AndroidHealthClinic

Sticky Welke blessures heb jij gehad?

Blessure aan schouders.
onderarm
2x door mn rug gegaan
zit nu met pijn aan mn onderrug, Vandaag opgelopen. hopelijk niets ernstig:(

Onderarm verokken, blijven doortrainen.
Gevolg, 1 maand moeten rusten
Verder niets

Nog altijd knieeen (steken aan buitenkant) tijdens lopen

pijnlijke pols
zwaar geknelde zenuw in rug

en nu hernia op L5.....:( verhaal doe ik nog wel in mijn log dat eraan komt

PFFFFF .. er zijn er nogal wat met blessureleed :eek:

2 x onderrug / stuitje (eerste keer door mijn eigen domme deadlift fout)(fysio noemt het "floating disc)

In mijn periode dat ik overspanen was:
Knie (Pees die langs die knieschijf ligt, dikke ontsteking erin..) (8 maand mee gelopen)
Elleboog (niet voor heen geweest, zeurde nogal behoorlijk, pijn verdween zo ineens)
Borstbeen overbelast (schijnt soms voor te komen, ik had het dus, wel voor heen geweest) Fysio heb niks aan gedaan, moest vanzelf genezen..
Nu nog altijd een laatste nasleep in die schouder (ontsteking in supra spinatus) heb nu diverse tips gekregen om dit te laten verdwijnen dus ben het druk aan het proberen ;) Fysio heb me testen laten doen en het leek er eigenlijk niet op dat mijn AC geblesseerd was, daarvoor "kon ik te veel" een aantal klachten tijdens het trainen deden wel vermoeden dat het mijn AC was. . Side raises doen bijvoorbeeld nog steeds pokke zeer..

beetje schouder probs en een gebroken rugwervel.

In totaal 3 enkelblessures.
1 knieblessure, deze heeft redelijk lang geduurd en ik heb er nu soms nog last van.
Momenteel een gekneusde enkel, maar dat gaat gelukkig al iets beter :)

Gewrichtsbanden linkervoet 2X gescheurd , rechtervoet 1X gescheurd
Spierscheur kuit , voor de rest altijd kwaaltjes :D

De eerste jaren niets en nu 2x achter elkaar :( Eerst 2 maanden met een blessure aan mij trapezius gelopen en nu al 3 maanden met mijn rug. Beide blessures overigens niet opgelopen met trainen.....

Rechter biceps aanhechting
Linker elleboog
Onderrug
Schouders
Knie
Momenteel is mijn rug trashed maar daar loop ik voor bij een manueel therapeut wat lijkt te helpen...

beide knieen collaterale banden 2x verrekt
quadriceps contusie 2x
ruptuurtje quads (zit nu een deuk in)
Linkerschouder kapsel opgerekt (niet meer onomkeerbaar door verkeerd herstelgedrag)
AC band +kapsel gescheurd links
AC bandje verrekt rechts
middenhandsbeentje ringvinger links en middelvinger rechts gebroken
verstuikte enkel 2x
Gebroken rib(ben) (geen foto laten maken)
Irritatie aanhechting hamstring
Irritatie pees van biceps femoris bij tibea-femorale gewricht
Snee in mijn kop 2x
Onstoken teen (oorzaak was half sportgerelateerd dus tel ik maar mee als blessure)
Tja, en verder wat kleine pijntjes die vaak binnen een week weg waren en vingerkneusingen dus dat mag geen naam hebben.

Shin splints (scheenbeenvlies ontsteking). Beide zijden.

Wat KT betreft weinig last van gehad. Wat cardio betreft des te meer.
maar dat is allemaal weer opgelost.

Verder hier en daar wel eens wat kleine pijntjes op z'n tijd en een dikke enkel, maar verder niks. :)

Gebroken enkel.
Kuitbeenkapsel uit zijn plaats, al 5 jaar last van, te kort kapsel blijkbaar.
Rechter knieband zwaar verrekt, half jaar mee gelopen.
Verrekte kniepees linkerknie
Onderrug

-biceps aanhechting, door handjedrukken lol
-spiertje onder schouderblad, weet ik veel hoe die heet, iig zwaar irritant
-te hoge bloeddruk(180), weet niet of het echt een blessure is maar is gekomen van trainen, tenminste dat zei de dokter

Mja dat van die biceps aanhechting was mij ook overkomen door handjedrukken :roflol:

Tot nu toe nog niks maar ben pas een klein half jaar bezig. Met thaiboksen 2x over blessure , maar kwam door een paar goed geplaatste trappen

Niet echt blesures met krachttraining eigenlijk.
Wel een zwakke licht scheve rug gehad van groeien en een keer met kamp op de woensdag ochtond zo rond 7 uur me rechter arm gebroken. Ben toen door gelopen met die arm tot maandag middag die week erna.

linker schouder ... zoals zovele denk ik :p

Laatste tijd begin ik last te krijgen van mijn glutes en onderrug.
Raar maar als ik even heb stilgezeten ofzo, heb ik verschrikkelijk pijn als ik recht wil staan.
Tijdens trainen, bewegen merk ik er echter niets van.

Terug
Naar boven