ik wist het ik moest me grote mond houden oke 1x voor allemaal
- jou bosnische broeder is moslim of niet

anders was het je broeder niet?
kijk ante gotovina kreeg de opdracht om de stad knin te ontruimen van opstandige serviers die uit het niets de servische vlag hadden gehezen en van mening waren dat het stadje op eens servisch is.
amerika gaf hem dus de wapens en de mankracht om het stadje te opntruimen binnen een week , kijk dat legertje van hem zaten veel oude rotten tussen die puur voor de plezier meegingen om wat serviers een pak slaag te verkopen , maarja moet je een generaal verantwoordelijk houden omdat zijn troepen zich hebben misdragen ? enige idee hoe snel die operatie moest gaan er was geen tijd voor liefdadigheid+ er zaten veel vermomde amerikanen bij die ons steunde want amerika vond het wel mooi dat zon groot communistisch gebied uitelkaar pleurde, + amerika weigerd tot op de dag van vandaag mee te werken aan de vervolging van generaal gotovina.
het was gewoon een smerige zooitje en alle landen hebben zich van hun meest vieste kant laten zien.
de enige reden wrm ik hem niet schuldig vind omdat er geen bewijs is dat hij opdracht heeft gegeven om onnodig serviers te vermoorden, terwijl bij de 2 servische generaals gesprekken als bewijs is om zoveel mogelijk op bepaalde straten te schieten want ze hadden namelijk een plategrond waar ze konden zien waar veel moslims wonen.