XXL Nutrition

Welke As Gebruiken Kickboksers Op Hoog Niveau (hoost,aarts,bonjasky,le Banner)

Als je ziet wat het verschil in herstel is bij winstrol, test, HGH, Insuline en EPO gebruik, dan lijkt het mij niet slim om op dat niveau NIET te gebruiken.

Sneller herstel, meer massa (niet noodzakelijk), meer kracht en uithoudingsvermogen............zou mij verbazen als de Nederlandse helden dit nog niet doorhebben net als hun Amerikaanse collega's.

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar het schaatsen................nooit worden Nederlanders gepakt, ieder jaar gaan ze weer harder. Zijn er dan toch telkens weer technische en genetische verbeteringen? Dacht het niet.

Ik zeg altijd als er geld in het spel komt wil iedereen ervan mee eten,en daar hebben ze heel wat voor over om het te halen.
Want de kontrakten/prijzengeld zijn niet misselijk vandaag de dag in topsport...
Kijk maar om je heen wat de amateurtjes al naar binnen drukken en alleen maar om er beter en sterker en zwaarder uit te zien,en wat kunnen ze ermee winnen vaak nog niks ook ja een verrotte lever als ze maar lang genoeg doorzetten whaha....

Ik zeg altijd als er geld in het spel komt wil iedereen ervan mee eten,en daar hebben ze heel wat voor over om het te halen.
Want de kontrakten/prijzengeld zijn niet misselijk vandaag de dag in topsport...
Kijk maar om je heen wat de amateurtjes al naar binnen drukken en alleen maar om er beter en sterker en zwaarder uit te zien,en wat kunnen ze ermee winnen vaak nog niks ook ja een verrotte lever als ze maar lang genoeg doorzetten whaha....

Juist sommige reakties vind ik zo ontzettend naief...Als je denkt dat er in andere sporten niet wordt gebruikt. Heb ook weleens een vechter gesproken die in het voorprogramma van hoost ging vechten. Ik vroeg hem naar gebruik etc. Hij was er behoorlijk open over en vertelde mij dat ze natuurlijk wel ondersteuning gebruikten;)

drugs kunnen ook een prestatieverhogend middel zijn, neem maar eens een bommetje speed en je stuitert gans de avond als een aap.

Hij zat aan de opium, en zei het zelf dat zijn pijngrens enorm hoog was ermee.

jah klopt Ik vind dat trouwens laf en oneerlijk(die pijnstiller shit voor een wedstrijd). Maar ik bedoelde dat hij ook anabolen heeft gebruikt. Volgens mij zet hij daar Testo in.
Die gast heeft het ook niet echt ver geschopt in die wereldje.

Als je ziet wat het verschil in herstel is bij winstrol, test, HGH, Insuline en EPO gebruik, dan lijkt het mij niet slim om op dat niveau NIET te gebruiken.

Sneller herstel, meer massa (niet noodzakelijk), meer kracht en uithoudingsvermogen............zou mij verbazen als de Nederlandse helden dit nog niet doorhebben net als hun Amerikaanse collega's.

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar het schaatsen................nooit worden Nederlanders gepakt, ieder jaar gaan ze weer harder. Zijn er dan toch telkens weer technische en genetische verbeteringen? Dacht het niet.

Yep denk dat in veel soorten sport aas wordt gebruikt. Ben ook benieuwd wanneer er eens schaatsers worden gepakt...

Yep denk dat in veel soorten sport aas wordt gebruikt. Ben ook benieuwd wanneer er eens schaatsers worden gepakt...

Er worden geen schaatsers gepakt. Kijk naar de Duitsers, degenen die nu nog hard rijden zijn Pechstein en Friesinger. Beide opgegroeid in het Oost Duitse sport regime. Die hebben waarschijnlijk een basis gelegd die ze nu nog gebruiken. Als ze gebruiken gaat dat waarschijnlijk om Epo of een designervariant daarvan. Aangezien de schaatsers veel optrekken met de langlaufploeg zie ik dat wel gebeuren.

De Nederlanders hebben al jaren hele goede artsen, er zijn wel geruchten dat zij de spil zouden zijn van grote Europese dopingnetwerken, maar dat is nooit bewezen. In de zaak Fuentes is dit ook een keer naar voren gekomen, maar vervolgens keurig netjes in de doofpot van de bond verdwenen.

De Amerikanen en Canadezen doen vrijwel niets in de zomer en knallen in de winter, helemaal in een olympisch jaar..........De Nederlanders staan elk jaar weer scherp en werken het hele jaar door. Hele verschillende aanpak, maar zijn beiden ieder jaar weer in staat wereldrecords te breken. Er zijn maar weinig sporten waar zo'n vooruitgang in zit.........zegt mij maar één ding.

Kijk maar eens naar de ontwikkeling van het wereldrecord op de 10 KM, toch de afstand waar de meeste progressie heeft gezeten als gevolg van de klapschaats. Johan Olaf Koss reed in Hamar de race van zijn leven en stopte niet lang daarna (overigens was zijn vader arts, hij zelf ook en werd Epo twee of drie jaren eerder ontdekt) Dat was een tijd waar echt niemand aan kon komen, bij lange na niet. Deze heeft dan ook vier jaar gestaan.

Nu schaatst een ventje van 21 die tijd HELEMAAL zoek. OK, weliswaar op een hooglandbaan en met klapschaats. Maar Sven is nog lang niet op zijn top qua uithoudingsvermogen. Over een paar jaar, wanneer deze ontwikkeling doorgaat zitten ze op een minuut van Koss. Maar een minuut is gelijk aan twee rondes!

Tijd Naam Datum Plaats
12.51,60 Sven Kramer 10-03-2006 Calgary
12.55,11 Chad Hedrick 31-12-2005 Salt Lake City
12.57,92 Carl Verheyen 04-12-2005 Heerenveen
12.58,92 Jochem Uytdehaage 22-02-2002 Salt Lake City
13.03,40 Gianni Romme 26-11-2000 Heerenveen
13.08,71 Gianni Romme 29-03-1998 Calgary
13.15,33 Gianni Romme 17-02-1998 Nagano
13.30,55 Johann-Olav Koss 20-02-1994 Hamar
13.43,54 Johann-Olav Koss 10-02-1991 Heerenveen
13.48,20 Tomas Gustafson 21-02-1988 Calgary

Wereldrecords, kijk even naar wanneer ze gevestigd zijn...alles recent op een enkeling na.

Heren senioren
AFSTAND NAAM LAND TIJD DATUM BAAN
100 meter Hiroyasu Shimizu Japan 9,43 13 december 2003 Salt Lake City
500 meter Joji Kato Japan 34,30 19 november 2005 Salt Lake City
1000 meter Shani Davis Verenigde Staten 1.07,03 20 november 2005 Salt Lake City
1500 meter Shani Davis Verenigde Staten 1.42,68 19 maart 2006 Calgary
3000 meter Eskil Ervik Noorwegen 3.37,28 5 november 2005 Calgary
5000 meter Sven Kramer Nederland 6.08,78 19 november 2005 Salt Lake City
10000 meter Sven Kramer Nederland 12.51,60 19 maart 2006 Calgary
Achtervolging
(8 ronden) Arne Dankers
Steven Elm
Denny Morrison Canada 3.39,69 12 november 2005 Calgary
2×500 meter Hiroyasu Shimizu Japan 1:08,96 10 maart 2001 Salt Lake City
Sprint vierkamp Jeremy Wotherspoon Canada 137,230 18/19 januari 2003 Calgary
Mini vierkamp Martin Hersman Nederland 146,862 10/11 augustus 2002 Calgary
Kleine vierkamp Erben Wennemars Nederland 146,365 12/13 augustus 2005 Calgary
Grote vierkamp Shani Davis Verenigde Staten 145,742 18/19 maart 2006 Calgary

Dames senioren
AFSTAND NAAM LAND TIJD DATUM BAAN
100 meter Svetlana Zhurova Rusland 10,31 10 januari 2003 Salt Lake City
500 meter Catriona LeMay-Doan Canada 37,22 9 december 2001 Calgary
1000 meter Cindy Klassen Canada 1.13,11 25 maart 2006 Calgary
1500 meter Cindy Klassen Canada 1.51,79 20 november 2005 Salt Lake City
3000 meter Cindy Klassen Canada 3.53,34 18 maart 2006 Calgary
5000 meter Claudia Pechstein Duitsland 6.46,91 23 februari 2002 Salt Lake City
10000 meter Martina Sáblíková Tsjechië 14.08,28 23 maart 2006 Calgary
Achtervolging
(6 ronden) Daniela Anschütz
Anni Friesinger
Claudia Pechstein Duitsland 2.56,04 13 november 2005 Calgary
2×500 meter Catriona LeMay-Doan Canada 1:14,72 9 maart 2001 Salt Lake City
Sprint vierkamp Monique Garbrecht-Enfeldt Duitsland 149,305 11/12 januari 2003 Salt Lake City
Mini vierkamp Cindy Klassen Canada 155,576 15/17 maart 2001 Calgary
Kleine vierkamp Cindy Klassen Canada 154,580 18/19 maart 2006 Calgary

Kijk ook nog maar eens naar de volgende documentaires..........Iemand nog twijfels?

NOSSTUDIOSPORT - De zin en onzin rond doping

Maareh....... mijn punt is dus dat doping zal gelden voor alle sporten met veel concurrentie en grote belangen.

Interesante post Tsunami, maar vind je niet dat je je hierbij teveel op het gebruik van doping an sich focust?

In de loop van de jaren zijn er ook de nodige wijzigingen gekomen in trainingsmethodieken (hoogtestages), schaatstechniek (schaats, pak, houding). Ik denk dat deze meer invloed hebben gehad dan het gebruik van doping eerlijk gezegd.

Kijk ook eens naar bijvoorbeeld het zwemmen. Naast de haaiepakken hebben de hoge snelheidsonderwatercamera's, die de slag van de zwemmer precies vastleggen, een ontzettende invloed gehad op de tijd.

Doping zal absoluut gebruikt worden ben ik met je eens. Maar volledig blindstaren hierop is niet correct lijkt me. Daar komen meer bij factoren kijken.

Laatst bewerkt:
Ik wil het hele kickboks feestje niet bederven hoor, maar waarom vraagt men dat niet lekker op een kickbox-forum???

Omdat ze daar geen anabolen-apen hebben die alles weten,gab.

Ze hebben je nodig.:D

Terug
Naar boven