AndroidHealthClinic

Peiling Welke spiergroep train jij het liefst?

Peiling Peiling Welke Spiergroep Train Jij Het Liefst?

• Totaal stemmers
    381
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ik snap je reply niet echt. Niemand heeft buik gestemd zoals je al zelf aangaf en vervolgens zeg je dat iedereen hier wel een wasbord wil? :o
Deze poll gaat over welke spiergroep men het liefst traint, toch is een wasbord voor velen juist één van die spieren die belangrijk zijn om mee te showen ;)

Bench press is zowat mijn favoriete oefening, samen met de military press. Maar toch voor borst gegaan, betere pomp dan bij schouders.

Benen de favoriet (quads), lekker squatten en leg press. Op de tweede plek komt de rug, rowen en pull ups!!

Rug.

rug toch wel. deadlift, pullups, bor's

...........

Laatst bewerkt:
Ik heb rug gekozen. Deadlifts for breakfast!

Kuiten , ik moet er als ouwe maar naar kijken en ze groeien.

quadriceps. eigenlijk benen in het geheel maar quads vind ik ziekelijk heerlijk branden tijdens de training. alles eruit persen, volgende dag de trap niet op kunnen gaan van de spierpijn. blijft heerlijk :D

Ga dan toch voor rug. Deadlifts, barbbell rows, t-bar rows...ik vind het allemaal geweldig.

Rug. Is al mijn sterkste spiergroep, en de oefeningen die ik ervoor doe zijn een stuk comfortabeler dan de meeste andere.

Ik heb toch gekozen voor buik,ik moet afvallen en vooral mijn buik vind ik belangrijk om weer in vorm te krijgen. Verder vind ik armen trainen zowel biceps als triceps wel lekker!!
Maar wil in zijn algeheel meer vorm krijgen haha.

Schouders. Vind zware raises en presses heerlijk en een goeie pomp + die aflijningen als je wat droog staat zijn wel een leuke motivator. :)

favo: schouders en biceps
anti: borst en triceps

Billen en benen!Squatten dus!mooiste oefening:D

zonder twijfel, mijn schouders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven