Fitness Seller

Welke noten/pitten eet jij

MesutY

Freaky Bodybuilder
Waardering
617
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Zoals iedereen wel weet zijn noten belangrijk in een goed dieet. Al ben je aan het cutten of bulken, noten hebben veel goede voedingsstoffen. Ik eet ongeveer om de dag een handpalm vol noten.

Welke noten eten jullie?

Ik zit zo om de dag aan een handpalm vol gemende noten. Paranoten, pompoenpitten en amandelen.

Ik las wel rare dingen over paranoten op wikipedia.

Pinda's, amandelen, hazelnoten, zonnebloempitten, pompoenpitten

cashewnoten & Amandelen, omdat die lekker zijn :D

gewoon geen noten :D

Pinda's, cashewnoten

Cashew, amandelen of gewone pinda's
allen ongezouten

cashewnoten de rest lust ik niet

kesjoew en piestas noten

Amandelen, gewoon over mijn rijst en tonijn. Elke ochtend.

• Topic Starter Topic Starter
Dit las ik op wikipedia.

Regelgeving

Ondanks de mogelijke voordelen voor de gezondheid van deze noten, heeft de Europese Unie strikte regels opgesteld voor de invoer uit Brazilië. De schil van de paranoten bevat namelijk hoge gehalten aan aflatoxinen, wat kan leiden tot leverkanker.[bron?]
Paranoten bevatten ook kleine hoeveelheden radioactieve radium. Hoewel de hoeveelheid radium zeer klein is, ongeveer 1,7 PCI / g (40-260 Bq/kg), en het meeste niet wordt opgeslagen door het lichaam, is de radioactiviteit toch 1000 maal hoger dan in andere voedingsmiddelen. Volgens Oak Ridge Associated Universities, is dit geen gevolg van verhoogde niveaus van radium in de bodem, maar als gevolg van "het zeer uitgebreide wortelgestel van de boom.".[2]

amandelen omdat ik ze lekker vind (A)

walnoten, hazelnoten en amandelen

Cashews/pinda's/studentenhaver en soms lijnzaad. Eet soms 100g noten op een dag weg, easy 650kcal :)

Walnoten, cashew, hazel, pistache, pecan en soms kokos.

Ohja en pepernoten.

hazelnoten, walnoten, alle noten <3
het liefst eet ik altijd een 100g noten weg, maar: zit in de cut T_T

pindakaas

Pistache :D

Terug
Naar boven