Fitness Seller

Welke acteurs/actrices vind jij overschat?

* Jean-Claude Van Damme: hij kan niet acteren, de enige momenten die zijn films geloofwaardig maken zijn de scenes waarin hij zijn mond houdt en gewoon zijn vechtkunstjes toont. Toch mocht hij zoveel films maken terwijl er zat betere acteurs/actrices zijn.

* Steven Seagal: hij kan maar één rol spelen en dat is de zware jongen met een duister verleden die in elk gevecht toch weer wint. Wat de situatie ook is, zijn stem en gezicht blijven altijd hetzelfde, kan totaal geen emotie vertolken.

Zullen er nog wel zijn maar kom er niet meteen op.

:roflol: idd,laatst nog een seagal film gezien,na meer dan 20 klappen op z'n gezicht stond ie nog recht.

Christopher Lambert vind ik een overschatte acteur. Elke keer als ik die kop in films zie verschijnen lig ik weer in een deuk..

Hier nog zo ene,lambert kan ook gewoon nie acteren. Altijd speelt ie dezelfde rollen de één al wat slechter dan de andere.

Cruise komt gewoonweg in geen enkele film geloofwaardig over .

Jim Carrey AKA Mr. Overacting altijd overdreven,schreeuwerig etc.
Vervelende vent om naar te kijken

Laatst bewerkt:
De eerste films van Jim Carrey ( Dumb & Dumberer, Ace Ventura, Man on the Moon ) vind ik ook stukken beter dan de laatste films, hij vind zichzelf net iets te leuk.

Reese Witherspoon.
Ze is niet bar slecht ofzo maar ze is zeker overgewaardeerd imo

Persoonlijk kan ik de films van Steven Seagal goed kijken. Het klopt inderdaad dat het meeste wat overdreven is... maar zeg nu eerlijk, geldt dit niet voor bijna alle films ? (die hard 4, etc)

Maar ja, ik heb waarschijnlijk weinig smaak! Vroeger kon ik zelfs naar de gekste Ninja/kung-fu films kijken. (het type waarbij ze kunnen vliegen etc; al is dat tegenwoordig wel anders)

Ongelooflijk dat sommigen Depp, DiCaprio, Clooney en zelfs Connery noemen. :rolleyes:

Ik ben het zeker eens met een Seagal...Iemand die ik trouwens totaal overrated vind, is Richard Gere. Bah, wat een vervelende acteur om naar te kijken.

John Malcovich & Jennifer Aniston

sommige mensen zijn echt achterlijk? bedoel als je zegt dat Keany reeves niet kan acteren? hij is geniaal in the Matrix, Jim carrey is gewoon top comedian in bv Liar liar, George clooney kan ook elke rol spelen en Johny Depp is gewoon de reden dat Jack Sparrow zo poppu is omdat hij gewoon perfect acteert...

Charlie Chaplin

Ongeveer 90% van alle Belgische & Nederlandse Acteurs mogen ze afvoeren voor mij

• Topic Starter Topic Starter
sommige mensen zijn echt achterlijk? bedoel als je zegt dat Keany reeves niet kan acteren? hij is geniaal in the Matrix, Jim carrey is gewoon top comedian in bv Liar liar, George clooney kan ook elke rol spelen en Johny Depp is gewoon de reden dat Jack Sparrow zo poppu is omdat hij gewoon perfect acteert...

Keanu Reeves is ook gewoon een matig acteur, zelfs in 'The Matrix'. En George Clooney speelt gewoon vaak... George Clooney! :) Daarom is het geen slecht acteur, maar hij krijgt wel altijd belachelijk goeie aanbiedingen qua films!

Johnny Depp vind ik ook onzin, die man blinkt in elk genre uit, iets wat zelfs jongens als bv De Niro en Pacino niet kunnen.

Jij hebt duidelijk geen verstand, hoe kan je Johnny Depp en Jim Carrey nou overschat vinden, 2 topacteurs die rollen hebben die niemand hun nadoet, dit zijn mensen die kunnen elke rol doen.

Ik vind zoveel acteurs overschat, dus je kan aan mij beter vragen wie ik niet overschat vind.

:roflol: Jim Carrey en Johnny Depp zijn echt briljant gewoon.

Leer lezen:rolleyes:

Dat rijtje acteurs zie ik gewoon niet graag bezig. Heb niet gezegd dat het overschatte acteurs waren.:rolleyes:

Was dus niet echt een antwoord op de vraag:o

Wtf Di Caprio overrated? Ga toch weg, die man is een genie, net als Depp en dat hele lijstje.

Seagul is neit overrated want iedereen vind het al een loser(en zo niet, kijk dan maar gauw wat films van die man).

nee echt overrated is tochwel anders, dan zou ik nog eerder Ben Affleck kiezen:roflol:

Terug
Naar boven