Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oja, nog een goede reden om van de alcohol af te blijven
Bijwerkingen worden toch ook wel wat overdreven vaak, zeker online imo. Lastig om te zeggen of het echt effect heeft op je humeur etc aangezien je niks hebt om het mee te vergelijken ook (lees nogal vaak dat roa depressie in de hand zou werken volgens velen). op 100mg/dag moet ik wel echt 24/7 mn lippen insmeren anders kan ik mn mond niet meer open doen zonder dat de boel helemaal uit elkaar scheurt.![]()

Na van alles geprobeerd te hebben qua voeding en reiniging van het gezicht en vele euro's lichter aan dure niet werkende rommel naar de huisarts gegaan. Ook nog benzoylperoxide geprobeerd maar dat deed niks
Ik ben sinds 2 weken gestart met Inderm, en het begint nu eindelijk een beetje te werken. De huid van mijn gezicht begint veel gaver te worden.. Eindelijk geen rode vlekjes, puisten en witte bultjes meer.
Ik vind mijn gezicht het ergste, heb ze ook op mijn schouders, rug, nek en da zijn dan meestal grote rode vlekken of van die onderhuidse ontstekingen
Roa blijf ik het liefste van af, ben vatbaar voor depressie dus ben bang dat ik dan de klos ben..
Oja ik gebruik ook gewoon scrubgel van de kruidvat en 2x per week een klei masker (van de tuinen, die groene)
Nu net week bezig met vitamine b5 maar acne lijkt wel met de dag erger te worden? meer puistjes meer rode plekjes..vooral op me gezicht ik weet dit niet of het effect is van b5 of dat het gewoon maar al erger word?
eerste 5 dagen op 6gram gezeten toen overgestapt naar 10gram, ik ga het zakje b5 opmaken als er niks verbeterd is dan denk ik niet dat ik er mee door ga..
Iemand ervaring met b5 hierzo die dit ook had? wou er vanaf ..niet dat het erger word![]()
Ik gebruik ook vitamine b5. Al een aantal maanden inmiddels. Kan me niet herinneren dat het bij mij erger werd in het begin. Blijf er wel mee doorgaan, maar vind het effect niet denderend. Heb ook nog benzylperoxide, misschien dat ik na de zomer wel over ga op roa.
Werd bij mij eerst erger op roa (wat normaal is). Denk dat ik rond week 6 netto vooruitgang begon te boeken.

kukipushup
Dat spul wat ik gebruik is inderdaad een lokaal middel. (Hele sterke lotion)
Dus je moet het opsmeren op de plekken waar je puisten/onzuiverheden/vlekjes hebt.
Er is sinds ik het gebruik geen 1 puist meer bijgekomen, het wordt met de week beter.
Misschien kun je dat proberen totdat je start met roa, is iig je gezicht vrij van puisten
ik kreeg ook een recept van een creme voor de handen, die ik ook bij de apo moest laten maken, omdat mijn zo droog werden dat mijn huid scheurde.Main problem about acne is stress(including worrying), to little excessive exercise, unbalanced hormones and to little optimism. Ik had acne tot mijn 27 ben er nu sinds 9 maandan vanaf door de ouderdom I guess. Maak me minder zorgen, voel me evenwichtig in mijn gevoelens, gedachten, voeding en sporten. Kan enkel beteren. Soms hier en daar nog wel een spotje maar dat is dan al weer vlug weg.jaja weer een topic over roa..weer iemand met veel acne..ga lezen doe research..google..
But serious, welke stappen zou je echt geprobeerd MOETEN hebben voor het nemen van roa?
Word er eerlijk gezegd beetje gek van en dan lijkt me de psychische bijwerking van roa nog zo gek nog niet..dan denk je er vanaf te zijn en volgende week verschijnt het weer 2x zo erg terug..Je probeert er alles aan te doen..je dieet aan te passen je levensstijl, je koopt supps cremes al die troep maar uiteindelijk komt het terug terug en terug...
