Fitness Seller

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ook al gedacht aan CEE maar heb je al in Revenge en ik dacht nu ook in Knockout...

waar ik aan dacht is Nectar van Syntrax. heb het zelf al mogen proberen en is de eerste whey die ik gewoon uit plezier voor de smaak zou drinken. en ik denk dat dit zeker voordelig is als je zelf wat afwisseling hebt van de eeuwige klassieke choco/vanille/banaan/aardbei smaken....
ok het is niet een zo'n super goedkoop product, maar ik vind de kwaliteit super

AMP van Ergopharm :D
En mischien Xtend of andere producten van Scivation, zijn nog niet in NL te krijgen dacht ik maar ben benieuwd of de prijs een beetje redelijk kan zijn.

M@rsel zei:
Die heb ik in de apotheek gekocht, voor wéinig :D Maargoed, goed idee, tesamen met een capsuleermachine.

De apotheek hier keek me aan alsof ik drugs wou gaan maken of zo.... (en ik kon er dus niks kopen)... een capsuleermachine leek me toen al helemaal hoog gegrepen :)

Deejay_Spike zei:
heb ook al gedacht aan CEE maar heb je al in Revenge en

Ja, dat zit daar ook in maar je moet rekenen dat je met een half kilootje pure CEE algauw meer dan drie maand wegkunt en met een pot revenge hoogstens 2 maand als je er voorzichtig mee omspringt.

Daar houden die suppverkopers ook rekening mee. Ik heb nog maar weinig shops gezien waar er pure CEE verkocht wordt hier in onze contreien.

The rebel zei:
Ja, dat zit daar ook in maar je moet rekenen dat je met een half kilootje pure CEE algauw meer dan drie maand wegkunt en met een pot revenge hoogstens 2 maand als je er voorzichtig mee omspringt.

Daar houden die suppverkopers ook rekening mee. Ik heb nog maar weinig shops gezien waar er pure CEE verkocht wordt hier in onze contreien.

Heb jij enig idee hoeveel een half kilootje pure CEE kost..?

Daar kan XXL Nutrition niet tegenop hé Brutez.

om het bij een den sponser te houden:

[Link niet meer beschikbaar]

Dat René maar es zou een lijn van poeders als bulknutrition opent! Dat zou paradijselijk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan......

we gaan toevoegen:
Vitargo (vergelijkbaar product onder eigen naam)
whey banaan (moet gaan onderhandelen met producent dus duurt even)
Cellmass van BSN
Nectar van Syntrax (1 of 2 smaken)

en op zoek naar pure powders zoals CEE..

even de markt op.....

wordt vervolgd!

Nice, dan neem ik snel de CEE en de Vitargo :)

Mss whey pro XXL omdat dit het merk is wat het goedkoopste is te krijgen wat ik tot nu toe heb gezien! of vergis ik me! 42 euro voor 2,27kg pot vanille :rolleyes:

WHEY BANANEN SMAAK !!!!!!!!!!!!!!

Voor mij voortaan altijd BANANANANANANANEN !!!! :banana: :hornyna: :rocknana:

Komop jongens iedereen aan de bananen !!!!!!
Jullie kunnen het !!!!

Denk dat sowieso de meeste choclade en bananen willen....
Heb eigelijk nog nooit chocolade gehad !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven