Hrvat
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 6
mwah
ik hou van me volk , zoals een alcaholist van drank houd, dat maakt me mischien beetje nationalistisch
maar geen nazi
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik hou van me volk , zoals een alcaholist van drank houd, dat maakt me mischien beetje nationalistisch
maar geen nazi
Aangezien dit internet is: ik heb eerlijk gezegd wel nazirijke ideeén over het leven. Is dat ziek? Of heeft iedereen dit stiekem wel een beetje?

mwah vind ik ook niet , maarja sommige mensen, herriner me nog goed toen me mentor vroeg wie zijn jullie idolen , en iedereen kwam aanzetten met een famous acteur/actrice en toen die bij mij kwam ik vrolijk ante gotovina roepte , heb hem nog nooit zo pist zien kijken

mwah vind ik ook niet , maarja sommige mensen, herriner me nog goed toen me mentor vroeg wie zijn jullie idolen , en iedereen kwam aanzetten met een famous acteur/actrice en toen die bij mij kwam ik vrolijk ante gotovina roepte , heb hem nog nooit zo pist zien kijken![]()
mwahIn 1995 leidde Gotovina de Operatie Storm waarbij het Kroatische leger controle kreeg over het gebied rondom Knin en vrijwel geheel Kroatië etnisch schoonde van Serviërs. Er zijn destijds minstens 150 Servische burgers vermoord en tussen 150 000 en 200 000 Serviërs verdreven uit het gebied.
Zal wel een reden gehad hebben om vies te kijken zeker.
ik noem het een misverstand , maar goed ik heb hier open met heel veel mensen over gediscussierd en ik wil niet zeggen dat wij niet fout zaten maar hoe het allemaal verlopen is. mwah vind ik ook niet , maarja sommige mensen, herriner me nog goed toen me mentor vroeg wie zijn jullie idolen , en iedereen kwam aanzetten met een famous acteur/actrice en toen die bij mij kwam ik vrolijk ante gotovina roepte , heb hem nog nooit zo pist zien kijken![]()
Dat ziekenhuisen strenger gemaakt moeten worden qua indeling van patienten. Zeg maar wanneer ze heel hun leven zwak zullen zijn en altijd hulp nodig zouden hebben, dat ze(indien geen kinderen,kleinkinderen enz) een spuitje krijgen. Of zware moordenaars, verkrachters enz. een marteldood krijgen indien alles is bewezen van hun zieke daad of voor de wetenschap worden gegooit, je weet wel; dr.mengele achtige pratijken. Mensen die helaas gedoemd zijn te mislukken op te ruimen. Dat soort ideeén.
Dat ziekenhuisen strenger gemaakt moeten worden qua indeling van patienten. Zeg maar wanneer ze heel hun leven zwak zullen zijn en altijd hulp nodig zouden hebben, dat ze(indien geen kinderen,kleinkinderen enz) een spuitje krijgen..

Of zware moordenaars, verkrachters enz. een marteldood krijgen indien alles is bewezen van hun zieke daad of voor de wetenschap worden gegooit, je weet wel; dr.mengele achtige pratijken. Mensen die helaas gedoemd zijn te mislukken op te ruimen. Dat soort ideeén.

Een simpele ziel dat vind dat de mensheid steeds zwakker word en het tijd is voor World War III om de mensheid flink wat sterker te maken.
Vandaag
Leeftijd: 17
Karma Power: 5
Re: Welke religie volg jij?
Atheïsme is helaas wel het meest dankbare voor zware zieke patienten die veel mensen pijn hebben gedaan en nooit echt hard zijn gestraft op dit klote planeet zoals dr.mengele.
Origineel gepost door jeffreyl Bekijk Post
Dat ziekenhuisen strenger gemaakt moeten worden qua indeling van patienten. Zeg maar wanneer ze heel hun leven zwak zullen zijn en altijd hulp nodig zouden hebben, dat ze(indien geen kinderen,kleinkinderen enz) een spuitje krijgen. Of zware moordenaars, verkrachters enz. een marteldood krijgen indien alles is bewezen van hun zieke daad of voor de wetenschap worden gegooit, je weet wel; dr.mengele achtige pratijken. Mensen die helaas gedoemd zijn te mislukken op te ruimen. Dat soort ideeén.

mwahik noem het een misverstand , maar goed ik heb hier open met heel veel mensen over gediscussierd en ik wil niet zeggen dat wij niet fout zaten maar hoe het allemaal verlopen is.
maar goed we raken off topic , + discussie over zon onderwerp zijn we 5av4tjes verder
In 1995, terwijl de internationale gemeenschap ingreep in de Bosnische oorlog, voerde het Kroatische leger verschillende operaties uit in samenwerking met de Bosnische Kroaten en Bosnische moslims waarbij de Krajina werd opnieuw bevrijd. De strijd ging verder op Bosnisch grondgebied, maar werd onder druk van de Verenigde Staten gestopt. De Bosnische Oorlog eindigde later in 1995 met het Verdrag van Dayton.