Fitness Seller

Welke nieuwe smaak whey lijkt jullie wat?

Peiling Peiling Welke vraag whey zullen we toevoegen

• Totaal stemmers
    126
Ik ben benieuwd. Dan koop ik meteen alle soorte aroma's.
Dan heb ik alle smake:D

Pistache. Ik had een keer een proefzakje van Performance met die smaak, was erg lekker. Cola smaak is mischien ook wel wat.

Wordt dat met die aroma's zelf toevoegen niet een gerommel? Bij elke shake aroma's toevoegen, hopen dat het mixt met je shake, dat je het aroma flesje gelijk kan spreiden over de pot whey enz.

vroeger was het niet anders proteine zonder smaak en dan hadden ze op de sportschool van die flessen met siroop zoals bij de ijsboer en dan kon je kiezen...

ik ben een koffie junk dus cappucino

Een nieuwe whey met citroen\limoen zou top zijn =)

• Topic Starter Topic Starter
Wordt dat met die aroma's zelf toevoegen niet een gerommel? Bij elke shake aroma's toevoegen, hopen dat het mixt met je shake, dat je het aroma flesje gelijk kan spreiden over de pot whey enz.

mss wel... het is ook niet dat de normale smaken gaan verdwijnen, het is gewoon dat er dan extra een neutrale proteine bijkomt en je daarmee alle kanten op kan.

Een nieuwe whey met citroen\limoen zou top zijn =)

dat lijkt me ook wel wat om die vast in het programma te krijgen ipv de ananas... ik zal me eens beraden..

naturel en citroen klinkt ook wel relaxt. cappuccino zou ik snel zat zijn denk ik.

cookies&cream of cappucino!

Cookies 'n Cream al eens gekocht via bb.com en is een heerlijke smaak met echte krokante stukjes in :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb wat aroma's binnen gehad en de smaak is dan erg flauw je hebt ook naast het aroma een zoetstof nodig... en in onze whey isolaat neutraal zitten helemaal geen toevoegingen.

ik wil ook eigenlijk in een komen pro80 en whey instant neutraal geen zoetstoffen toevoegen omdat er ook mensen zullen zie die puur gaan voor een product met zo min mogelijk toevoegingen. Er moet dus een smaakmaker komen met een smaak aroma en zoetmaker in 1. even zoeken nog dus.

Cookies and Cream lijkt me erg lekker!
Limoen ook!

cookies and cream wordt je helemaal zat van:s kan het wel braken!eerste keren is lekker..na frequente inname begin je er anders over te denken.
lemon/citroen lijkt me wel wat!
wat denken jullie van perzik?ook wel iets toch?:p

smurfenijsje van mn jeugd in een protein shake:lick:

Persoonlijk lijkt mij naturel ook het beste. maar citroen lijkt me ook wel kei relaxt

naturel is whey zonder toevoegingen van smaak of zoetstoffen.

dus je proeft helemaal niks als je het door water gooit?

Idee om smaken als ananas en cocos als proefzakjes bij bestellingen te doen? Nou zou ik ananas niet halen omdat het me vies lijkt, maar misschien valt het wel mee.

cookies and cream wordt je helemaal zat van:s kan het wel braken!eerste keren is lekker..na frequente inname begin je er anders over te denken.
lemon/citroen lijkt me wel wat!
wat denken jullie van perzik?ook wel iets toch?:p

Syntha cookies was de eerst kerenlekker, daarna steeds minder.
Fruitsmaken lijkt me niet lekker om met melk te mixen

beste is cappuccino!

Terug
Naar boven