Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zelf een fan van naturel.
Product zonder smaak kan je zelf op smaak maken waardoor je steeds een andere smaak kan kiezen.
hoeveel scheppen gooi je door die kwark ? en is dat beetje te roeren zodat het mooi homogeen word als het ware ?
hoeveel scheppen gooi je door die kwark ? en is dat beetje te roeren zodat het mooi homogeen word als het ware ?
cookies and cream lijkt me wel wat.
diversiteit moet erin blijven opzich zijn er wel al aardig wat keuzes maar toch.
ben ik trouwens enige die na 1 maand elke dag shakes pakt geen id meer heb welke smaak ik heb ?
i love koffie dus cappucinoUhm waarom ook geen meloensmaak?

We willen graag een nieuwe smaak whey toevoegen, we hebben nu
Banaan
Aardbei
Chocolade
Vanille
Cocos
Ananas
Ik moet nog even bekijken of we de ananas in het assortiment houden, wat vonden jullie van de ananas? (pak die vraag meteen maar even mee in deze topic ).

+++chocolade ...
Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..
naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen![]()
chocolade ...
Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..
naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen![]()