Fitness Seller

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.382
Beste Forumleden,

Ik zie de afgelopen tijd zoveel nieuwe supplementen op de markt verschijnen dat ik het overzicht ff kwijt ben :o

Omdat wij absoluut niet lukraak al die supplementen willen opnemen in het assortiment, wil ik hier de vraag stellen:

Wat zijn op dit moment nu de hotste supplementen welke echt werken en geen crap zijn?

Vitargo carb loader hoor ik goede dingen over maar misschien is het gewoon crap.

Mars zei:
Vitargo carb loader hoor ik goede dingen over maar misschien is het gewoon crap.

Ik hoor er ook van alles over, maar heb het zelf nog niet getest (wel een pot besteld, dus binnekort kan k mn bevindingen wel posten)...

Het is wel bloedduur. maar Ed heeft er 12 kilo mee aan zijn physiek gezet!! loll

supps van legal gear en interactive nutrition

Vitargo hoor ik ook veel goede dingen over. Ik denk dat XXL maar eens zoiets soortgelijks aan het assortiment moet toevoegen..

Je hebt al een zeer uitgebreid asortiment. Dus lastig om nog iets nieuws te vinden. Mischien Yohimbine Hcl? Ben er momenteel mee bezig en lijkt toch behoorlijk droger te worden.. Ik neem 3 x per dag 7,5mg.

En swole v2 (syntrax) is naar mijn mening ook een zeer goed supplement! Van gewone creatine merk ik nix maar swole v2 werkt toch erg goed!

Laatst bewerkt:
idd Interactive Nutrition heeft Lean Gainer 2 en in de winkel waar ik em koop hoor ik toch dat hij goed verkoopt.

• Topic Starter Topic Starter
JollyJumper zei:
idd Interactive Nutrition heeft Lean Gainer 2 en in de winkel waar ik em koop hoor ik toch dat hij goed verkoopt.

Wij verkopen op dit moment Profi Whey Mass van Olimp welke naar mijn mening een betere samenstelling heeft voor een betere prijs. Leangainer is idd ook een goede weightgainer maar voegt niets toe aan ons assortiment.

We zijn bezig met een soortgelijk product als Vitargo dan gaan we uitbrengen onder eigen merk. Het product is verder verrijkt met L- Glutamine.

Xtreme_BODY zei:
Je hebt al een zeer uitgebreid asortiment. Dus lastig om nog iets nieuws te vinden. Mischien Yohimbine Hcl? Ben er momenteel mee bezig en lijkt toch behoorlijk droger te worden.. Ik neem 22,5mg per dag over 3 x per dag verdeeld.

En swole v2 (syntrax) is naar mijn mening ook een zeer goed supplement! Van gewone creatine merk ik nix maar swole v2 werkt toch erg goed!
Volgens mij is Yohimbine niet legaal in Nederland, kan het mis hebben hoor...

Xtreme_BODY zei:
Zit in meerdere afslank supplementen die legaal verkrijgbaar zijn in nederland. Echter wel in lage doseringen..
Yohimbe is volgens mij wel legaal echter yohimbine niet. Maar als jij het zeker weet dan zal je wel gelijk hebben.

bartp zei:
Yohimbe is volgens mij wel legaal echter yohimbine niet. Maar als jij het zeker weet dan zal je wel gelijk hebben.

Lol neej jij hebt gelijk yohimbe wel.

Was ff vergeten dat de ingredienten van supplementen per land wat verschillen.

In nederland mag ook nix :(

Kan XXL-Nutrtion niet een filiaal in Belgie openen en dan efedrine en whatnot naar het noorden sturen... (Helmond ligt toch al praktisch in Belgie).

Anyways, wat ik wel een beetje mis zijn supps die niet meteen vergezeld zijn van een hele verzameling shit... gewoon simpele dingen als creatine (check) taurine (check) tyrosine, caffeine, ehmmmm...

oh, ik had laatst caps nodig, ook al niet te krijgen in .nl

Laatst bewerkt:
Ik heb een idee Hydrocut van muscle tech.En kun je mij zeggen welke stacker ik van jullie het beste kan pakken.Of is die thermo dinges beter .Bijvoorbaat dank.

Hee cool. XXLnutrition heeft weer gratis T-shirts (en net nu mijn eiwit bijna op is... cool !)

Cytogainer van Cytosport lijkt me wel wat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven