MuscleMeat

Welke As Gebruiken Kickboksers Op Hoog Niveau (hoost,aarts,bonjasky,le Banner)

Grotendeels omdat hun ook op een andere manier trainen
Voornamelijk niet gericht op massa...

Naast mijn Methyltestosteron reactie over Mike Tyson hiervoor..

wil ik eraan toevoegen dat bijv. wielrenners ook weer ander soort spul gebruikt. Zal es ff terug denken wat 't ook al weer was! Maar ieder sport kan een bepaald AAS gebruiken.

Er zijn veel soorten AAS, het is niet alleen massa.
Puur agressie AAS, low massa met veel hardheid AAS etc..

Ze zullen alleen niet bodybuilden, maar kuren en uitvoeren in de fightgym.

Ik weet van Mike Tyson dat hij Methyltestosteron heeft gebruikt (om 't ff over die freak te hebben).

Methyl is spul uit de 2e wereldoorlog, agressiespul, goed voor boksers.
Nou ja goed.. het werkt op je agressie en je zal na zo'n tab flink te keer gaan!

Geen aanrader to bodybuilders.. echt voor vechters. Maar veel side-effects.. lijp privé gebruik, je gaat trippen en je geduldheid is super laag en zal snel in agressie veranderen, >> 10x sneller dan welk AAS dan ook!!

Mijn tip: Don't try.

Mooie partydrug dan:P

"Ik weet van Mike Tyson dat hij Methyltestosteron heeft gebruikt" wat is je bron dan??

heeft iemand enig idee welke soort AS de vechtsporters gebruiken
zoals de kickboksers die droge spiermassa aankomen en toch flexibel blijven ondanks ze toch rond en boven de 100kg zijn

ik heb zelf ook een jaar of 4 BB en kickboksen gecombineerd maar merkte toch dat ik wat stijfer en houteriger was geworden door BB

maar als je die grote namen ziet zoals hoost,aarts,bonjasky,le banner

die zijn zwaar en toch snel en flexibel

en die 100kg die ze dragen is echt niet via de natuurlijke manier gekomen

dus heeft iemand enig idee wat die jongens gesnoept hebben

Dat doen ze alleen in Chersonissos Dinos! ;)

De neef van bonjasky werkte bij mij, hij vertelde ook dat ie gebruikte, niet dat me dat verbaaste, deze jongens traine zo intensief en zolang per dag, dat er weinig massa zou overblijven anders

zoals de kickboksers die droge spiermassa aankomen en toch flexibel blijven ondanks ze toch rond en boven de 100kg zijn

ik heb zelf ook een jaar of 4 BB en kickboksen gecombineerd maar merkte toch dat ik wat stijfer en houteriger was geworden door BB

100kg Massa is niet zo moeilijk hoor als je 1.80 of langer bent....

De neef van bonjasky werkte bij mij, hij vertelde ook dat ie gebruikte, niet dat me dat verbaaste, deze jongens traine zo intensief en zolang per dag, dat er weinig massa zou overblijven anders

en die neef gaat effe vertellen dat bonjasky gebruikt. die jongens zijn wel erg open voor dit soort vragen ofniet:rolleyes:

van hoost aerts en bonjaski denk niet dat die jongens het hebben gehad. lebanner die is wel heelsnel gegroeid, maar je weet nooit. en ookal hebben ze wat gebruikt moet je niet denken dat vechters hetzelfde trainen als een bb'r.

wat lul je nou,,,met le banner is wel heeel snel gegroeid???
jerome weegt al 13 jaar lang tussen de 112 en 120 kg

ik geloof dat je aan peter wel kunt zien,dat ie niet aan de steroids zit.......

als iemand in de heavyweights gebruikt,,,,zijn het vaak niet de toppers,,,maar de jongens die willen groeien,,,,,neem een musashi(die woog 10 jaar terug net 83 kg,,,,zit nu aan de 100,,,,
azem maksutai,,,was een middengewicht,,,is nu een zwaargewicht,,,

maar de toppers worden er echt niet beter op als ze zwaarder worden,,,,dan gaan ze suplesse missen

voor degene die zei dat iem met steroids in de ring,,het goed is omdat je er agresiever van word,,,,,,,,,als je iets niet moet worden in een kickboksring,,,is het wel agresief(ga jeteveel fouten maken),,,,,heb heeel veel voorbeeldjes hievan op dvd en video,,dat die pure agressie en kracht,,,in een kickboksring niet echt ten goede komt,,,,
hoef maar 1 naam te noemen....
bob sapp,,,,goed voorbeeld van streroidegebruik,,,
..in de mma ring,,kan steroide gebruik echter wel tengoede komen,,,maar das in mijn ogen ook alleen maar als het gevecht op de grond terechtkomt.....

maar ja,,,who am i

de conditie word er vaak ook niet beter op bij as gebruik

praatjes vullen geen gaatjes,,,,zal het wel ff aan remy zelf vragen ,,,ipv een of ander gozer die zegt dat remy zn neef is,,en ook nog over as gebruik begint....
ik weet uit eigen ervaring,,,dat remy geen as gebruikt

sinds wanneer word aerts aanzien als een zware BB'er??? hij is een doodgewoon groot/lang persoon imo

100kg Massa is niet zo moeilijk hoor als je 1.80 of langer bent....

dat dacht ik dus ook. die gasten zijn allemaal 1.85 tot ruim 2 meter. Dan zit je zo aan de 100kg.

of ze gebruiken? geen idee. Le Banner is wel aardig massief en niet te vergeten Bob 'steroid' Sapp.

wat dachten julie van BOB SAPP zou hij niet aan de juice hebben gezeten..:rolleyes:

trouwens wanneer gaan bob sapp en mike tyson een keer de ring in...

Juist…

Als bonjasky, hoost of aerts gebruiken dan vreet ik mijn toque op.

Terug
Naar boven