo erg de hemel in prijzen dat het wel lijkt alsof hij de beste acteur die er ooit zal zijn is.

Jean-Marie Pfaff

Die 1-eïege tweeling Mary-Olsen en dat andere anorexia ding, waarom behoeft geen uitleg lijkt me.

scarlet johansen, eva longaria ofzo, die coïtus and the city figuren,

Scarlet Johansen vind ik echt niet overschat . Heb je haar gezien in Black Dahlia bijvoorbeeld ?

Nicolas Cage : Mr. Overacting en wat een blaas zeg... veel te stoer en een domme muil... puppyeyes, my ass ! ook maar bekend geworden omdat ie familie is van Francis Ford Coppola

dat moest er ff uit :D

Christopher Lambert vind ik een overschatte acteur. Elke keer als ik die kop in films zie verschijnen lig ik weer in een deuk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Christopher Lambert idd :hahaha:

goed topic, acteurs uitlachen is fun !

OT: mijn eten komt spontaan naar boven bij George Clooney, Johny Depp, Keany Reeves, Jim Carrey, Steven Seagal, Nicolas Cage etc etc
:barf:

Leonardo di caprio

als je bijvoorbeeld 'The Departed' hebt gezien valt het op dat hij naast de andere acteurs weinig indruk maakt

ook in de 'The Aviator' vond ik hem niet goed waar hij het levensverhaal van Howard Huges speelt

• Topic Starter Topic Starter
Die 1-eïege tweeling Mary-Olsen en dat andere anorexia ding, waarom behoeft geen uitleg lijkt me.

Het gaat over overschatte acteurs/actrices, die twee geraken amper aan werk. Hoe kunnen ze dan overschat zijn? :D

Leonardo di caprio

als je bijvoorbeeld 'The Departed' hebt gezien valt het op dat hij naast de andere acteurs weinig indruk maakt

ook in de 'The Aviator' vond ik hem niet goed waar hij het levensverhaal van Howard Huges speelt

DiCaprio doet me eigenlijk erg denken aan Robert De Niro in de 70's & 80's

Nicolas Cage : Mr. Overacting en wat een blaas zeg... veel te stoer en een domme muil... puppyeyes, my ass ! ook maar bekend geworden omdat ie familie is van Francis Ford Coppola

dat moest er ff uit :D

Hij kiest te vaak voor het grote geld, soms toont hij toch nog dat hij over iet wat talent beschikt zoals bv. in Bringing out the dead en Leaving Las Vegas.
Verder heb je wel gelijk, echt zo'n typische box office acteur.

Laatst bewerkt:
Tom Cruise.

OT: mijn eten komt spontaan naar boven bij George Clooney, Johny Depp, Keany Reeves, Jim Carrey, Steven Seagal, Nicolas Cage etc etc
:barf:

Jij hebt duidelijk geen verstand, hoe kan je Johnny Depp en Jim Carrey nou overschat vinden, 2 topacteurs die rollen hebben die niemand hun nadoet, dit zijn mensen die kunnen elke rol doen.

Ik vind zoveel acteurs overschat, dus je kan aan mij beter vragen wie ik niet overschat vind.

Leonardo di caprio

DiCaprio owned in oa Basketball Diaries en What's Eating Gilbert Grape.

OT:
Vin Diesel, Van Damme, Steven Seagal; bijna alle actiefilm ik-sterf-nooit-en-schiet-altijd-raak-acteurs.

Terug
Naar boven