XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Goede shape en nette arm

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 15:53 ----------

Goede shape en een nette arm

ik kom wss bij jou in de C-70 terecht ;)

ja maar ik ben in de D ingeschreven.

ff wat anders n*gers, ik merkte dat in eindhoven de KFC tot 24u open is, in belgenland hebben we geen kfc dus snel ik met de wagen obv richting de markt in eindhoven na de show; WHO'S IN???

Vooraf even KFC bellen dat die dag exstra voorraad is Hahaha

ja maar ik ben in de D ingeschreven.

ff wat anders n*gers, ik merkte dat in eindhoven de KFC tot 24u open is, in belgenland hebben we geen kfc dus snel ik met de wagen obv richting de markt in eindhoven na de show; WHO'S IN???

tig pages terug zeg je dat je in de -70 gaat. heb je je bedacht?

En wat Rene betreft, hij heeft een paar grappen gemaakt waar ik zelf ook goed om kon lachen. Mocht hij me echt uitlachen, moet hij ook maar zijn mooie praatjes over het willen openstellen van de sport voor beginners achterwege laten ;)

Sorry? Low on carbs, mag ik hopen?;) laat je niet zo opnaaien killy, go for THE kill

Sorry? Low on carbs, mag ik hopen?;) laat je niet zo opnaaien killy, go for THE kill

En als aanvulling..ik mag dan soms wel heel grappig uit de hoek komen, maar heb respect voor iedereen die in de voorbereiding is. Of ze nu 100 kg of 70 kg wegen, of ze nu c of d meedoen, of het nou killy of Jesse is, wanneer jullie op 2 december daar staan en alles gegeven hebben dan zijn jullie in mijn ogen allemaal kampioen. Geldt ook voor killy, ook al mist ie kuiten:D (geintje hè killy, voordat je weer rare dingen denkt)

• #2.329
Uiteindelijk doen we allemaal mee om te winnen (behalve een paar ervarings zoekers). En moeten we allemaal de weg daarnaartoe afleggen en die is voor niemand leuk ;)

Niet leuk?
Hier moet je toch van houden?
Hoe K*tter je je voelt, hoe beter je eruit ziet

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 18:25 ----------

Niet leuk?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 18:25 ----------

Niet leuk?

• #2.331
En toch leuk is anders de spiegel wat je daar ziet is leuk. Verder is er niks leuks aan.

Hou jij niet van veel cardio en weinig eten ? :p

• #2.333
Ik houd niet van cardio. Dieet is minder erg

• #2.335
Cardio moest verboden worden. Het dieeten is niet zo'n ramp is goed vol te houden zelfs op de lage dagen

Hebben jullie na een tijd geen last van jullie enkels/knieën?

Ik heb ooit een overbelaste enkel gehad door op korte tijd teveel te sporten (fietsen/lopen/volleybal/gevechtsport). Dit lijkt me niet echt optimaal tijdens een wedstrijd prep

Hebben jullie na een tijd geen last van jullie enkels/knieën?

Ik heb ooit een overbelaste enkel gehad door op korte tijd teveel te sporten (fietsen/lopen/volleybal/gevechtsport). Dit lijkt me niet echt optimaal tijdens een wedstrijd prep

Waarom zouden we daar dan ineens last van moeten krijgen? Het is niet alsof we ineens veel meer trainen.o, plus rekening houdend dat sommige mensen wat sneller herstellen van de deelnemers :D

• #2.338
Hooguit wat verzuring in de kuiten maar niet zeuren gewoon doorgaan

Waarom zouden we daar dan ineens last van moeten krijgen? Het is niet alsof we ineens veel meer trainen.o, plus rekening houdend dat sommige mensen wat sneller herstellen van de deelnemers :D
KT training zal hetzelfde blijven, maar als je opeens 1-3x per dag cardio gaat doen? ;)

• #2.340
1-3x per dag cardio rare cardio plan jij. Ik doe 1x per dag meer dan genoeg misschien op het einde 2x maar dat word verdeeld over ochtend en avond dus herstelt in tussen tijd wel

Terug
Naar boven