Fitness Seller

Welke telefoon Iphone 4S vs Samsung galaxy s3

iphone = overpriced,
Kijk eens naar de HTC One X super toestel, vorige week woensdag gekocht. bij t-mobile met verlenging is het 1st jaar 22,50 en 2de jaar 44,50.

Jij moet gewoon een bumper over je telefoon plaatsten, zodat als hij valt, het glas niet de grond raakt.

Heeft ts niets aan.. Daarbij is dit niet echt een feit
Iphone werkt via Itunes.
Itunes = k*t.

Iphone werk via Istore en alle apps kosten geld.
Istore = k*t.

Iphone is minder overzichtelijk en minder personaliseerbaar.
Iphone is trager en het blijft een apple product. Apple is gewoon zwaar k*t.

Ik heb nu tijdelijk een Iphone, omdat ik me S2 moet laten repareren dus ik zie de verschillen.

Iphone werkt via Itunes.
Itunes = k*t.

Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.. Ik kan gemakkelijk en snel muziek en films van men gsm's afhalen en erop plaatsen. Zelf heb k dus uitstekende ervaring met dit programma :)

Iphone werk via Istore en alle apps kosten geld.
Istore = k*t.

fout.. Niet alle app's kosten geld. Er is een grote keuze aan gratis app's in de store.

Iphone is minder overzichtelijk en minder personaliseerbaar.
Iphone is trager en het blijft een apple product. Apple is gewoon zwaar k*t.

Minder overzichtelijk? :roflol: Nuja bij je vorige argumenten ga je toch al de mist in.. Het samsung bureaublad is zo goed als hetzelfde als iphone (lees afgekeken).

Ik heb nu tijdelijk een Iphone, omdat ik me S2 moet laten repareren dus ik zie de verschillen.

Hmmm je moet iets zeggen omdat je BS argumenten geloofwaardig te waken hé

Ts heeft nix aan deze waardeloze, foute informatie.. Alles wat jij aangeeft is gebaseerd op jouw mening..

Als je een iPhone koopt loop je het risico dat onzekere Android gebruikers (die nog nooit een iPhone vast hebben gehad) je telefoon gaan afzeiken en je als 'meeloper' en 'fanboy' gaan classificeren.
Als je die Samsung koopt heb je in ieder geval geen last van Apple users.

---------- Post added 3 September 2012 at 14:29 ----------

De enige mensen die geen fan van Apple zijn, zijn trouwens degenen die nog nooit Apple producten hebben gehad. De gebruikers zelf zijn allemaal zeer tevreden.

Als je een iPhone koopt loop je het risico dat onzekere Android gebruikers (die nog nooit een iPhone vast hebben gehad) je telefoon gaan afzeiken en je als 'meeloper' en 'fanboy' gaan classificeren.

De enige mensen die geen fan van Apple zijn, zijn trouwens degenen die nog nooit Apple producten hebben gehad. De gebruikers zelf zijn allemaal zeer tevreden.

En mensen die liever niet 1200 voor een laptop uitgeven.

Niet zo raar toch ?

Gelukkig heb jij er ook veel verstand van.

En mensen die liever niet 1200 voor een laptop uitgeven.

Niet zo raar toch ?
Als je dat bedrag niet wil uitgeven zou ik ook zeker geen Apple aanraden. Maar dat maakt de Apple misschien duur, niet slecht. Dat veel mensen keer op keer weer dat soort bedragen aan Apple apparatuur uitgeven is niet alleen omdat het een 'hip' merk is als je dat soms denkt.

Ik heb geen telefoon, ik heb een Iphone.

Nuffsaid

Ik zou voor de s3 gaan, krijg die van mij morgen binnen. En nu heb ik nog een s2, sowieso fijn dingetje. Iphone is ook gewoon goed, alleen te duur, en ik ga sowieso altijd voor de snelse specs.

ik zou voor de iphone gaan, ik heb zelf de s2.
iphone is dan wel duurder maar fijner in gebruik, ik merk gewoon veel van die kleine dingetjes bij de s2. het typen bijv vind ik veel fijner bij de iphone, en tijdens gesprekken hoor je gewoon sms geluiden door het gesprek heen. iphone heeft ook meer apps dus daar loopt ie ook op voor. Iphone is ook te hacken (jailbreaken) wat trouwens ook toegestaan dus legaal is. Je kan dan alle apps gratis downloaden ;) de android heeft dit niet, dus voor elke fatsoenlijke app mag je al wat neerleggen..

Als je dat bedrag niet wil uitgeven zou ik ook zeker geen Apple aanraden. Maar dat maakt de Apple misschien duur, niet slecht. Dat veel mensen keer op keer weer dat soort bedragen aan Apple apparatuur uitgeven is niet alleen omdat het een 'hip' merk is als je dat soms denkt.

90% gebruikt het gewoon om mee te internetten en soms wat office producten.

Dus ja, vooral hipsters die het gebruiken. En dan heb ik het vooral over jongeren. Ik snap ook wel dat sommige mensen zat geld hebben en dan voor een Apple kiezen. Hij ziet er ook gewoon mooi uit en zal vast uitstekend functioneren.

Lol koop beter geen nokia want ik heb een nokia n97 mini en 1x vallen = beeldscherm dood. en dit is bij HTC 3D niet maar vind dat toestel totaal niet fijn in de hand liggen dus dat word hem sowieso niet.

Een oude nokia kan niet stuk.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 16:36 ----------

iphone is dan wel duurder maar fijner in gebruik, ik merk gewoon veel van die kleine dingetjes bij de s2. het typen bijv vind ik veel fijner bij de iphone, en tijdens gesprekken hoor je gewoon sms geluiden door het gesprek heen. iphone heeft ook meer apps dus daar loopt ie ook op voor. Iphone is ook te hacken (jailbreaken) wat trouwens ook toegestaan dus legaal is. Je kan dan alle apps gratis downloaden ;) de android heeft dit niet, dus voor elke fatsoenlijke app mag je al wat neerleggen..

