MuscleMeat

Welke supps moet XXL Nutrition toevoegen?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je een leuke toevoeging dan?

Hmm, misschien weet ik wat....

...een pizza van XXL, die we dan ''the dominator'' noemen!

Is dat wat?
 
Hmm, misschien weet ik wat....

...een pizza van XXL, die we dan ''the dominator'' noemen!

Is dat wat?

Lijkt me zeker wel wat!


Effe René pm'en :D
 
Activate Xtreme van designer supplements, product is sinds kort verkrijgbaar bij bodyenfitshop dus ik denk dat xxl snel op moet volgen ;-)
 
Haha DAMN! Ikke zegge 'deze topic'... ikke dom
Sorry hoor:cool:

Ja heb eigenlijk wel een toevoeging...

Vloeibare eiwitten zoals die van

http://www.eggnation.co.uk/
of
http://www.eggology.com/Public/Home/index.cfm

Vele bb'ers gebruiken ze. Ik heb ook gezien dat ze bij XXL ei-eiwit in poedervorm hebben van Ovogym waar je nog water aan moet toevoegen. Maar is dit hetzelfde? Eens je water hebt toegevoegd is het vloeibare eiwit maar 72u houdbaar. En omdat het in poedervorm is en reeds een aantal behandelingen heeft moeten ondergaan om het tot poeder te krijgen lijkt mij de vloeibare versie beter. Of heb ik het mis??:rolleyes:
 
Volgens mij heb je geen EAS - Phosphagen HP.. of wel, René? Tóch een supplement waar je U tegen zegt :)
 
Activate Xtreme van designer supplements, product is sinds kort verkrijgbaar bij bodyenfitshop dus ik denk dat xxl snel op moet volgen ;-)

ik weet niet wat het is maar bij mijn volgende order bestel ik het mee :D samen met andrenalean .
 
mss kan xxl es naar dit kijken: Maximize Super Amino

soort van extra postworkout drankje
 
Noz Full throttle. ( creatine) De beste die ik gehad heb. nu moeilijk te vinden
 
Geweldig bezig XXL! Gewoon echt persoonlijke benadering en zorgen ervoor dat wat de klant wilt, dat dat ook in het assortiment zit. top !
 
Klopt ja, werking perfect. maar is misschien bij iedereen anders. en hij smaakt nog super ook.
 
Volgens mij heb je geen EAS - Phosphagen HP.. of wel, René? Tóch een supplement waar je U tegen zegt :)

Die heb ik ook wel eens gehad maar vond ik echt té duur

Ik heb er ook eens repen van gehad, echt krokante, die waren héérlijk, weet niet meer hoe ze heetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven