XXL Nutrition

welke stappen voor Roaccutane

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
jaja weer een topic over roa..weer iemand met veel acne..ga lezen doe research..google..

But serious, welke stappen zou je echt geprobeerd MOETEN hebben voor het nemen van roa?

Word er eerlijk gezegd beetje gek van en dan lijkt me de psychische bijwerking van roa nog zo gek nog niet..dan denk je er vanaf te zijn en volgende week verschijnt het weer 2x zo erg terug..Je probeert er alles aan te doen..je dieet aan te passen je levensstijl, je koopt supps cremes al die troep maar uiteindelijk komt het terug terug en terug...

Okee even kort, het is een bijwerking van test-e en daardoor heb ik het natuurlijk ook wel erger ben er dus gevoelig voor. Je moet het maar voor lief nemen maar wat als je vind dat het een keertje maar moet ophouden..

Mijn acne in het kort: Over me hele lichaam mee-eters, me schouders, borst, rug, gezicht..Het lijkt wel alsof ik een baard van acne heb helemaal rood en shit..Krijg zelfs puistjes soms op me buik of plekjes. Me rug zit helemaal vol ..

Ik ben dus benieuwd wat mensen aanraden om echt geprobeerd te hebben voor het nemen van Roa..want me druppel is wel bijna bereikt om die troep binnen te gaan halen!!

Wat ik nu probeer is vitamine b5.. via stopacne.nl, zit op dit moment nog op 6 pillen per dag (6gr) en na de eerste 5 dagen zal ik overstappen naar 10pillen per dag (10gr). Als dit niet helpt denk ik dat roa het enigste is wat me ooit er van af zal helpen..

OF HEEFT ER IEMAND NOG EEN BETER IDEE? IETS OM TE PROBEREN VOOR HET NEMEN VAN ROA..

Serieus soms als me vriendin iets te eten aanbied is het eerste wat in me op komt KRIJG IK ER GEEN ACNE VAN, zo wil je en kan je toch niet leven..dus als je een goeie stap heb voor mij laat het me weten!

Jammer dat er geen sticky van is net zoals in de AAS sectie, heel uitgebreid sticky met goed genoemde vragen en antwoorden.

Alvast bedankt.

Benzoylperoxide, tretinoine creme, maar deze zijn niet echt een optie als het over je hele lichaam zit, dan blijft er eigenlijk alleen nog antibiotica (tetracycline groep) over.

• Topic Starter Topic Starter
Benzoylperoxide, tretinoine creme, maar deze zijn niet echt een optie als het over je hele lichaam zit, dan blijft er eigenlijk alleen nog antibiotica (tetracycline groep) over.

benzoylperoxide werkte wel eerst bij me maar later ook niet meer..antibiotica heb ik ook gehad van de huisarts doxycycline volgens mij werkte wel maar kwam weer gauw terug..had ook alcohol gehad minocycline volgens mij werkte wel maar ook niet echt meer..plus dat is alleen gezicht.

Heb wel het gevoel dat b5 iets doet..sinds ik b5 slik is het nog net wat erger geworden en dat kan vaak betekenen dat het aan het schoonmaken is van binnen uit..Dus alle rotzooi naar buiten, maar is afwachten..vandaag me 4e dag dus ken nog niet teveel over zeggen..morgen nog op 6gram vanaf dan 10gram hopelijk werkt het!

benzoylperoxide werkte wel eerst bij me maar later ook niet meer..antibiotica heb ik ook gehad van de huisarts doxycycline volgens mij werkte wel maar kwam weer gauw terug..had ook alcohol gehad minocycline volgens mij werkte wel maar ook niet echt meer..plus dat is alleen gezicht.

Heb wel het gevoel dat b5 iets doet..sinds ik b5 slik is het nog net wat erger geworden en dat kan vaak betekenen dat het aan het schoonmaken is van binnen uit..Dus alle rotzooi naar buiten, maar is afwachten..vandaag me 4e dag dus ken nog niet teveel over zeggen..morgen nog op 6gram vanaf dan 10gram hopelijk werkt het!
Acne heeft alleen niets te maken met rotzooi die naar buiten moet.

Gewoon aan de roa gaan. Heb zelf 7 maanden gehad 80 mg de dag. Woog 75 beetje droog huid maar verder valt het wle me

Acne heeft alleen niets te maken met rotzooi die naar buiten moet.

bedoel soort outbreak van je acne, maar idk if its true.

Gewoon aan de roa gaan. Heb zelf 7 maanden gehad 80 mg de dag. Woog 75 beetje droog huid maar verder valt het wle me

is 80mg niet veel? had zelf gelezen dat tussen 20/40mg each day genoeg was, maar ook daar zie je alleen maar verschillende meningen over.. droge huid is denk ik wel bijwerking die altijd voorkomt met roa.

Nee je krijgt 1mg per dag per kilo lichaamsgewicht, natuurlijk begin je op 50% daarvan dan 75 dan 100. Goed medicijn

sws onder begeleiding van een arts gebruiken en niet zelf gaan doen

is voor mij het enige dat gewerkt heeft, flinke tijd al op 100mg/dag dan ook

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

aannemend dat het ook echt zo erg is

Nee je krijgt 1mg per dag per kilo lichaamsgewicht, natuurlijk begin je op 50% daarvan dan 75 dan 100. Goed medicijn

Okee thanks, als vitamine b5 niet lukt begin ik roa of dat via de huis arts kan zie ik dan wel.

Zou blij zijn als b5 helpt, scheelt een hoop.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

sws onder begeleiding van een arts gebruiken en niet zelf gaan doen

is voor mij het enige dat gewerkt heeft, flinke tijd al op 100mg/dag dan ook

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

aannemend dat het ook echt zo erg is

Ja dat is het beste, alleen wat als je arts het niet geeft? of je niet door stuurt naar dermatoloog ? Moet denk ik wel lukken hoor zou wel beter zijn als ze niet moeilijk doen.

Ja ik zal alleen vitamine b5 nog proberen anders zal ik doorgaan bij de arts tot ik word door gestuurd.. geen zin in cremes of antibiotica troep allemaal..allemaal onzin en je gooit je geld weg.

wat zou je arts dan moeten doen? als het echt erg is zijn er niet heel veel alternatieven :o ik heb eerst een paar weken een antibioticum en isotretinoine creme gekregen maar dat deed vrij weinig, toen op roa gegaan.

wat zou je arts dan moeten doen? als het echt erg is zijn er niet heel veel alternatieven :o ik heb eerst een paar weken een antibioticum en isotretinoine creme gekregen maar dat deed vrij weinig, toen op roa gegaan.

Geen idee, heb nog wel eens gelezen dat ze moeilijk kunnen doen. Maar ben al bij de arts geweest en wat antibiotica gedaan etc en wat cremes..dus dat zullen ze me niet meer gaan aanraden blijft er weinig goeds over denk ik

Dat ze 'moeilijk doen' is nogal logisch aangezien ik al 1001 mensen voorbij heb zien komen die echt 3 pukkels op hun gezicht hebben en aan de roa willen.

Dat ze 'moeilijk doen' is nogal logisch aangezien ik al 1001 mensen voorbij heb zien komen die echt 3 pukkels op hun gezicht hebben en aan de roa willen.

haha nah hierzo is het wel wat erger en zelf ben ik wel bewust dat het geen leuk spul is ..liefst voorkom ik het ook maar heey als er geen andere oplossing is dan maar een keer proberen!

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

wat als je roa neemt het weg is en dan gaat kuren? komt de acne weer terug of blijft het alsnog weg, anders ken ik sws beter roa erna doen..anders beetje zonde

Gewoon na de zomer aan de roa beginnen, niet te lang wachten krijg je alleen spijt van, is het enige wat werkt.
Geloof me als je klaar bent met die kuur vraag je jezelf af waarom je het niet eerder hebt gedaan.

Gewoon na de zomer aan de roa beginnen, niet te lang wachten krijg je alleen spijt van, is het enige wat werkt.
Geloof me als je klaar bent met die kuur vraag je jezelf af waarom je het niet eerder hebt gedaan.

thanks, wat ik denk ik ga doen is na de zomer kuurtje doen dan wacht ik even en dan roa kuur doen.

Ja roa zorgt er ook voor dat het echt weg blijft..een lange tijd iig met elk spul komt het toch weer terug!

Als ik er na de zomer ook nog last van heb ga ik dit ook overwegen...

Ik zou niet in de zomer beginnen. Mijn persoonlijke ervaring was dat mijn huid ontzettend droog werd (zowel op een dosis van 40mg als 80mg) en ook gevoelig voor zonlicht. Ik ging in de lente naar buiten en kwam rood en aangebrand thuis. Ik zou pas in september/oktober beginnen.

Zelf net klaar, als je in oktober gaat ben je er wel voor de zomer vanaf, bijwerkingen wen je aan. Tis niet heel erg maar niet handig. Moet wel beetje lef tonen door te zegen wat je wil. Mijn arts wilden me nog 3 maanden langer laten kuren zonder reden

Heb het een jaar en 7 maand op 20mg gebruikt en de acne is nog heel lichtjes aanwezig. Ik heb geen hogere dosis genomen omdat ik teveel last had van de bijwerkingen: Zeer droge ogen, neus en lippen.
Nu ben ik al 2 maand gestopt, omdat k die droge ogen echt ongemakkelijk begon te vinden, maar de droge ogen en neus (wel bijna terug normaal) zijn er nog steeds.

Ik zou niet in de zomer beginnen. Mijn persoonlijke ervaring was dat mijn huid ontzettend droog werd (zowel op een dosis van 40mg als 80mg) en ook gevoelig voor zonlicht. Ik ging in de lente naar buiten en kwam rood en aangebrand thuis. Ik zou pas in september/oktober beginnen.

Ja heb ik vaker gelezen idd! ga ook zeker zoiets niet in de zomer doen..september/oktober lijkt me goed te doen! thanks voor je reactie/informatie!

Zelf net klaar, als je in oktober gaat ben je er wel voor de zomer vanaf, bijwerkingen wen je aan. Tis niet heel erg maar niet handig. Moet wel beetje lef tonen door te zegen wat je wil. Mijn arts wilden me nog 3 maanden langer laten kuren zonder reden

Dat zou mooi zijn! ja zal je aan wennen maar blijft kut natuurlijk..Ja bij artsen ken je beste straight to the point zijn en lef tonen zeggen wat je wil anders ga je wel naar andere! eerst kreeg ik ook niks voor acne zowat toen zei ik al ja ik wil dat of het nou via jullie moet of via andere arts ik kom er toch wel aan..uiteindelijk aan de antibiotica alleen om maar beetje lef te tonen..

Heb het een jaar en 7 maand op 20mg gebruikt en de acne is nog heel lichtjes aanwezig. Ik heb geen hogere dosis genomen omdat ik teveel last had van de bijwerkingen: Zeer droge ogen, neus en lippen.
Nu ben ik al 2 maand gestopt, omdat k die droge ogen echt ongemakkelijk begon te vinden, maar de droge ogen en neus (wel bijna terug normaal) zijn er nog steeds.

Dat is wel kut! hogere dosis lijkt me wel beter maar als de bijwerkingen te erg zijn kan je niet anders..helemaal geen zin in droge neus lippen etc maarja moet je voor lief nemen ;) net als kuren ook bijwerkingen maarja als je wat wilt ..je moet het er voor over hebben

Terug
Naar boven