MuscleMeat

Welke noten/pitten eet jij

hazel amandel pinda's pistach pecan... vind ze allemaal wel prima

Amandelen

Koop gewoon een hoop op de markt en stop het in een lege whey emmer. Amandel, walnoot, cashew en rozijnen.

ik haal me noten van de zwarte markt koop gwn een bulk in 15kg walnoten + amandelen doe het in de vriezer

best goedkoop daaroo

Walnoten, Amandelen en normale pinda's allen ongezouten :)

Alle noten , sesamzaad , lijnzaad

Pinda's en walnoten als ik niet te lui ben om ze te kraken.

pinda's. wat mij opviel is dat de pinda's van duyvis veel meer omega 3 vetten bevatten dan andere ongezoute pinda's. vind ikzelf een beetje vreemd en weet niet wat ik hiervan moet denken. maar ik koop ze toch :(

Pinda's, wel in de vorm van pindakaas anders krijg ik noten absoluut niet weg.

Noten en olien moet je vermijden zitten vol onverzadigde vetten zorgt voor een hogere vetpercentage

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 21:39 ----------

Of meestal zijn ze gebrand en ongezond bereid. Niet in tegenstelling tot de notenboer

Als je meer kcal binnenkrijgt dan je verbruikt word uberhaupt je vetpercentage hoger. Andersom word je vetpercentage lager. Onverzadigde vetten hoeven dus niet perse een dikmaker te zijn. Noten zijn niks mis mee als het binnen je macro's past.

Laatst bewerkt:
Als je meer kcal binnenkrijgt dan je verbruikt word uberhaupt je vetpercentage hoger. Andersom word je vetpercentage lager. Onverzadigde vetten hoeven dus niet perse een dikmaker te zijn. Noten zijn niks mis mee als het binnen je macro's past.

dat hoeft niet ..

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 02:47 ----------

Ik zal me even aan jouw denknivo houden ...
noten verteren zich niet gelijk in het lichaam maar worden opgeslagen in de huid merk je op dat je dan een dikke huid hebt ?

noten bevatten ook veel verzadigd vet en veel calorieen dat tot gewicht kan zorgenm

alles met mate.. dus de noten zijn inderdaad dikmakers en zorgen ervoor (omdat de noten worden opgeslagen niet gelijk voor energie maar een VOL gevoel

je ziet weer een nadeel natuurlijk hebben de noten wel voordelen, maar
dit is ook wel zo

de vetten in zalm zijn de beste vetten

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 02:56 ----------

dusje kan gwn laag in je vetten zitten! wat het enigste nadeel is: Het resultaat van laag in vetten zitten is vaak een sneller opkomend hongergevoel

een ander nadeelis dat de meeste goede vetten zitten in voedsel met goede vetten Zijn er hiergeen suplementen voor ? ??

Gezout of ongezout?

walnoten van de lidl, die zijn goedkoop en lekker

de vetten in zalm zijn de beste vetten

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 02:56 ----------

dusje kan gwn laag in je vetten zitten! wat het enigste nadeel is: Het resultaat van laag in vetten zitten is vaak een sneller opkomend hongergevoel

een ander nadeelis dat de meeste goede vetten zitten in voedsel met goede vetten Zijn er hiergeen suplementen voor ? ??

:orly:

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 11:52 ----------

noten verteren zich niet gelijk in het lichaam maar worden opgeslagen in de huid merk je op dat je dan een dikke huid hebt ?

noten bevatten ook veel verzadigd vet en veel calorieen dat tot gewicht kan zorgenm

Noten opgeslagen in de huid? Wtf. En valt wel mee wat ze aan verzadigd vet hebben.

ongebrande en ongezouten amandelen en walnoten

dat hoeft niet ..

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 02:47 ----------

Ik zal me even aan jouw denknivo houden ...

alles met mate.. dus de noten zijn inderdaad dikmakers en zorgen ervoor (omdat de noten worden opgeslagen niet gelijk voor energie maar een VOL gevoel

je ziet weer een nadeel natuurlijk hebben de noten wel voordelen, maar
dit is ook wel zo

En dan heeft ie commentaar op mijn denkniveau :laugh:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven