theDOGFATHER
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha, ik nog minder. As is niet zo handig met de pc. Ik wilde jou citeren, dat lukte ook wel alleen gaf mijn comp. aan dat ik minimaal twee tekens moest intoetsen, dat werd dus ww. Ik heb veel klappen op mijn k*nis gehad, vandaar mijn beperkte vaardigheden m.b.t de pc. Greettzz..

Juist…
Als bonjasky, hoost of aerts gebruiken dan vreet ik mijn toque op.

is wel hard en die van mij stinkt ook een beetje naar zweet![]()

is wel hard en die van mij stinkt ook een beetje naar zweet![]()

Dit is meer bedoeld tegen gevaarlijke bloedingen dan om de prestaties te verhogen, al zal het vast helpen.ik weet niet hoe het met die mannen zit,maar hier in belgie krijgen thaiboksers regelmatig adrenalineshots voor ze de ring in gaan.
Ik dacht altijd dat thaiboksers en mmavechters gewoon naturel waren.Dit is meer bedoeld tegen gevaarlijke bloedingen dan om de prestaties te verhogen, al zal het vast helpen.
Ik vind deze hele thread eigenlijk best jammerIk dacht altijd dat thaiboksers en mmavechters gewoon naturel waren.
Ik ken d'r eentje die snoof zichzelf van het padje als die de ring in ging (weet niet welk niveau) maar volgens mij best hoog....![]()

Idd. Flink wat sos en/of pep en je kan heel wat hebben hoor.
Ja, dat klopt maar of je jezelf dan nog goed onder controle hebt is dan nog de vraag!