MuscleMeat

Welke deodorant gebruiken jullie?

Ik raad zeker sanex 0% aan, is een roller en echt waar na een zomerse dag flink zweten ruik je in de avond nog steeds fris :P Gebruik 't nu al 2 jaar en zou niets anders willen en die lijn van producten bevat daarnaast minder rotzooi. Vaak in de aanbieding bij de kruidvat en dergelijke.

neutral :)

Axe africa, en nee ik ben geen 14 meer.

snap het nut van deo echt niet, je ruikt nooit dat iemand dat spul op heeft. het enigste wat je ruikt is de kamer/plaats waar je het op hebt gedaan.

snap het nut van deo echt niet, je ruikt nooit dat iemand dat spul op heeft. het enigste wat je ruikt is de kamer/plaats waar je het op hebt gedaan.

je ruikt het zeker wel joh! van Axe zijn er ook velen die moeten niezen ervan (zonde, want op sommige huidtypen riekt dat wel lekker)

Je ruikt het wel degelijk, als je het maar goed op doet.

dan is mijn neus kapot, ik ruik het echt nooit. heb het ook met parfum, een enkele keer dat ik dat goed ruik bij iemand

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

je ruikt het zeker wel joh! van Axe zijn er ook velen die moeten niezen ervan (zonde, want op sommige huidtypen riekt dat wel lekker)

vind axe meestal stinken, op het moment van opdoen. daarna net als hierboven

Misschien kom je niet dichtbij genoeg om het te ruiken :o

Sommige hebben veelste veel op, dan ruik je het al als iemand de kamer binnenkomt.

Huh?

Poets jij wel je tanden? Want als je dat een uurtje terug gedaan hebt, ruik je ook niet meer helemaal naar de tandpasta?
Maar net als deo ruik je het wel als iemand het niet heeft gedaan

Misschien kom je niet dichtbij genoeg om het te ruiken :o

Sommige hebben veelste veel op, dan ruik je het al als iemand de kamer binnenkomt.

wss stink ik en stoot ik mensen af :(

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Huh?

Poets jij wel je tanden? Want als je dat een uurtje terug gedaan hebt, ruik je ook niet meer helemaal naar de tandpasta?
Maar net als deo ruik je het wel als iemand het niet heeft gedaan

echte mannen poetsen geen tanden :P

doe meestal wat parfum op maar niet te veel, dat ruik je over algemeen wel beter

wss stink ik en stoot ik mensen af :(

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

echte mannen poetsen geen tanden :P

doe meestal wat parfum op maar niet te veel, dat ruik je over algemeen wel beter

Maar deo word toch niet gebruikt om lekker te ruiken? Eerder om te voorkomen dat je minder lekker gaat ruiken.

Gewoon huismerk;)

nivea calm & care roller, neutrale geur zodat je gewoon een geurtje op kan doen zonder problemen

Axe schijnt ook niet zo goed te zijn maar ik merk <000 haha er vrij weinig van...
heb allen smaken z'n beetje..

Nivea

Als je echt zo een last hebt van zweetoksels kan ik je Syneo 5 aanraden. Voor het slapen 3/4 spuitjes in elke oksel, de volgende ochtend eraf wassen en je hebt 3-5 dagen geen last van zwetende oksels!
Voor een geurtje kan je dan nog niveau etc er opspuiten.

Voor mij werkt dit heel goed, altijd al last gehad van hevig transpirerende oksels en nu helemaal niet meer!

[Link niet meer beschikbaar]

Graag gedaan voor de tip!

Terug
Naar boven