XXL Nutrition

Welke gel gebruiken jullie?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gebruik deze al jaren, blijft goed overeind staan wanneer het droog is :D

Kale koppen niet te stoppen!!

axe%20apollo%20cream%20gel%20extreme%20hold%20125ml.jpg

of

692wj8.png

• Topic Starter Topic Starter
Iemand ervaring met By Vilain silver fox of gold digger? (http://www.moquer.nl/onze-merken/by-vilain.html) Opzich wel aardig prijzig 20,-. Heb namelijk nu verschillende kruitvat producten gebruikt maar het is allemaal dezelfde zooi, heel de natuurlijke look is weg. En nee ben geen homo maar heb aardig lang haar inmiddels dus heb wel is fatsoenlijk product nodig;p

deze is goeie. is niet zo waterig als gel maar gewoon een pasta dus je hoeft er minder van te gebruiken en je hebt wat minder die wet look

Syoss e.d. heb ik ook gebruikt.

Wat voor mij veruit het beste is:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en

Waarbij de ID Hair Titanium ook nog eens relatief betaalbaar is.

Syoss e.d. heb ik ook gebruikt.

Wat voor mij veruit het beste is:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en

Waarbij de ID Hair Titanium ook nog eens relatief betaalbaar is.

ff vraagje.. heb je toevallig ook gold digger gebruikt? Want vroeg me af of die Silver fox nou echt zo glanzend effect achter laat zoals ze zeggen?

ff vraagje.. heb je toevallig ook gold digger gebruikt? Want vroeg me af of die Silver fox nou echt zo glanzend effect achter laat zoals ze zeggen?

Ik heb Gold Digger en Silver Fox. Silver Fox is iets glanzender maar het is niet echt een heel glanzend effect.

Ik heb Gold Digger en Silver Fox. Silver Fox is iets glanzender maar het is niet echt een heel glanzend effect.

Oke thanks! nog bepaalde voorkeur van die twee? .. beetje gay al die vragen, maar vind toch nogal prijzig dus heb liever meteen de goede :o

Geen.

En welke dildo's gebruiken jullie ?

Terug
Naar boven