Fitness Seller

Welke As Gebruiken Kickboksers Op Hoog Niveau (hoost,aarts,bonjasky,le Banner)

Als ze wel of niet gebruiken Lauw?

als ze wel gebruiken.

hoewel het me eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt omdat stevig a.a.s. gebruik niet zo heel veel toevoegd aan je kwaliteiten als vechter. Kijk maar naar bob sapp.

In de begintijd van het mma gebeuren had de Gracie familie er zowat een dagtaak aan hele grote zware sterke mannen te verwurgen danwel een arm of been af te draaien. Techniek is zoveel belangrijker als brute kracht.

Zelfs sluggers kunnen niet zonder techniek. Kijk maar naar bob sapp, die kan nog geen zuivere hoek uitdelen.

Lui bij mij in de sportschool (KOMEN) hebben meerdere keren getraint met bekende namen zoals Hoost, Manhoef, Bonjasky en nog wat bekende uit de MMA.

Maar al die gasten ontkennen allemaal dat ze AS gebruiken. Blijft dus voor iedereen gissen hier, tenzij bonjasky zelf even antwoord komt geven.

wat dachten julie van BOB SAPP zou hij niet aan de juice hebben gezeten..:rolleyes:

trouwens wanneer gaan bob sapp en mike tyson een keer de ring in...
sapp is een goed voorbeeld ja van as gebruik,,,maar is ook geen echte kickbokser,,en zal het ook nooit worden,,,wat ik wel zeker weet is dat de jongens waar over gepraat word in het begin van deze topic,,,dat niet doen,,,(OOK LE BANNER NIET) die woog met zn 22 jaar net zoveelals ie nu weegt(hij stond in 1995 tegen peter aerts in de k-1 finale,,,en net zo groot als ie nu is,,,

de partij bob sap vs mike tyson,,,,,,die gaat nooit komen,,,was allemaal show,,,
en tyson wilde alleen op queensbury rules vechten(op boksregels)
terwijl het sapp niets uitmaakte ,,die wilde zowel kickboksen als een mma partij tegen tyson vechten,,,
tyson was een hele goeie vechter(vroeger) maar op mma regels zou sapp tyson vermorzelen

heeft iemand enig idee welke soort AS de vechtsporters gebruiken
zoals de kickboksers die droge spiermassa aankomen en toch flexibel blijven ondanks ze toch rond en boven de 100kg zijn

ik heb zelf ook een jaar of 4 BB en kickboksen gecombineerd maar merkte toch dat ik wat stijfer en houteriger was geworden door BB

maar als je die grote namen ziet zoals hoost,aarts,bonjasky,le banner

die zijn zwaar en toch snel en flexibel

en die 100kg die ze dragen is echt niet via de natuurlijke manier gekomen

dus heeft iemand enig idee wat die jongens gesnoept hebben

Hoost, aarts en Bonjasky hebben niets gebruikt. Het gaat erom dat je fitness als ondersteuning gebruikt, en goed traint. Als je goed traint word je helemaal niet trager danwel houterig/ minder flexibel.

en die neef gaat effe vertellen dat bonjasky gebruikt. die jongens zijn wel erg open voor dit soort vragen ofniet:rolleyes:

Mischien dat ik er naar vroeg ??? Hij vertelde ook dat iedereen op dat niveau gebruikte...

Ach het maakt me niet uit wie me wel of niet gelooft,
btw van hoost heb ik het alleen van horen zeggen van mensen die bij vos trainde, hij was altijd rond de 80 kilo naar 100+ in een paar jaar tijd,

Uit de zelfde gym
Jerrel Venetiaan
Country: Holland
Club: Vos Gym/Kickboxing
Date of Birth: March 9, 1971
Height: 195 cm
Weight: 99 kg
Comments: Hailed as the successor to Hoost's legacy in K-1; training at the same gym, his technical style is reminiscent of Hoost's. May have a slight tendency towards injury. He has competed in some MMA events as well. Recently won the K-1 GP in Basel but was later stripped after testing positive for steroids.

Van wie het nog meer vast staat (winny)
KIMO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Huidige champ heavyweight ufc Tim Sylvia

After being tested by the Nevada State Athletic Commission (NSAC) following the fight, a urinalysis showed the banned steroid Stanozolol, the same substance found in former heavyweight champ Tim Sylvia's urine, lingered in Kimo's system.

als ze wel gebruiken.

hoewel het me eigenlijk niet zo heel veel uitmaakt omdat stevig a.a.s. gebruik niet zo heel veel toevoegd aan je kwaliteiten als vechter. Kijk maar naar bob sapp.

In de begintijd van het mma gebeuren had de Gracie familie er zowat een dagtaak aan hele grote zware sterke mannen te verwurgen danwel een arm of been af te draaien. Techniek is zoveel belangrijker als brute kracht.

Zelfs sluggers kunnen niet zonder techniek. Kijk maar naar bob sapp, die kan nog geen zuivere hoek uitdelen.

Tot dat die monsters ook grond technieken leerde toen was het dag Gracie :(

Ze hebben inmiddels wel hun eigen 100+ vechter :)

AS is iets wat veel gebruikt wordt in het milieu van boksen en kickboksen. zeker op hoog niveau. niet om zwaarder te worden maar wel om sterker en aggresiever te worden. zet twee mannen die even goed zijn in de ring, dan zal diegene die het meest testosteron in zijn lichaam heeft meer kans maken om te winnen.

nee daar geloof ik echt niet in gozer. Heb jaren lang aan deze sport gedaan en gaat echt ook wel een groot deel om techniek en natuurlijk kracht. Maar is echt onzin om te zeggen dat diegene met de meeste testosteron zou winnen...:rolleyes:

Draait in de sport juist niet om de agressie maar om de beheersing en op het juiste moment toeslaan. Tuurlijk komt er een stukje agressie bij kijken maar die heb je niet teveel nodig anders wordt je minder scherp en blind door woede...

Ik denk dat we daar het raden naar hebben wat die hebben gebruikt. Waarschijnlijk kom je dat toch nooit te weten.

Joop Kasteel en d*ck Vrij deden niet zo moeilijk over het gebruik van steroiden. d*ck gaf het openlijk toe in Barend en Van Dorp en Joop schrijft in zijn laatste column in de Sport & Fitness dat hij ook niet vies was/is van "the juice".Hulde!

Joop Kasteel en d*ck Vrij deden niet zo moeilijk over het gebruik van steroiden. d*ck gaf het openlijk toe in Barend en Van Dorp en Joop schrijft in zijn laatste column in de Sport & Fitness dat hij ook niet vies was/is van "the juice".Hulde!

daar kan ik me bij aansluiten,,,,
aangezien ik joop zelf ken,,,,,,

voor degene die over hoost lult,,,met die woog eerst 80 en nu boven de 100

daar heeft ie meer als 10 jaar over gedaan,,,,als het moet kan ik je de gewichtsstats laten zien van elk jaar wat hoost woog,.,,
dat is echt heeeel langzaam naar boven gegaan

Welke weet ik niet, maar ik weet wel dat ze ze gebruiken.
Voor kracht en vooral voor herstel na training om zo nog meer, langer, harder te kunnen trainen.

Heb er ooit eens een docu over gezien.

Tuurlijk word er gebruikt ook met name om blessures sneller te laten herstellen (hgh). Sommige zwaargewichten kunnen die massa niet natuurlijk vasthouden en zeker niet naar mate ze ouder worden. Als je kijkt naar oude foto's van Hoost is het wel opvallend wat voor een verschil het is met nu. Kijk ook maar eens naar de kaak van Ortiz ...die is over de jaren ook groter geworden. Stephan Bonnar is laatst ook nog positief bevonden op boldenon.

Waar veel beginnende vechtsporters de fout maken is dat ze denken dat als ze gaan kuren een betere vechter worden maar je moet goed geroutineerd en veel ervaring hebben als vechter om beter te worden door AS of je niveau goed vast te kunnen houden. Als je in een korte periode 10 kilo zwaarder wordt dan moet je je lichaam opnieuw trainen en conditioneren om op hetzelfde niveau te kunnen functioneren met het extra gewicht ... en je gaat bijvoorbeeld ook anders bewegen op de mat.

Vechters gebruiken vooral om hun lichaamssamenstelling te veranderen, sneller herstel van trainingen, herstel van blessures en in mindere mate voor zwaarder worden zoals bodybuilders dat doen

4cc

sapp is een goed voorbeeld ja van as gebruik,,,maar is ook geen echte kickbokser,,en zal het ook nooit worden,,,wat ik wel zeker weet is dat de jongens waar over gepraat word in het begin van deze topic,,,dat niet doen,,,(OOK LE BANNER NIET) die woog met zn 22 jaar net zoveelals ie nu weegt(hij stond in 1995 tegen peter aerts in de k-1 finale,,,en net zo groot als ie nu is,,,

de partij bob sap vs mike tyson,,,,,,die gaat nooit komen,,,was allemaal show,,,
en tyson wilde alleen op queensbury rules vechten(op boksregels)
terwijl het sapp niets uitmaakte ,,die wilde zowel kickboksen als een mma partij tegen tyson vechten,,,
tyson was een hele goeie vechter(vroeger) maar op mma regels zou sapp tyson vermorzelen

"tyson was een hele goeie vechter" mag ik die uitspraak nomineren als de understatement van jaar?

het is toch ook zo,,,
kon je al zien tegen de partij tegen lennox lewis paar jaar terug...
"iron" mike kan wel veel hebben,,maar zn techniek is ver te zoeken ..
jammer,,,,ben altijd een groot fan van hem geweest

tuurlijk de dagen van tyson zijn geteld, maar wat ik bedoelde of wou zegge is dat tyson meer was dan een ''goeie'' bokser, hij was een fenomeen, de beste boxer die ik ooit "live" heb gezien en dan vooral ook de tyson van een jaar of 21/22.

tuurlijk de dagen van tyson zijn geteld, maar wat ik bedoelde of wou zegge is dat tyson meer was dan een ''goeie'' bokser, hij was een fenomeen, de beste boxer die ik ooit "live" heb gezien en dan vooral ook de tyson van een jaar of 21/22.

zei ook HELE goeie bokser;)
zeg maar gerust topbokser(in begin jaren 90)

maar zn brandstof is op nu,,,en zal het nooit in het k-1 en/of pride circuit gaan redden ...
ik denk dan ook om aan afgang te voorkomen,dat hij dat niet moet doen

daar kan ik me bij aansluiten,,,,
aangezien ik joop zelf ken,,,,,,Dat is het mooie van d*ck en Joop, beide grootheden maar geen poespas over stero's, gewoon vertellen hoe het zit. Ook over de gebruikte hoeVEELheden, wordt niet moeilijk gedaan. Ik zal geen namen noemen maar heb er wel eens bijgestaan dat een andere "grootheid" een uitbrander van Joop kreeg, wegens zijn hypocriete gedrag t.o.v juice. Wel grappig om te zien hoe zo'n grootheid krimpt...

voor degene die over hoost lult,,,met die woog eerst 80 en nu boven de 100

daar heeft ie meer als 10 jaar over gedaan,,,,als het moet kan ik je de gewichtsstats laten zien van elk jaar wat hoost woog,.,,
dat is echt heeeel langzaam naar boven gegaan
ww

Terug
Naar boven