Fitness Seller

Welke nieuwe smaak whey lijkt jullie wat?

Peiling Peiling Welke vraag whey zullen we toevoegen

• Totaal stemmers
    126
kokosmelk achtig >> batida

• Topic Starter Topic Starter
chocolade ... :)

Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..

naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen :)

Ik heb daar wel eens naar gekeken , maar is best lastig goede aroma's te vinden. Maar als je ergens een linkje hebt graag.

Wil even kwijt dat ik het tof vind dat je ons hier gewoon even naar vraagt Rene;)

Wil even kwijt dat ik het tof vind dat je ons hier gewoon even naar vraagt Rene;)

:thumbs:

Ik ga eens kijken naar zo'n flavour systeem. Dan kan ik een pro80 en whey naturel toevoegen. Wat flavours erbij en de mogelijkheden zijn divers. Moet wel dan niet te duur worden die aroma's.

Iemand mss een link naar site's met aroma's?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu bosvruchten van pure whey blend. Ik vindt de smaak tegenvallen. En hij is alleen een beetje lekker met melk. Met water helemaal niet.
De whey van XXl heb ik tot nu toe alleen aarbei genomen. Ik vindt dat een lekkere smaak.

Nieuwe smaak dan zou ik kiezen voor citroen.

En een cookjes smaak lijkt me egt smerig. Dat lijkt me egt niet lekker met water gemixt.

Ik heb diverse mails uitgedaan mbt tot aroma's. Ik ga me daarop concentreren. Smaakloze whey instant en pro80, isolaat is er al in neutraal.

Dan een vloeibaar smaakaroma systeem erbij en de mogelijkheiden zijn enorm.

Ik ga daar even flink mee aan de slag, echt iets voor ons zoiets.

thx! :thumbs: voor het weer even aanwakkeren van deze gedachte

pistache:)

Super Rene, succes! :D

Ik heb daar wel eens naar gekeken , maar is best lastig goede aroma's te vinden. Maar als je ergens een linkje hebt graag.

Ik heb ooit eens een potje gekocht bij bulkpowders.co.uk dacht ik... maar als ik er nu kijk kan ik het niet vinden. (site ziet er ook heel anders uit dan toen, maar goed het is even geleden). Cacao met zoetstof lijkt me niet echt rocket science, dat moet ik zelf ook nog wel voor elkaar krijgen vermoed ik, zo maak ik ook mijn warme chocolademelk tenslotte.

Wel iets met aardbei: http://www.bulkpowders.co.uk/section.php/20/1/flavouring_systems/f1a1027090aac56c7415fbbdb943ed04 Maar goed, dat is retail en da's niet wat jij zoekt waarschijnlijk.

Ik heb ooit eens een potje gekocht bij bulkpowders.co.uk dacht ik... maar als ik er nu kijk kan ik het niet vinden. (site ziet er ook heel anders uit dan toen, maar goed het is even geleden). Cacao met zoetstof lijkt me niet echt rocket science, dat moet ik zelf ook nog wel voor elkaar krijgen vermoed ik, zo maak ik ook mijn warme chocolademelk tenslotte.

Wel iets met aardbei: http://www.bulkpowders.co.uk/section.php/20/1/flavouring_systems/f1a1027090aac56c7415fbbdb943ed04 Maar goed, dat is retail en da's niet wat jij zoekt waarschijnlijk.

dat is wel wat ik zoek.. Maar dat moet ik in NL ook wel kunnen vinden. Smaak aroma's worden veel gebruikt. Die gasten hebben ook maar 1 smaak op vooraad.

Laatst bewerkt:
Gekozen voor naturel, simpelweg omdat ik het dan overal doorheen kan doen en zelf naar eigen smaak kan maken

Ik heb diverse mails uitgedaan mbt tot aroma's. Ik ga me daarop concentreren. Smaakloze whey instant en pro80, isolaat is er al in neutraal.

Dan een vloeibaar smaakaroma systeem erbij en de mogelijkheiden zijn enorm.

helemaal goud!

En als die Smaak aroma ook nog eens Stevia als zoetstof gebruikt heb je helemaal een instand win ;)

naturel???
hoe smaakt dat? naar water ofzo?
maar cappuccino lijkt me wel wat

orange / citroen lijkt me erg lekker

ik ga de coconut eens proberen ...de crazy coconut van revolution vond ik in elk geval een toppertje

ik ga de coconut eens proberen ...de crazy coconut van revolution vond ik in elk geval een toppertje

revolutions whey smaken voller dan onze whey. Dat kan ook niet anders omdat revolutions whey ontwikkeld is op smaak en behoorlijk wat vetten en koolhydraten bevat dan is een shake makkelijk echt lekker te maken. Denk maar aan een MC Shake ;)

En laten we nu net niet veel vetten en zo willen in een proteine shake. Zeker niet als je het na je work-out neemt. Gebruik Revolutions Whey dus alleen bij ontbijt tot de potten op zijn. De aardbei is lekkerder dan die van XXL, maar chocola van XXL vind ik qua smaak toch lekkerder...ondanks dat de choco geur van Revolutions dan weer veel beter is als je de pot opent hehe.

Mango en Citroen en Kiwi lijken me wel interessant om eens te proberen. Wellicht idee eerst wat samples er op uit te sturen eer je het in bulk gaat produceren? Denk namelijk dat het lastig is zulke smaken goed te krijgen zonder de chemische ondertoon. Zonde als het dan niet aanslaat daardoor, want xxl Aardbei hoef ik hierdoor niet en hou het op moment bij Vanille en chocola ;)

Terug
Naar boven