Okee even kort, het is een bijwerking van test-e en daardoor heb ik het natuurlijk ook wel erger ben er dus gevoelig voor. Je moet het maar voor lief nemen maar wat als je vind dat het een keertje maar moet ophouden..
Mijn acne in het kort: Over me hele lichaam mee-eters, me schouders, borst, rug, gezicht..Het lijkt wel alsof ik een baard van acne heb helemaal rood en shit..Krijg zelfs puistjes soms op me buik of plekjes. Me rug zit helemaal vol ..
Ik ben dus benieuwd wat mensen aanraden om echt geprobeerd te hebben voor het nemen van Roa..want me druppel is wel bijna bereikt om die troep binnen te gaan halen!!
Wat ik nu probeer is vitamine b5.. via stopacne.nl, zit op dit moment nog op 6 pillen per dag (6gr) en na de eerste 5 dagen zal ik overstappen naar 10pillen per dag (10gr). Als dit niet helpt denk ik dat roa het enigste is wat me ooit er van af zal helpen..
OF HEEFT ER IEMAND NOG EEN BETER IDEE? IETS OM TE PROBEREN VOOR HET NEMEN VAN ROA..
Serieus soms als me vriendin iets te eten aanbied is het eerste wat in me op komt KRIJG IK ER GEEN ACNE VAN, zo wil je en kan je toch niet leven..dus als je een goeie stap heb voor mij laat het me weten!
Jammer dat er geen sticky van is net zoals in de AAS sectie, heel uitgebreid sticky met goed genoemde vragen en antwoorden.
Alvast bedankt.
Main problem about acne is stress(including worrying), to little excessive exercise, unbalanced hormones and to little optimism. Ik had acne tot mijn 27 ben er nu sinds 9 maandan vanaf door de ouderdom I guess. Maak me minder zorgen, voel me evenwichtig in mijn gevoelens, gedachten, voeding en sporten. Kan enkel beteren. Soms hier en daar nog wel een spotje maar dat is dan al weer vlug weg.
En om eerlijk te zijn, als ik je post lees, zijn vooral je gevoelens en gedachten een probleem. Onderliggend laat dit 'littekens'(metafoor voor herinneringen die getraumatiseerd zijn en opgeslagen liggen in hersencellen.) in je hersenen achter en als je onbewust gefocussed blijft op je acne bij alles wat je ziet en het gaat associëren met zaken dan ga je, jezelf er onbewust 'wakker'(je onderbewustzijn werkt op de achtergrond, soms wordt je je bewust van je onderbewustzijn maar dit vergt jarenlang onderzoek, ben er zelf al doorheen, no more young grasshopper.) bij houden en dan zal je hersenen stimuleren in dat patroon van acne-aanmaak, doordat je blijft volhouden in gedachten en gevoelens.
De menselijk geest is iets wonderbaarlijks zorg er dan ook goed voor. En geloof het of niet, bij mij werkt het om mij er bewust wijs van te maken dat acne een fabeltje is net zoals paranoïde gedachten of overtollig vet. xD
"If you put your mind to it, you can accomplish anything." - Jennifer Parker (attributed to Emmett Brown)
Physical concepts are free creations of the human mind, and are not, however it may seem, uniquely determined by the external world. ALBERT EINSTEIN, The Evolution of Physic
The march of the human mind is slow. EDMUND BURKE,The human mind is a channel through which things-to-be are coming into the realm of things-that-are. HENRY FORD (theosofist magazine) (Toffe club wierdo's, kan je wel een invite sturen als je wil)
Truly wonderful the mind of a child is. YODA, Star Wars Episode II: Attack of the ClonesA good mind is a lord of a kingdom. SENECA, Thyestes
The eye sees only what the mind is prepared to comprehend. ROBERTSON DAVIES
To know psychology ... is no guarantee that we shall manage our minds rightly. WILLIAM GLOVER
Babylon in all its desolation is a sight not so awful as that of the human mind in ruins. SCROPE BERDMORE DAVIES
I see clearly now, however rain just came to pass the urban district of the weeping eye and they prevailed in Matrimony. They are our children, happiness is onset upon them. Uncle Outlaws