Android rooten?

Vind iPhone ook lekkerder in gebruik, typen is idd heerlijk.

do-you-love-iphone-buy-samsung.jpg

'nuff said

---------- Post added 3 September 2012 at 16:41 ----------

met samsung kan je ook alles gratis downloaden via de site 4shared.com
toets in wat je wil downloaden en plaats ''.apk erachter, bijv ''doodle jump.apk''

---------- Post added 3 September 2012 at 16:48 ----------

en bij iphone wordt je vrijwel geforceerd (uit eigen drang) voor dure extensies te betalen zoals icloud, omdat je iphone t*ring veel ruimte in beslag neemt en je meer ruimte nodig hebt. dat zijn jaarlijkse kosten. ik vind apple een fijn merk in gebruik, maar het vereist wel veel externe aankopen om het goed te laten functioneren en er goed mee te kunnen werken. de aankoop is één ding, ong 900 euro als je het aan je eigen wil laten voldoen. dan nog de applicaties en andere shit. met android ben je gewoon veel goedkoper uit en persoonlijk vind ik het ook veel overzichterlijker. maar t is jouw keus natuurlijk ^^

Ik heb een Iphone gehad en ben nog steeds geen fan boy van apple

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 17:18 ----------

Wow wat ben jij ongeïnformeerd,
Jailbreaken = semi legaal, apple kan er niks tegen doen behalve patchen en de root beveiligen.

Tijden gesprekken smsen? wtf.

Android market & Apple market verschillen niet veel meer van elkaar

Iphone MOET je hacken voordat je leuke dingen kan doen, Android is OpenSource aka je hoeft niks eraan te hacken als je er leuke dingen mee wilt doen. apps kan je gratis downloaden via 4shared en installeren. Wil je dan nog meer zoals CPU overclocken kan je hem nog eens rooten.

Beter je bronnen checken vriend.

Laatst bewerkt:
Ik heb een Iphone gehad en ben nog steeds geen fan boy van apple

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 17:18 ----------

Wow wat ben jij ongeïnformeerd,
Jailbreaken = semi legaal, apple kan er niks tegen doen behalve patchen en de root beveiligen.

Tijden gesprekken smsen? wtf.

Android market & Apple market verschillen niet veel meer van elkaar

Iphone MOET je hacken voordat je leuke dingen kan doen, Android is OpenSource aka je hoeft niks eraan te hacken als je er leuke dingen mee wilt doen. apps kan je gratis downloaden via 4shared en installeren. Wil je dan nog meer zoals CPU overclocken kan je hem nog eens rooten.

Beter je bronnen checken vriend.

Jailbreaken is legaal, semi legaal bestaat niet. Het is legaal of illegaal, punt.
Android is gewoon shit, kan er zelf niets mee want moet overal voor betalen. Maar goed, heb ook weinig verstand van die dingen, ben niet zo van die gadgets. CPU overlocken, rooten blabla je praat chinees vriend. En wat ik bedoelde met smsen: wanneer ik smsjes binnen krijg als ik bel hoor je de smstoon door het gesprek heen, moet niet kunnen. De grootste ergenis bij de s2 is voor mij het typen, heb dat ding al enkele maanden maar typen gaat gewoon erg slecht. Hele tijd type je het verkeerde in, erg onhandig. Met de iphone heb ik daarintegen geen last met typen ondervonden.
Maar waarom meteen zo bijdehand gaan doen met zinnen als beter je bronnen checken vriend? Word mateloos geirriteerd door internethero's zoals jij. Heel dbb word verziekt door snotneuzen van 70 kg met een TE grote mond.

Laatst bewerkt:
Iphone

Jailbreaken is legaal, semi legaal bestaat niet. Het is legaal of illegaal, punt.
Android is gewoon shit, kan er zelf niets mee want moet overal voor betalen. Maar goed, heb ook weinig verstand van die dingen, ben niet zo van die gadgets. CPU overlocken, rooten blabla je praat chinees vriend. En wat ik bedoelde met smsen: wanneer ik smsjes binnen krijg als ik bel hoor je de smstoon door het gesprek heen, moet niet kunnen. De grootste ergenis bij de s2 is voor mij het typen, heb dat ding al enkele maanden maar typen gaat gewoon erg slecht. Hele tijd type je het verkeerde in, erg onhandig. Met de iphone heb ik daarintegen geen last met typen ondervonden.
Maar waarom meteen zo bijdehand gaan doen met zinnen als beter je bronnen checken vriend? Word mateloos geirriteerd door internethero's zoals jij. Heel dbb word verziekt door snotneuzen van 70 kg met een TE grote mond.

Toch heeft hij wel gelijk, je kunt praktisch iedere Android app gratis downloaden via blackmarket, via 4share of een andere upload site. Als je het typen op je Samsung moeilijk afgaat, installeer dan gewoon een andere toetsenbord. Je kunt zelfs een iPhone toetsenbord installeren ;)

Toch heeft hij wel gelijk, je kunt praktisch iedere Android app gratis downloaden via blackmarket, via 4share of een andere upload site. Als je het typen op je Samsung moeilijk afgaat, installeer dan gewoon een andere toetsenbord. Je kunt zelfs een iPhone toetsenbord installeren ;)

interessant, kijk zo leer je nog wat! Hoe kan je dan gratis downloaden? En die iphone toetsenbord ga ik er meteen op zetten, kijken of het werkt:)

Terug
Naar boven