Fitness Seller

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik persoonlijk hou altijd wel van die lekkere shakes, die echt gewoon als Junk smaken. Daarom lijkt het me wat om Muscle Milk (ook van Cytosport) en/of Protein Delite (van Scitec Nutrition) toe te voegen, hoop dat er meerdere zijn

En kun je ook een top 10 laten zien (op de site) van wat het meest verkocht wordt en/of het beste werkt? Want nu zie ik bij de crea's de bomen niet meer door het bos............ :(

Cellmass van BSN lijkt me wel wat.

casseine eiwit

word je al gek rene :D

tito raymond zei:
Ik persoonlijk hou altijd wel van die lekkere shakes, die echt gewoon als Junk smaken. Daarom lijkt het me wat om Muscle Milk (ook van Cytosport) en/of Protein Delite (van Scitec Nutrition) toe te voegen, hoop dat er meerdere zijn

weet je welke echt gruwelijk lekker is.. micellar matrix van iss.. everytime a good time!! of van ergo pharm pro gf.. daaaaayummm :D of die met echte stukjes fruit die zijn ook lekker.. mmmm.. :D ik ga ff een shake maken

wat dacht je van enkele poederproducten in de lijn van bulknutrition?

creatine ethyl ester, taurine, diarginine...
er zijn op de site wel een reeks producten te bevinden die onder ander deze bevatten, maar ik heb het hier over een puur poeder van xxl zelf tegen hun gewone schappelijke prijzen
die andere supps zijn in mijn ogen te veel geld voor te weinig

Xtend van Sciviation mag je van mij ook toevoegen, als het lukt zeg ik want ik denk niet dat het product ingevoerd wordt in de Benelux.

Het product kreeg nogal lovende reviews in de VS. Men zei dat hetgeen belooft werd ook gebeurde en daarom besloot ik om het ook eens te proberen en ik ben egt verheugd. Het zijn dan wel maar BCAAs maar het werkt heel goed.

Mss eens vragen aan één van je leveranciers?

CEE Creatine :D

geen supp, maar een dipping-belt toevoegen aan de hulpmiddelen misschien ?

xpand van dymatize

gh :o ;) ?

whey met ben & jerry smaak? :(

V12 Turbo van SAN en Swole V2 mogen er ook wel bij :)

Goede zaak om naar de klant te luisteren, klasse !

Het is al genoemd: creatine ethyl ester

lege caps misschien om zelf capsules te kunnen vullen ?

wazzup zei:
lege caps misschien om zelf capsules te kunnen vullen ?

Die heb ik in de apotheek gekocht, voor wéinig :D Maargoed, goed idee, tesamen met een capsuleermachine.

Misschien een idee voor een XXL set:
1 capsuleermachine
500 capsules
500 gram CEE

Voor € ....

:)

Pure Vitargo van Art Artwood

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven