MuscleMeat

Welke religie volg jij?

Peiling Peiling Welke is jouw religie?

• Ik geloof niet in een hogere kracht

Stemmen: 47 50,5%
  • Ik geloof in een hogere kracht, maar volg geen religie

Stemmen: 17 18,3%
  • Christendom

Stemmen: 8 8,6%
  • Islam

Stemmen: 6 6,5%
  • Jodendom

Stemmen: 1 1,1%
  • Hindoeïsme

Stemmen: 0 0,0%
  • Boeddhisme

Stemmen: 9 9,7%
  • andere

Stemmen: 5 5,4%

• Totaal stemmers
    93
Spiertje16: Dit gaat toch om mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan het pijn doen van onschuldige mensen en vaak nog zonder enige provocatie.

zolang je nog in termen van schuldig en onschuldig denkt, en de echte oorzaken van dergelijke praktijken niet kan inzien en willen oplossen, ben je IMO nog niet rijp genoeg om te oordelen over wat dan ook.

Ante gotovina, die naam heb ik eens eerder gehoord van een bosnische broeder
Is hij niet de man die heel veel serviers had afgeslacht?
ik wist het ik moest me grote mond houden oke 1x voor allemaal:D

- jou bosnische broeder is moslim of niet;) anders was het je broeder niet?

kijk ante gotovina kreeg de opdracht om de stad knin te ontruimen van opstandige serviers die uit het niets de servische vlag hadden gehezen en van mening waren dat het stadje op eens servisch is.

amerika gaf hem dus de wapens en de mankracht om het stadje te opntruimen binnen een week , kijk dat legertje van hem zaten veel oude rotten tussen die puur voor de plezier meegingen om wat serviers een pak slaag te verkopen , maarja moet je een generaal verantwoordelijk houden omdat zijn troepen zich hebben misdragen ? enige idee hoe snel die operatie moest gaan er was geen tijd voor liefdadigheid+ er zaten veel vermomde amerikanen bij die ons steunde want amerika vond het wel mooi dat zon groot communistisch gebied uitelkaar pleurde, + amerika weigerd tot op de dag van vandaag mee te werken aan de vervolging van generaal gotovina.

het was gewoon een smerige zooitje en alle landen hebben zich van hun meest vieste kant laten zien.

de enige reden wrm ik hem niet schuldig vind omdat er geen bewijs is dat hij opdracht heeft gegeven om onnodig serviers te vermoorden, terwijl bij de 2 servische generaals gesprekken als bewijs is om zoveel mogelijk op bepaalde straten te schieten want ze hadden namelijk een plategrond waar ze konden zien waar veel moslims wonen.

Spiertje16: Dit gaat toch om mensen die zich schuldig hebben gemaakt aan het pijn doen van onschuldige mensen en vaak nog zonder enige provocatie.

Eerst goed leren spellen jeffry, want ik heb zoveel spelfouten gezien dat het gewoon niet meer lollig is
Een simpele ziel dat vind
Je lijkt net een turk die je zo verafschuwt met die verschrikkelijke spelfouten

Ga jij mij nu pakken op mijn woordspelling?

ik wist het ik moest me grote mond houden oke 1x voor allemaal:D

- jou bosnische broeder is moslim of niet;) anders was het je broeder niet?

kijk ante gotovina kreeg de opdracht om de stad knin te ontruimen van opstandige serviers die uit het niets de servische vlag hadden gehezen en van mening waren dat het stadje op eens servisch is.

amerika gaf hem dus de wapens en de mankracht om het stadje te opntruimen binnen een week , kijk dat legertje van hem zaten veel oude rotten tussen die puur voor de plezier meegingen om wat serviers een pak slaag te verkopen , maarja moet je een generaal verantwoordelijk houden omdat zijn troepen zich hebben misdragen ? enige idee hoe snel die operatie moest gaan er was geen tijd voor liefdadigheid+ er zaten veel vermomde amerikanen bij die ons steunde want amerika vond het wel mooi dat zon groot communistisch gebied uitelkaar pleurde, + amerika weigerd tot op de dag van vandaag mee te werken aan de vervolging van generaal gotovina.

het was gewoon een smerige zooitje en alle landen hebben zich van hun meest vieste kant laten zien.

de enige reden wrm ik hem niet schuldig vind omdat er geen bewijs is dat hij opdracht heeft gegeven om onnodig serviers te vermoorden, terwijl bij de 2 servische generaals gesprekken als bewijs is om zoveel mogelijk op bepaalde straten te schieten want ze hadden namelijk een plategrond waar ze konden zien waar veel moslims wonen.
Ik geloof je hoor vriend, je hoeft je niet bij mij te verantwoorden!

Blackadder: vandaar moet er een eerlijk recht systeem komen en wanneer alles tot op het puntje is bewezen, dan mogen ze van mij dit heel ziekelijk zwaar straffen zoals ik dat al eerder zei.

Dat ziekenhuisen strenger gemaakt moeten worden qua indeling van patienten. Zeg maar wanneer ze heel hun leven zwak zullen zijn en altijd hulp nodig zouden hebben, dat ze(indien geen kinderen,kleinkinderen enz) een spuitje krijgen. Of zware moordenaars, verkrachters enz. een marteldood krijgen indien alles is bewezen van hun zieke daad of voor de wetenschap worden gegooit, je weet wel; dr.mengele achtige pratijken. Mensen die helaas gedoemd zijn te mislukken op te ruimen. Dat soort ideeén.

Als jij dr mengele's kind speelt, dan wil ik je utopie wel tot waar brengen:)

Poll toegevoegd met dank aan muay thay j

andere

Ik geloof in mezelf.

en vamprisme?

Christendom.............pinkstergemeente
;)

Atheist

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Entheogeenïst. Entheogeen - Wikipedia

Bodybuilding hoort daar ook bij, evenals tantra beleving.

Alles beperkt zich tot m'n eigen bewustzijn, en m'n state of mind. Alles daarbuiten staat er volkomen los van.

Dood is gewoon afbraak van de atoomen waaruit ik besta, en die lossen op in het milieu door ontbinding. Net als voor ik geboren was geen bewustzijn. :)

Het universum is te immens, en elk mens dat werkelijk de grote ervan kan visualiseren weet dat de aarde en z'n aanverwante bestaan een nano pixel is, in een universum waarvan de materie en afstanden zò krankzinnig suprieur zijn.

God zijn de natuurwetten die de materie in het universum aansturen.

Beetje benieuwd naar de variëteit hier aan religie. Verwacht dat het grootste deel Atheïst zal zijn.

Zelf ben ik geloof het of niet wiccan.:D

In de verre oudheid hoorde een wiccan om te kunnen gaan met nachtshadeplanten. Belladonna kersen en doornappel, henbane etc.

Toverdranken die mensen lieten vliegen zonder dat ze in een giftig delirium belandde.

YouTube - Sacred Weeds Henbane Part 1

Interessant voor Wicca's. Niet zelf proberen!

wiccan is heksenladida. Neo-paganisme. Best wel cool.

Ikzelf agnostische atheist, meer anti-religie dus.
Brutale woordenblaat.

Even voor de duidelijkheid aan mensen die "atheisme" opgeven als religie.. het is geen religie. Atheisme is een levensovertuiging net zoals religie dat is maar het is niet hetzelfde.

Terug
Naar boven