jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja maar ik ben in de D ingeschreven.
ff wat anders n*gers, ik merkte dat in eindhoven de KFC tot 24u open is, in belgenland hebben we geen kfc dus snel ik met de wagen obv richting de markt in eindhoven na de show; WHO'S IN![]()
tig pages terug zeg je dat je in de -70 gaat. heb je je bedacht?
En wat Rene betreft, hij heeft een paar grappen gemaakt waar ik zelf ook goed om kon lachen. Mocht hij me echt uitlachen, moet hij ook maar zijn mooie praatjes over het willen openstellen van de sport voor beginners achterwege laten![]()
laat je niet zo opnaaien killy, go for THE killSorry? Low on carbs, mag ik hopen?laat je niet zo opnaaien killy, go for THE kill
(geintje hè killy, voordat je weer rare dingen denkt)Hebben jullie na een tijd geen last van jullie enkels/knieën?
Ik heb ooit een overbelaste enkel gehad door op korte tijd teveel te sporten (fietsen/lopen/volleybal/gevechtsport). Dit lijkt me niet echt optimaal tijdens een wedstrijd prep

KT training zal hetzelfde blijven, maar als je opeens 1-3x per dag cardio gaat doen?Waarom zouden we daar dan ineens last van moeten krijgen? Het is niet alsof we ineens veel meer trainen.o, plus rekening houdend dat sommige mensen wat sneller herstellen van de deelnemers![]()