XXL Nutrition

Welke spieren zijn dit

Met synthol lukt het wel

Wow. Ik weet bijna zeker dat de meeste die hier grapjes over maken, zelf stiekem ook zo eentje willen, maar het helaas niet voor elkaar kunnen krijgen. Daarom de eerste volgende die het ook wilt, voor schut zetten.

Nice (Y)

Nou ik ben blij dat jij het zegt want zelf durf ik er niet voor uit te komen.. Wist je dat het hier dutchbodybuilding heet omdat dutchfitnes al bezet was?

Mss kun jij ons wat advies geven? Welk voedingsschemaraad je bv aan, want ik eet nu steeds boven onderhoud, maar het lijkt wel alsof ik steeds minder op Ronaldo begin te lijken...help!!

("helaas niet voor elkaar krijgen" :D Epic:D)

Laatst bewerkt:
Volgens mij zei hij:
'' De meeste hier ''
En niet persoonlijk:
'' ... Burnside ''

Weet 100% zeker, dat als ik dat lichaam van CR had en een foto van mijzelf hier op plaatste, dat ie zeker gewaardeerd werd.

Volgens mij zei hij:
'' De meeste hier ''
En niet persoonlijk:
'' ... Burnside ''

Weet 100% zeker, dat als ik dat lichaam van CR had en een foto van mijzelf hier op plaatste, dat ie zeker gewaardeerd werd.

tuurlijk wordt het gewaardeerd bro, je loopt er netjes bij op het strand, maar dit is gewoon een huilerige reactie omdat er wat grapjes worden gemaakt omdat hij dezelfde spier die "op de hoogte van de navel aan de zijkant" zit wil.

Als hij deze foto post en gewoon zegt: "gasten, ik heb geen reet verstand van trainen, maar zo wil ik er uit zien, wat moet ik doen" Dan was het anders geweest.

Maar goed, het is een beginner, het was idd niet heel lief van me. Ik hoop dat ie er binnenkort zo uit ziet, zou mooi zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven