TeeVeeZee
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap het nut van deo echt niet, je ruikt nooit dat iemand dat spul op heeft. het enigste wat je ruikt is de kamer/plaats waar je het op hebt gedaan.
snap het nut van deo echt niet, je ruikt nooit dat iemand dat spul op heeft. het enigste wat je ruikt is de kamer/plaats waar je het op hebt gedaan.
Je ruikt het wel degelijk, als je het maar goed op doet.
je ruikt het zeker wel joh! van Axe zijn er ook velen die moeten niezen ervan (zonde, want op sommige huidtypen riekt dat wel lekker)
Huh?snap het nut van deo echt niet, je ruikt nooit dat iemand dat spul op heeft. het enigste wat je ruikt is de kamer/plaats waar je het op hebt gedaan.
Misschien kom je niet dichtbij genoeg om het te ruiken
Sommige hebben veelste veel op, dan ruik je het al als iemand de kamer binnenkomt.

Huh?
Poets jij wel je tanden? Want als je dat een uurtje terug gedaan hebt, ruik je ook niet meer helemaal naar de tandpasta?
Maar net als deo ruik je het wel als iemand het niet heeft gedaan

wss stink ik en stoot ik mensen af
---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
echte mannen poetsen geen tanden
doe meestal wat parfum op maar niet te veel, dat ruik je over algemeen wel beter
wss stink ik en stoot ik mensen af
---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
echte mannen poetsen geen tanden
doe meestal wat parfum op maar niet te veel, dat ruik je over algemeen wel beter
Maar deo word toch niet gebruikt om lekker te ruiken? Eerder om te voorkomen dat je minder lekker gaat ruiken.

Maar deo word toch niet gebruikt om lekker te ruiken? Eerder om te voorkomen dat je minder lekker gaat ruiken.