Fitness Seller

Welke lichamelijke kwaaltjes heb jij?

Osteochrondritis dissecans aan mn linkerknie

Meer dan een jaar last gehad van shin splints, is nu over gelukkig
eigenlijk heb ik ook astma, maar dat merk ik alleen bij heel zware inspanning
slechte tanden, direct gaatjes of afbrokkeling.

voor de rest heb ik altijd wel iets van het trainen :O je probeert voorzichtig te zijn enzo maar tis altijd wel iets, veelvoorkomend is:
pijnlijke linker pec
pijnlijke rechter pols
pijnlijke nek
krakende knieen
recent: quadkanker na strongman training

gelukkig nog nooit rugkanker gehad.

syndroom van Tietse(chronisch ribkraakbeenonsteking door vroegere breuk, ****ing zuigt want schiet je wakker van alsof je hartaanval hebt, maar voor de rest compleet onschadelijk)

Familiaire multipele lipomatosis

genetisch defect via vader dat voor cyp450 enzymes up****ed

Rechterenkelreconstructie gehad

bokserfractuur in rechterhand.

pre-maligne lymphekliertumor die er binnen 2 weekjes uitgaat.

syndroom van Tietse(chronisch ribkraakbeenonsteking door vroegere breuk, ****ing zuigt want schiet je wakker van alsof je hartaanval hebt, maar voor de rest compleet onschadelijk)

Familiaire multipele lipomatosis

genetisch defect via vader dat voor cyp450 enzymes up****ed

Rechterenkelreconstructie gehad

bokserfractuur in rechterhand.

pre-maligne lymphekliertumor die er binnen 2 weekjes uitgaat.

longitudinale breuk van het os metacarpale van de duim tot in het carpometacarpale gewricht en gepaard met subluxatie

Wat is dat in normaal nederlands?

Laatst bewerkt:
in het engels

http://www.youtube.com/watch?v=ltR-K-XPU8M

In het Nederlands, me laatste kneukel van mn pink zit 2 cm meer naar mn pols dan het zou moeten.

Bij mij was het trouwens van een draaiende zware zak te raken met enkel mn pink(was op training), echt unlucky as ****.

Ah balen.
Heb dat ding ook een keer gebroken na een ruzie, maar wist niet dat het zo heette :p
Maar heb je daar nog veel last van dan?
Het filmpje zei dat het meestal niet het geval was

Ah balen.
Heb dat ding ook een keer gebroken na een ruzie, maar wist niet dat het zo heette :p
Maar heb je daar nog veel last van dan?
Het filmpje zei dat het meestal niet het geval was

in die tijd was ik ook nog keeper en bij elke bal dat ik raakte een pijnscheut.

Nu niks meer, buiten dat ik mn pink niet volledig kan strekken, staat 20° schever naar voor dan de rest.

last van zwetende (en soms stinkende) oksels, hoe koud ik het ook heb. hoe hard ik ze ook was. ik blijf zweten daar. Er zit al geen haar meer

last van zwetende (en soms stinkende) oksels, hoe koud ik het ook heb. hoe hard ik ze ook was. ik blijf zweten daar. Er zit al geen haar meer

een vriend van me laat af en toe botox in zn oksels spuiten,dan is ie er weer een tijdje van af.

rechter sleutelbeen gebroken en jaren later de zelfde verbrijzeld(motorcross),hier ben ik dan ook aan geopereerd en hier heb ik altijd last van.
gevoelige schouders en rug,altijd wel last van met trainen.
zal in de loop der jaren vast nog wel wat bijkomen:D

in het engels

http://www.youtube.com/watch?v=ltR-K-XPU8M

In het Nederlands, me laatste kneukel van mn pink zit 2 cm meer naar mn pols dan het zou moeten.

Bij mij was het trouwens van een draaiende zware zak te raken met enkel mn pink(was op training), echt unlucky as ****.

Ik heb dat ook mijn allerlaatste knokkel van me rechterhand staat een stuk naar achter, als ik me vingers strek is het een raar gezicht, als ik een vuist maak is de knokkel groot voor de laatste knokkel.

Verder geen last van gehad, wist destijds niet eens dat het gebroken was dacht gewoon gekneust, ook nooit mee naar een dokter geweest.

****ed up knieën,overgevoelig voor fel licht en mijn lijf kan zichzelf niet goed warm houden waardoor ik soms onderkoeld raak.

Als ik te weinig rust pak, beginnen m'n polsen te zeuren. Doe ik daar niks mee, omdat ik zo gedreven ben, dan trekt het door naar m'n onderarmen tot dit gaat ontsteken.

Verder een plaat in m'n pols (ongeluk met brommert vroemvroem met 100 tegen een auto aan, blij dat ik nog leef) dit belemmert soms met opdrukken etc.

Ik heb het ongelooflijk snel warm. Wat het is, zomer, winter, zonder jas, met jas, ik heb altijd overal (koud) zweet staan. Mocht ik met deze temperatuur naar de sportschool lopen dan is m'n hele rug nat. In de zomer had ik een hemd aan, open overhemd eroverheen, eastpack op m'n rug, en een aantal papieren in m'n tas waren gewoon nat geworden ervan :o

1 triggerpoint in gebied van rhomboit en licht gevoelige knieën

Naast dat alles wat ik al opnoemde zijn daar nu ook pijnlijke knieën bijgekomen, dit is geloof ik wel te verhelpen dus dat scheelt gelukkig.

Terug
Naar boven