XXL Nutrition

Welke lichamelijke kwaaltjes heb jij?

Overbelaste knieen
Zure schouders
Klagend si gewricht

Verder weinig te klagen op het moment gelukkig

[Link niet meer beschikbaar]

Kost geen reet, heb twee jaar gebruikt en nu heb ik het niet meer nodig:):):):):)

Stop je hierdoor met zweten en daardoor ergens anders extra of remt 't? Ik heb ook áltijd last van zwetende oksels, erg irritant bij overhemden. Zoek nogsteeds een goeie oplossing hiervoor, zelfde voor mn voeten.

Ik heb zelf al vele jaren last van een hinderlijke kuch. Beetje zo'n tb kuchje weet je. Nee, het is gewoon astma maar ik gebruik wel dagelijks corticosteroiden inhalaties en langwerkende luchtwegverwijders. Ben in 2004 gestopt met roken.

Stop je hierdoor met zweten en daardoor ergens anders extra of remt 't? Ik heb ook áltijd last van zwetende oksels, erg irritant bij overhemden. Zoek nogsteeds een goeie oplossing hiervoor, zelfde voor mn voeten.

Pfff ff denken, ik heb het gevoel gehad dat mijn handen soms meer last van zweet hadden, maar als ik nu terugkijk heb ik nergens last meer van en gebruik ook niet meer.

rechter hand gebroken geweest.en spillen laten insteken voor te rechten,maar is kalk begin opgroeien en spillen weggeduwt,dus hand reconstructie gehad.en pink staat nu nog licht scheef en geen kneukel meer aan mijn pink. voor de rest alles in orde

een blijvende terugkerende blessure in me schouder.....

Veel speeksel aanmaken

Overmatig transpireren. Gebruik Odorex voor oksels en dat werk. Maar als ik bv een kilometer moet fietsen is me shirt al zeiknat. Pak dus altijd maar de scooter of auto als ik ergens heen moet.

tig keer per dag een erectie

Hypothyroïdism, 8 jaar lang terugkerende knieblessure, 7 jaar lang terugkerende schouderblessure en nog wat dingetjes.

Chronische last van ontstekingen in de onderarm.

Terug
Naar boven