BackInAction
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chocolade ...
Nou, ik zou wel een ultra-trage shake willen hebben... iets met guargom ofzo, zodat hij lekker dik wordt. Ik heb laatst een zakje "cookie and cream" gehad van de herbalife (don't ask) en die was best lekker ... veel te zoet als je hem klaar maakte volgens de verpakking, maar met een halve liter halve melk werd het een stuk beter... anyways, die werd wel heerlijk dik... ik zou hem bijna met gemalen ijs maken en er een sorbet of softijs van maken..
naturel heb ik wel eens gehad... man dat smaakte als het stof dat onder de kast ligt... niet goed. Wel goed was dat je er los smaakstof bij kon kopen. Dus als jullie nu eens naturel whey verkopen en er dan losse potjes met smaak bij leverden ? Dan kon ik een potje citroen, appel, choco, whatever mooi met elkaar afwisselen en toch bulk blijven kopen![]()
Wil even kwijt dat ik het tof vind dat je ons hier gewoon even naar vraagt Rene![]()
Ik heb daar wel eens naar gekeken , maar is best lastig goede aroma's te vinden. Maar als je ergens een linkje hebt graag.
Ik heb ooit eens een potje gekocht bij bulkpowders.co.uk dacht ik... maar als ik er nu kijk kan ik het niet vinden. (site ziet er ook heel anders uit dan toen, maar goed het is even geleden). Cacao met zoetstof lijkt me niet echt rocket science, dat moet ik zelf ook nog wel voor elkaar krijgen vermoed ik, zo maak ik ook mijn warme chocolademelk tenslotte.
Wel iets met aardbei: http://www.bulkpowders.co.uk/section.php/20/1/flavouring_systems/f1a1027090aac56c7415fbbdb943ed04 Maar goed, dat is retail en da's niet wat jij zoekt waarschijnlijk.
Ik heb diverse mails uitgedaan mbt tot aroma's. Ik ga me daarop concentreren. Smaakloze whey instant en pro80, isolaat is er al in neutraal.
Dan een vloeibaar smaakaroma systeem erbij en de mogelijkheiden zijn enorm.
naturel
hoe smaakt dat? naar water ofzo?
maar cappuccino lijkt me wel wat
ik ga de coconut eens proberen ...de crazy coconut van revolution vond ik in elk geval een toppertje

naturel is whey zonder toevoegingen van smaak of zoetstoffen.