Fitness Seller

Welke nieuwe smaak whey lijkt jullie wat?

Peiling Peiling Welke vraag whey zullen we toevoegen

• Totaal stemmers
    126
Iets van mango oid lijkt me wel wat :cool:

perzik of citroen :D

cookies and cream!!!

Mss voor de zomer: mango, citroen, perzik?? Moet enorm lekker zijn in zulke periodes

hoeveel scheppen gooi je door die kwark ? en is dat beetje te roeren zodat het mooi homogeen word als het ware ?

cookies and cream lijkt me wel wat.
diversiteit moet erin blijven opzich zijn er wel al aardig wat keuzes maar toch.
ben ik trouwens enige die na 1 maand elke dag shakes pakt geen id meer heb welke smaak ik heb ?

In de blender doe ik het altijd met een bodempje water in de blender. Dan 3 scheppen whey erbij.

i love koffie dus cappucino :D Uhm waarom ook geen meloensmaak?

• Topic Starter Topic Starter
Perzik is ook nog een optie.

Vond de ananas snel tegenstaan..
Ik blijf bij choc, aardbei & vanille..:D

Citroen lijkt me wel wat.....niet te overdreven sterk dan.

We willen graag een nieuwe smaak whey toevoegen, we hebben nu

Banaan
Aardbei
Chocolade
Vanille
Cocos
Ananas

Ik moet nog even bekijken of we de ananas in het assortiment houden, wat vonden jullie van de ananas? (pak die vraag meteen maar even mee in deze topic ).

Ik heb de ananas gehad.. In de Zomer is deze verfrissend.. maar ik vond hem niet super.. Word je helemaal zat.. De Vanille is het lekkerst dus ik stel voor een zoete smaak te nemen (a)

Ik heb nu kokos. Maar mij lijkt citroen, limoen een goed plan:D

De aardbei-banaan Whey Gourmet van Interactive Nutrition vond ik altijd wel jammie :)

ananas was wel lekker maar niet zo de kokos is wel oke ole ole...

andere smaak eeuh Pistache......strachiatelli er zijn er zo veel

chocolade ... :)

Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..

naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen :)

Citroen-limoen klinkt lekker fris!!!

Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..

naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen :)
+++

ik vind persoonlijk de bsn fruit punch erg lekker!~
maar bosvruchten wil ik ook wel eens proberen!

Geniaal idee.

Terug
Naar boven