- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil erg graag eens aan een wedstrijd mee gaan doen, maar ben nog erg groen.
Weet iemand een goede begeleider in de omgeving (Zuid-)Limburg?
heb je ook al wat gevonden voor al je acne op de rug?
neem aan dat je kuurtje(s) er ook wel wat mee te maken hebben@ cura ja inderdaad al ik nu wel meer eet als toen , wel veel brood toen misschien dat dat het verschil ook maakt nu alles uit rijst/ meergranen pasta en veel groenten
heb je ook al wat gevonden voor al je acne op de rug?
gaat dat weg na je kuur of gebruik je er iets voor wat beste werkt?
ik gebruik nu biergist en zonnebank, maar de helft van de 'acne' die je ziet op die foto zijn gewoon naevi, geen acne, enkel daar vanonder staan er een paar (niet wat het vroeger geweest was)
okheb je ook al wat gevonden voor al je acne op de rug?
gaat dat weg na je kuur of gebruik je er iets voor wat beste werkt?
ik gebruik nu biergist en zonnebank, maar de helft van de 'acne' die je ziet op die foto zijn gewoon naevi, geen acne, enkel daar vanonder staan er een paar (niet wat het vroeger geweest was)
dat moest ik even opzoeken
Definitie naevus: goedaardige huidafwijking, niet erfelijk, maar wel tijdens de geboorte aanwezig (of in aanleg aanwezig maar nog niet zichtbaar)
Ik heb dit ook al in het daarvoor bedoelde topic gepost, maar dat is volgens mij een beetje dood
)niet ecto maar meso?Kuur jij niet?hoe kom je dan zo groot :confused::confused::confused::confused::confused::confused:

en je neem me in de zeik, ik wilde alleen even duidelijk maken dat de oorzaak van mijn acne anders was.niet ecto maar meso?
jij bent veel groter hoor, 1,92en je neem me in de zeik, ik wilde alleen even duidelijk maken dat de oorzaak van mijn acne anders was.
kan zijn dat er dan ook andere middelen worden gebruik om het te bestrijden he?
met ups en downs
Pfff wat een koolhydraten....waarom Carbs voor de training als je vet wilt verliezen?
![]()
Morgen 3 weeks out voor the Mr holland C klasse en 4 weken erna Flex