XXL Nutrition

Welke deodorant gebruiken jullie?

Atreus

Competitive Bodybuilder
Waardering
264
Lengte
1m96
Massa
103kg
Heb zelf erg veel verschillende uitgeprobeerd, alleen bij velen worden de oksels van me kleren geel bij hevig transpireren. Laat staan dat de zomer er aan komt :eek:
Dry deodorant klinkt goed, alleen verandert dat gelijk in een witte korrelige laag.
Ook niet echt ideaal.

Welke bevalt jullie het meeste qua prijs/kwaliteit?

Axe all the way....

Rexona Men Maximum protection werkt goed indien je droge oksels wilt. Voor het slapen gaan aanbrengen, 's ochtends gewoon wassen en als het goed is heb je dan de hele dag droge oksels en geen witte vlekken op je kleding. Odorex werkt ook wel redelijk, maar geen fan van (niet echt prettig voor de huid).. Voor de rest gewoon een Nivea Men silver protect roller o.i.d.

tabac

deoleen kost wel (6 euro voor kleine roller) wat maar geurloos & geen alcohol, helpt niet tegen transpireren maar je zweet ruikt naar niks dus is prima.

Old Spice deo stick werkt als geen andere, al zweet je, blijft lekker ruiken.

Wat in de aanbieding is:p

Nummer 1 van alle tijden: Old Spice high endurance
Old%20Spice%20High%20Endurance%20Whitewater%20Deodorant%20Stick%2050g.jpg

2. Odorex is niet duur en werkt best goed.
odorex-deo-spray-marine-fris.jpg

Heb Rexona maximum protection ook geprobeerd, zweet daarmee nog steeds en witte korels op je kleding.

Dove grijze bus, werkt echt supergoed!

Altijd een roller.
Van die spuitbussen krijg je bij veelvuldig inademen op latere leeftijd longemfyseem.

Dove

Old Spice deo stick werkt als geen andere, al zweet je, blijft lekker ruiken.
Die ruikt naar mn opa :p

Heb zelf erg veel verschillende uitgeprobeerd, alleen bij velen worden de oksels van me kleren geel bij hevig transpireren. Laat staan dat de zomer er aan komt :eek:
Dry deodorant klinkt goed, alleen verandert dat gelijk in een witte korrelige laag.
Ook niet echt ideaal.

Welke bevalt jullie het meeste qua prijs/kwaliteit?
Bij dat witte moet je gewoon eerst je kleding aan doen, en dan pas deo op doen. Gele vlekken kan je eruit krijgen met ossegalzeep, maar dat voorkomt op dat moment zelf niets. Voorkomt alleen dat je je kleding dan gelijk moet weggooien

Die ruikt naar mn opa :p

Bij dat witte moet je gewoon eerst je kleding aan doen, en dan pas deo op doen. Gele vlekken kan je eruit krijgen met ossegalzeep, maar dat voorkomt op dat moment zelf niets. Voorkomt alleen dat je je kleding dan gelijk moet weggooien

Nou dank je wel, Patricia!!!:sad:

Die van de Lidl, kost geen reet, heb er 4 voor de prijs van 1 bus rexona zooi :)

Axe Dry

Nivea sport/zilver

Ik gebruik zelf altijd axe, maar tegen zweten odaban. dat is een spray, ik gebruik het 1 keer per week maar ik zweet echt nooit meer onder mijn armen. Gebruik het al jaren, echt ideaal

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal dat odaban eens proberen.
Qua geur heb ik geen last van het zweet, alleen de vlekken en het nattige gevoel is verre van fijn :p

Ik heb het idee dat Axe totaal niet goed als anti-transpirant werkt? Uit eigen ervaring en van anderen hoor ik dat ook vaak. Gewoon een soort parfum met een lichte bescherming tegen zweet.

Gebruik daarom meestal Fa als goede bescherming tegen zweten (zo'n langwerpige bus). Ook nog wel is Axe erbij omdat dat wel een lekkere geur is.

Terug
Naar boven