MuscleMeat

Welke nieuwe smaak whey lijkt jullie wat?

Peiling Peiling Welke vraag whey zullen we toevoegen

• Totaal stemmers
    126
Gekozen voor naturel, simpelweg omdat ik het dan overal doorheen kan doen en zelf naar eigen smaak kan maken

helemaal goud!

+1 kan je gewoon lekker afwisselen zonder 2,5 kilo te moeten kopen :D
Die ananas hoeft van mij overigens niet te blijven..kvind t beetje naar kots smaken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
hoe moet je dat zien? Krijg je er dan een fles bij of moet je die zelf aanschaffen en gaat de prijs van whey omlaag :D ?

hoe moet je dat zien? Krijg je er dan een fles bij of moet je die zelf aanschaffen en gaat de prijs van whey omlaag :D ?

Je koopt dan de proteine en het aroma los van elkaar.

Ik moet dan nog even kijken naar de prijs, ik denk dat we dan het aroma tegen kostprijs gaan verkopen. iig heb je dan wel een heel zuiver eiwitpreparaat.

Ik heb net een lijst gezien van een Nederlandse firma en zie zo al 10 aroma's die ik wel zou willen, zijn flesje die je moet druppelen in je shake .

Ik ben er wel enthousiast over, ik hoop dat het gaat lukken allemaal. Ik bedoel dat het een beetje smaakt met zo''n aroma.

snel testen dan !!!!
Lijkt me super relaxt....dan koop ik vaker 10kg whey :D

dus we zijn goedkoper uit + het is zuiverder...?

goedkoper neit als je alsnog een smaakje wilt :D

Ik had vroeger de capuccinowhey van Sports Nutrition Int.
Die vond ik echt super lekker!!!
Helaas is juist die smaak uit assortiment.

Beetje jammer.......:(

Je koopt dan de proteine en het aroma los van elkaar.

Ik moet dan nog even kijken naar de prijs, ik denk dat we dan het aroma tegen kostprijs gaan verkopen. iig heb je dan wel een heel zuiver eiwitpreparaat.

Ik heb net een lijst gezien van een Nederlandse firma en zie zo al 10 aroma's die ik wel zou willen, zijn flesje die je moet druppelen in je shake .

Ik ben er wel enthousiast over, ik hoop dat het gaat lukken allemaal. Ik bedoel dat het een beetje smaakt met zo''n aroma.

Graag kleine flesjes dan... misschien als (probeer-)setje ? En als het bevalt dan kun je daarna altijd een liter aroma kopen (nou ja bij wijze van spreke dan)

speaking of which... ik heb nog een flesje rum-aroma staan in het kruidenrekje... Hmmmmm.....

dus we zijn goedkoper uit + het is zuiverder...?

Of het echt goedkoper wordt denk ik niet, een pro80 moet bv toch de meng trommel in om de verschillende proteine te mengen. Dat er dan geen aroma en zoetstof word bijgevoegd maar in de prijs niet zoveel uit. Mss 25ct per kg ofzo. Maar dat moet ik nog bespreken is nog beetje te vroeg daarvoor.

Het grote voordeel zit dan gewoon in de vele variaties die je kan maken.

Graag kleine flesjes dan... misschien als (probeer-)setje ? En als het bevalt dan kun je daarna altijd een liter aroma kopen (nou ja bij wijze van spreke dan)

Wat de formaten worden laat ik afhangen van hoeveel je nodig hebt voor 2,5kg. Dat moet je met het kleinste flesje iig op smaak kunnen brengen.

Het zou best kunnen dat we in de proteine wel een zoetstof moeten toevoegen als die aroma's alleen smaak/geur maar geen zoet geven.

Ik wacht de reply mail af die ik gisteren heb verstuurd.

speaking of which... ik heb nog een flesje rum-aroma staan in het kruidenrekje... Hmmmmm.....

Mocht je het ook hebben staan echt eens een scheutje proberen... *LOLZ*. (nee echt was eigenlijk best lekker... misschien wel TE lekker :))

kersen lijkt me wel lekkker!

Mocht je het ook hebben staan echt eens een scheutje proberen... *LOLZ*. (nee echt was eigenlijk best lekker... misschien wel TE lekker :))

waar heb je dat doorheen gedaan dan? en zoet dat spul ook of is het alleen smaak en geur?

waar heb je dat doorheen gedaan dan? en zoet dat spul ook of is het alleen smaak en geur?

XXL nutrition Whey protein instant choco, magere melk, cacao en kaneel (oh en wat dieetzout)

Was zo'n stokoud (houdbaar tot Oct 2007 :)) flesje van baukje.
Bevat:
water, propyleenglycol (wtf ? nou ja nu zal ik vast niet bevriezen), aromaat ... oh en 13.5% alcohol .. hehehe :)

XXL nutrition Whey protein instant choco, magere melk, cacao en kaneel (oh en wat dieetzout)

Was zo'n stokoud (houdbaar tot Oct 2007 :)) flesje van baukje.
Bevat:
water, propyleenglycol (wtf ? nou ja nu zal ik vast niet bevriezen), aromaat ... oh en 13.5% alcohol .. hehehe :)

Ja baukje en jola hebben ook smaak aroma's.. mss moet ik daar eens naar kijken in de toko ofzo.. dit gaat zeker goed komen ;)

Natural dan krijg je beter voedingswaarden toch. Ik vind de smaken buiten de standaard smaken eigenlijk nooit zo een toevoeging. Cookies & Cream en Cappicino vind ik echt goor.

Terug
Naar boven