XXL Nutrition

Sticky Welke blessures heb jij gehad?

2000 trimariolaire enkelfractuur REVALIDATIE 3 MAANDEN!
2001 rugoperatie hernia REVALIDATIE 12MAANDEN!
2005 rugoperatie residief hernia REVALIDATIE 6 MAANDEN!
2006 residief van hernia REVALIDATIE 6MAANDEN!

kan enkel maar zeggen DIKKE k*t ALLEMAAL als je blessures hebt!!!!!!!!!!
kan het echter niet laten voor te trainen aangezien het niet de training is die mij in het zak zet maar eerder domme bewegingen die me blokkeren,na training voel ik me SUPER en als ik niet train dan voel ik me OUD PEKE VAN 80!
:D :D :D

Slijmbeurs in de schouder, pees gescheurd in de pols en ik mis een kruisband. Maar we gaan vrolijk verder.

* rechter oogkas verbrijzelt (ijshockey)
* ontelbare keren mn schouder uit de kom (ijshockey)
* gescheurde enkelbanden (kickboxen)
* gebroken armen, polsen, vingers (beide...)

Schouder blessure al 5 jaar kan niet vol uit maar dat mag de pret niet drukken :p

trouwens ff tussendoor Respect voor je bitches!!!!!! vooral doorgaan met plaatsen :D zorgt voor de nodige afleiding tijdens het werk

Weet niet of het telt als blessure maar ik heb sinds kort een vorm van ischias
Vré ambetant tijdens squatten, deadliften, maar ik kom terug!

In mijn bicep is verleden jaar een scheurtje ondekt.. heb vaak last als ik me bicep train.. maar hij is wel helemaal genezen volgens de dokter.. maar de zeurende pijn blijf er nog steeds:(

vorig jaar een scheurtje in mijn buikspier gehad en een spier die gekneld zat in mijn rug.

OP 2jaar tijd van 67kg naar 94 gegaan (3x gekuurd), bij het droogtreinen terug beginnen fixeren op het lopen, met als gevolg een knieblessure(jumpersknie) en scheenbeen blessure door overbelasting met vele kiné sessies als gevolg.

Voor de loop fanaten -> lopen blijven onderhouden!

RSI en mijn arm gebroken bij het voetballen. RSI is echt erg omdat ik na een tijdje werkloos te zijn geweest het eigenlijk loopbaans gewijs niet kon maken om het even rustig te doen op mijn werk. Gaat nu wel langzaam beter en ik ben iig weer aan het trainen. Van e1n keer full body, naar boven en onderlichaam en vanaf nu hopelijk een 3 splitter per week benen, borst, rug.

Ik doe mijn best, op allerlei gebieden.

Ik heb denk ik wel 5 jaar een blessure aan mn knieen gehad met voetbal waardoor ik de wedstrijden niet helemaal uit kon spelen. Maar daar groeide ik wel overheen zei de sportarts en ik ben er nu gelukkig overheen gegroeid:D nu nergens mer last van:)

Schouders, ellebogen en onderrug maar meer niet eigenlijk...

*enkelbanden; verstuikt en afgescheurd (skateboarden, lang lang geleden)
*knietjes; kraakbeen ingekrast (fietsongeluk) al 6 jaar plezier van
*schouders; gevolg van trainen met schouders die niet gelijk staan door kromme rug

1 december 2007 t/m 12 februari --> 3 maande gips gebroken pols + middenhandsbeentje
25 mei t/m nu en nog aantal weken --> enkelband afgescheurd

Mjah, vooral kleine dingetjes.
Paar keer beknelling hoog in de rug, elke keer 1 week rust moeten pakken ongeveer.
RSI, paar weken stil gelegen.
Schouder overbelast, even moeten stoppen met maxen op de bench.
Al meer dan een jaar last van mijn linker-biceps. Kan nu wel wer chinnen, maar blijft last geven.

Sinds een dikke maand mijn onderrug in puin liggen. LB-training is vrijwel compleet stil komen liggen.

Verder altijd en overal wel wat kleinigheidjes, maar dat mag geen naam hebben.

Spierscheur in de hamstrings.

Kleine scheur in de adductoren.

Ligamenten in linker- en rechterenkele gescheurd.

Kneuzing op mijn kniegewricht.

sinds ander half jaar geleden ziekte van pfeiffer, nu nog steeds last van dus al die tijd niet 100% kunnen trainen en groeien.

:hahaha: sporten is gezond :hahaha:

Terug
Naar boven