MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
syndroom van Tietse(chronisch ribkraakbeenonsteking door vroegere breuk, ****ing zuigt want schiet je wakker van alsof je hartaanval hebt, maar voor de rest compleet onschadelijk)
Familiaire multipele lipomatosis
genetisch defect via vader dat voor cyp450 enzymes up****ed
Rechterenkelreconstructie gehad
bokserfractuur in rechterhand.
pre-maligne lymphekliertumor die er binnen 2 weekjes uitgaat.
longitudinale breuk van het os metacarpale van de duim tot in het carpometacarpale gewricht en gepaard met subluxatie
Wat is dat in normaal nederlands?
in het engels
http://www.youtube.com/watch?v=ltR-K-XPU8M
In het Nederlands, me laatste kneukel van mn pink zit 2 cm meer naar mn pols dan het zou moeten.
Bij mij was het trouwens van een draaiende zware zak te raken met enkel mn pink(was op training), echt unlucky as ****.

Ah balen.
Heb dat ding ook een keer gebroken na een ruzie, maar wist niet dat het zo heette
Maar heb je daar nog veel last van dan?
Het filmpje zei dat het meestal niet het geval was
last van zwetende (en soms stinkende) oksels, hoe koud ik het ook heb. hoe hard ik ze ook was. ik blijf zweten daar. Er zit al geen haar meer

in het engels
http://www.youtube.com/watch?v=ltR-K-XPU8M
In het Nederlands, me laatste kneukel van mn pink zit 2 cm meer naar mn pols dan het zou moeten.
Bij mij was het trouwens van een draaiende zware zak te raken met enkel mn pink(was op training), echt unlucky as ****.
last van zwetende (en soms stinkende) oksels, hoe koud ik het ook heb. hoe hard ik ze ook was. ik blijf zweten daar. Er zit al geen haar meer

gescheurde onderlip![]()
puistjes en acne
vaak verstopte neus en niezen (mogelijke allergie dat ik niet weet dat ik het heb)