MuscleMeat

Welke product koop je dus nooit meer?!

dat bedoel ik dus, wat een verdediging :') de topic is welk product koop je dus nooit meer, naar mijn mening is dat zowiezo no xplod, omdat het idd niet werkt voor mij, heb ook genoeg mensen om me heen die zeggen dat het niet werkt, maar als jij lekker die 50 euro eraan wilt besteden dan doe je dat toch :D

dat bedoel ik dus, wat een verdediging :') de topic is welk product koop je dus nooit meer, naar mijn mening is dat zowiezo no xplod, omdat het idd niet werkt voor mij, heb ook genoeg mensen om me heen die zeggen dat het niet werkt, maar als jij lekker die 50 euro eraan wilt besteden dan doe je dat toch :D

Met liefde want voor mij is het de enige PWO booster die werkt. :D

En inderdaad, alles van de Tuinen kun je beter aan de planten geven.

vind het toch jammer dat veel mensen een slechte start maken met bodybuilding omdat ze door de tuinen misleid worden door de mooie verpakking van de supps :(

vind het toch jammer dat veel mensen een slechte start maken met bodybuilding omdat ze door de tuinen misleid worden door de mooie verpakking van de supps :(

Klopt wel, mijn eerste whey kocht ik ook daar. :rolleyes:
Achja, het is een proces van fouten maken en daarvan leren.

De naam zegt het toch zelf... NO xploid :D

Daar maak je geen slechte start door hoor, gewoon voeding. toen ik 3 maanden zonder whey zat heb ik de beste gains ooit gemaakt, gewoon beter op voeding gelet.

ja maar ik neem aan dat als je voor whey ''tuinen'' kiest, je verder ook niet veel afweet van de voeding?

Cybergenics 80's hype-crap :)

Ach ja, iedereen is wel eens jong en beïnvloedbaar ;)

Gelukkig ging ik niet in op de AS aanbieding van mijn lokale sportschoolhouder. Dat was een nog grotere fout geweest.

Kris :)

Haha, brings back old memories Kris.
In de jaren '80 kocht ik ook het hele pakket van Cybergenics. Inclusief videoband! Die je hier niet af kan spelen omdat het niet paste in Europese videorecorders.

Ach ja, al doende leert men!:)

Cell-tech van Muscle Tech, had aanbevolen hoeveelheid genomen ben uur lang misselijk geweest, onwijs zoet.

Zoet? Niet raar voor een product wat voor 75% bestaat uit druivensuiker

Verpakkingsgrootte: 3250 gram
Doseringsgrootte: 2 Maatlepels (100 g)
Doseringen per Verpakking: 32,5

Hoeveelheid per dosering:
Totaal Calorieen: 310
Totaal Koolhydraten: 75 g 25%
-Suikers (als laboratorium-graad dextrose): 75 g

Ronnie is er anders wel groot mee geworden:rolleyes:

ik ken zat mensen bij wie het wel werkt:rolleyes:inclusief mezelf(mijn vader+ 3 kameraden van me en nog wat)

Ik vind het jammer dat veel mensen die starten het idee hebben direct vanalles nodig te hebben.

Denk trouwens ook dat je laten (mis)leiden door mooie verpakkingen, flitsende reclames en lage prijzen niet alleen is weggeleg voor beginners :D :D :D

No offence Bro , maar dat is bullshit.

De basis is je voeding , supplementen zijn gewoon bijzaak.

Ik gebruik persoonlijk zelf niets meer alleen fatburners af en toe omdat die voor serieus wat energie zorgen.

No offence Bro , maar dat is bullshit.

De basis is je voeding , supplementen zijn gewoon bijzaak.

Ik gebruik persoonlijk zelf niets meer alleen fatburners af en toe omdat die voor serieus wat energie zorgen.
de topic gaat toch ook over het kopen van supplementen, dus als meeste ''beginners'' beginnen met het kopen van supplementen, is het toch meestal dat ze iets van de tuinen hebben, gaat er niet om dat voeding de basis is , omdat de topic over de supps gaan.
voeding is idd basis ja en supps zijn bijzaak, eff om je gelijk te geven :D

de topic gaat toch ook over het kopen van supplementen, dus als meeste ''beginners'' beginnen met het kopen van supplementen, is het toch meestal dat ze iets van de tuinen hebben, gaat er niet om dat voeding de basis is , omdat de topic over de supps gaan.
voeding is idd basis ja en supps zijn bijzaak, eff om je gelijk te geven :D

Ja feit , had dat mss een beetje over het hoofd gezien. Ik vind ze gewoon in het algemeen nogal overbodig :'). Maar het is idd belangrijk dat degene die ze dan wel kopen en nuttig vinden , meteen de goeie nemen.

Ik vind het jammer dat veel mensen die starten het idee hebben direct vanalles nodig te hebben.

Denk trouwens ook dat je laten (mis)leiden door mooie verpakkingen, flitsende reclames en lage prijzen niet alleen is weggeleg voor beginners :D :D :D
+200000

Gaat idd helemaal nergens meer over. Maar ach toen ik zelf ook net begon wou ik het ook allemaal pietje precies doen + van die stoere supps:roflol:

Nu een paar jaar verder neem ik bijna helemaal geen supps meer:P
Sporadisch wat whey...

Haha, brings back old memories Kris.
In de jaren '80 kocht ik ook het hele pakket van Cybergenics. Inclusief videoband! Die je hier niet af kan spelen omdat het niet paste in Europese videorecorders.

Ach ja, al doende leert men!:)

Hey Bas, heb je het programma helemaal afgewerkt? Het was echt gekkenwerk!

90% van je max tot negative failure
direct aansluitend iets van 70% van je max tot negative failure
dan direct 50% geloof ik
en tot slot zo lang mogelijk de spier aanspannen.

Compleet dodelijk! Het valt me mee dat ik geen nierfalen kreeg van compleet lekgeslagen spierweefsel.

En hoeveel keer moest je die gruwelsets ook alweer herhalen? Ik was er in ieder geval 2 uur per training mee zoet en dat 6 dagen per week (ABC split).

Een jaar of twee later heb ik heb in veel meer spiermassa gegained met slechts een set van 20 rep squats in de week!
Of laat ik het anders stellen. Met Cybergenics heb ik überhaupt niet gegained.

Jeugdig enthousiasme!! :rolleyes:

Kris :o

Terug
Naar boven