AndroidHealthClinic

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt Sancaman, ik heb er toen ook aardig wat euro's voor neer moeten leggen.. maar dat was niet bij mijn huidige adres vandaan.. weet niet hoe duur de Phosphagen HP nu is..
 
Die heb ik ook wel eens gehad maar vond ik echt té duur

Ik heb er ook eens repen van gehad, echt krokante, die waren héérlijk, weet niet meer hoe ze heetten

phosphagen hebben we wel een laag geprijst ;)
 
Phosphagen HP is wel een behoorlijk slim product.. crea met ketengebonden koolhydraten om een snellere groei te veroorzaken. is wel over nagedacht.
 
ik kan daar wel aan komen en met xxl bedrukken.. maar is er vraag naar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik wil er wel een :D elke keer k*tten met medicijn bekertjes van dingen als omeprazol is ook k*t :p
 
Die doosjes vind ik ook handig, anders moet ik crea capsules en eventueel andere caps in een plastic zakje doen oid om mee te slepen :P
 
Lol @ pillen doosjes. Heb bij de blokker een bakje gekocht waar ik alles in gooi om mee te nemen. Zitten helaas geen vakken in dus zit op het werk altijd even alles te sorteren voor inname. Maar is er iets soortgelijks voor poeders ipv pillen? Zeker nu op het v-diet moet ik 4-6 shakesbekers hele dag mee slepen terwijl het makkelijker zou zijn een doosje met vakken om de poeders in te doen en 1 shakebeker.

https://www.t-nation.com/onlineStore.jsp
Biotest supplementen klinken boeiend. Maar veelal ook gehype en verkoop praat waardoor het lastig te weten is of hun produkten echt werken of niet. Misschien mogelijk een aantal produkten van hen tijdelijk op te nemen in het assortiment om te kijken of het echt wat is?

Flameout, Surge Recovery, Carbolin 19 zou ik dan wel eens willen proberen ;)

Producten van Muscletech mogen wat mij betreft weg aangezien die 9 van de 10x toch niks doen.

Dip Belt zou leuk zijn

Verder is het al een enorm compleet aanbod op de website. Denk dat er eerder te veel op staat dan te weinig op moment :P
 
Lol @ pillen doosjes. Heb bij de blokker een bakje gekocht waar ik alles in gooi om mee te nemen. Zitten helaas geen vakken in dus zit op het werk altijd even alles te sorteren voor inname. Maar is er iets soortgelijks voor poeders ipv pillen? Zeker nu op het v-diet moet ik 4-6 shakesbekers hele dag mee slepen terwijl het makkelijker zou zijn een doosje met vakken om de poeders in te doen en 1 shakebeker.

https://www.t-nation.com/onlineStore.jsp
Biotest supplementen klinken boeiend. Maar veelal ook gehype en verkoop praat waardoor het lastig te weten is of hun produkten echt werken of niet. Misschien mogelijk een aantal produkten van hen tijdelijk op te nemen in het assortiment om te kijken of het echt wat is?

Flameout, Surge Recovery, Carbolin 19 zou ik dan wel eens willen proberen ;)

Producten van Muscletech mogen wat mij betreft weg aangezien die 9 van de 10x toch niks doen.

Dip Belt zou leuk zijn

Verder is het al een enorm compleet aanbod op de website. Denk dat er eerder te veel op staat dan te weinig op moment :P

Carbolin 19... is dat legaal hier in NL?
 
Geez wat een bouwset..
 
Zeker pilledoosje zou handig zijn.
Mss al gezegd, maar van Optimum nutrition, hun 16 flavour variety pack en hun caseine.
Napalm lijkt me ook niet slecht (BB.com)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven