MuscleMeat

Welke telefoon Iphone 4S vs Samsung galaxy s3

interessant, kijk zo leer je nog wat! Hoe kan je dan gratis downloaden? En die iphone toetsenbord ga ik er meteen op zetten, kijken of het werkt:)

Voor het toetsenbord: zoek naar de 'smart keyboard Pro' app. Is normaal betaald, maar als je even goed door googled kom je wel een download linkje tegen ;). Daarmee heb je de keuze uit 7 toetsenborden + nog diverse andere handige settings.

Voor het toetsenbord: zoek naar de 'smart keyboard Pro' app. Is normaal betaald, maar als je even goed door googled kom je wel een download linkje tegen ;). Daarmee heb je de keuze uit 7 toetsenborden + nog diverse andere handige settings.

ik bedoelde eigenlijk apps gratis downloaden via 4 shared? Zag dat er een app van bestaat, deze dus downloaden en via die app kan je dan alle apps gratis downloaden?

Ik heb sinds zaterdag een S3. Echt een heerlijk toestel. Super snel. Gps fix zowel binnen als buiten in enkele seconden waardoor het ook een fantastische uptodate navigator is. Je kan er (gedownloade) gps software opzetten zodat je gratis zonder data verbruik kan navigeren of de navigatie software van Google gebruiken. Deze werkt ook super en zo kan je zelfs navigeren met streetview. Ook over de market heb ik niks te klagen. Genoeg apps te vinden. Ik heb nog geen seconde moeten wachten met de S3. Beschikt ook over de snelste quadcore proccesor op dit moment. :D

Ik heb sinds zaterdag een S3. Echt een heerlijk toestel. Super snel. Gps fix zowel binnen als buiten in enkele seconden waardoor het ook een fantastische uptodate navigator is. Je kan er (gedownloade) gps software opzetten zodat je gratis zonder data verbruik kan navigeren of de navigatie software van Google gebruiken. Deze werkt ook super en zo kan je zelfs navigeren met streetview. Ook over de market heb ik niks te klagen. Genoeg apps te vinden. Ik heb nog geen seconde moeten wachten met de S3. Beschikt ook over de snelste quadcore proccesor op dit moment. :D

GPS zonder data verbruik? Leg uit.

Gvd die telefoons incl.abbo worden steeds duurder, ik betaal nu 3 tientjes voor iPhone 4 abbo 150/150 + onbeperkt internet van T-Mobile.
Prijzen voor een 4S zijn nu nog 40-50 euri in de maand (eerste halfjaar ofzo dan 25 maar wat schiet je daarmee op...) :eek:voor een soortgelijk iets als ik zo kijk.

Wil de iPhone 5, maar eens kijken of die dan niet 60 in de maand gaat kosten :o

Alle mensen in mijn klas met een Iphone hebben een ster in het scherm zitten en die scheurt ook nog een flink uit na verder gebruik.

Bij samsung S2 hoor ik vaak dat ie vastloopt maar dat kan komen door wat voor shit je erop zet.

Met HTC heb ik zelf een super ervaring en ik laat hem dagelijks vallen zonder gevolgen.
Als je een fijn abonnement kunt vinden met de HTC one X zou ik die je zeker aanraden.

Conclusie iPhone is k*t want jouw klas is een groot genoeg om elke iPhone-gebruiker te representeren ?

Galaxy is handig als je wc papier op is om je reet mee af te vegen. HTC kan je mooi gebruiken als vloerbedekking op de grond leggen kapot stampen ergens anders is hij niet goed voor.

Een makkelijk te gebruiken telefoon, met mooi design en kwaliteit raad ik je de iphone aan.

galaxy ace 170e genoeg, ik vind 500-600e gewoon teveel voor een mobiel... of 45 e per maand...
Als ik mocht kiezen, galaxy 2/3 ( apple hou ik niet van vooral de computers zijn overpriced shit)

Alle mensen in mijn klas met een Iphone hebben een ster in het scherm zitten en die scheurt ook nog een flink uit na verder gebruik.

Bij samsung S2 hoor ik vaak dat ie vastloopt maar dat kan komen door wat voor shit je erop zet.

Met HTC heb ik zelf een super ervaring en ik laat hem dagelijks vallen zonder gevolgen.
Als je een fijn abonnement kunt vinden met de HTC one X zou ik die je zeker aanraden.

Als je een mobieltje koopt van 400+ en je ben te lam om wat bescherming voor je mobieltje aan te schaffen ben je echt een dumbass of kan je het veroorloven om telkens een nieuwe aan te schaffen..

Zoals ik al zei, zelf heb ik een 3gs waar ik 20 euro extra aan heb uitgegeven voor een rubberen hoes + screenprotector waardoor men mobieltjé srs skinny proof is.

Jailbreaken is legaal, semi legaal bestaat niet. Het is legaal of illegaal, punt.
Android is gewoon shit, kan er zelf niets mee want moet overal voor betalen. Maar goed, heb ook weinig verstand van die dingen, ben niet zo van die gadgets. CPU overlocken, rooten blabla je praat chinees vriend. En wat ik bedoelde met smsen: wanneer ik smsjes binnen krijg als ik bel hoor je de smstoon door het gesprek heen, moet niet kunnen. De grootste ergenis bij de s2 is voor mij het typen, heb dat ding al enkele maanden maar typen gaat gewoon erg slecht. Hele tijd type je het verkeerde in, erg onhandig. Met de iphone heb ik daarintegen geen last met typen ondervonden.
Maar waarom meteen zo bijdehand gaan doen met zinnen als beter je bronnen checken vriend? Word mateloos geirriteerd door internethero's zoals jij. Heel dbb word verziekt door snotneuzen van 70 kg met een TE grote mond.

legaal of niet legaal, wat is wiet dan? legaal of niet legaal....

Buiten dat vind ik het een beetje kinderachtig van je dat je meteen als een opgefokte e-hero (waar je mij ook voor uitmaakt maargoed) gaat reageren, je verkondigt dingen die niet kloppen en dan boos worden als mensen je verbeteren?

DBB wordt verziek door gasten zoals jij die niet tegen commentaar kunnen.

legaal of niet legaal, wat is wiet dan? legaal of niet legaal....

Buiten dat vind ik het een beetje kinderachtig van je dat je meteen als een opgefokte e-hero (waar je mij ook voor uitmaakt maargoed) gaat reageren, je verkondigt dingen die niet kloppen en dan boos worden als mensen je verbeteren?

DBB wordt verziek door gasten zoals jij die niet tegen commentaar kunnen.

Nee joh, heb juist graag dat je me verbeterd als ik verkeerd ben geinformeerd. Lees je post eens terug, is gewoon vervelend dat beterweters meteen met een bepaalde toon gaan praten, al helemaal als dit een snotaap van 18 jaar is van 70 kg.

Wiet word gedoogd, dat is weer een heel ander verhaal.
Jailbreaken word niet gedoogd

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan de iphone 3g krijgen voor 20 euro per maand ( super goedkoop dus )

zou ik het doen? of is de iphone 4 echt veel en veel beter?

waar wil je het voor gebruiken/

• Topic Starter Topic Starter
waar wil je het voor gebruiken/
Beetje internet, watsapp, navigatie zou handig zijn :)

Verder doe ik er niet echt super veel mee maar ik wil gewoon is meemaken wat een apple nou is omdat ik het nog nooit gehad hebt.
En ik denk dat als ik de 4S/4GS koop dat ik gewoon te veel dingen heb die ik niet gebruik en dus het dubbele voor niks betaal.
Is een iphone 3GS dus goed? en het gaat vooral over de overstap dat die een stuk beter is dan mijn N97 mini ( zonder gorilla glass ) en de iphone 3GS heeft wel al gorilla glass heb ik gehoort?

Bedankt alvast.

Gorilla glas is niet voldoende daar doe je een stikker bij op :)
3GS is traag en met ios6 straks waarschijnlijk nog extreem traag.

Wacht even tot 12 september dan wordt zeer waarschijnlijk de iPhone 5 gepresenteerd dus worden de oudere iphones goedkoper.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 16:36 ----------

Ik kan de iphone 3g krijgen voor 20 euro per maand ( super goedkoop dus )

zou ik het doen? of is de iphone 4 echt veel en veel beter?

Als Je de 3G koopt ga je hem binnen 3 dagen tegen een muur gooien. Geen updates meer en zo traag dat je niet eens normaal kan typen. Vreselijk ding. En 20€ vind ik erg duur voor een telefoon van 4 of 5 jaar geleden.

Ja iPhone 4, 4s en 5 zijn veeeeeele maar dan ook vele malen beter dan de 3G

Iphone werkt via Itunes.
Itunes = k*t.

Iphone werk via Istore en alle apps kosten geld.
Istore = k*t.

Iphone is minder overzichtelijk en minder personaliseerbaar.
Iphone is trager en het blijft een apple product. Apple is gewoon zwaar k*t.

Ik heb nu tijdelijk een Iphone, omdat ik me S2 moet laten repareren dus ik zie de verschillen.

iTunes Is op Mac geweldig. Dat jouw Windows crap het niet goed doet heeft daar niks mee te maken.

Het is AppStore en niet istore.
Het is niet allemaal betaald. En voor de dingen die betaald zijn in de AppStore krijg je ze bij android gratis met een hoop advertenties. android heeft ook veel betaalde apps. Dus dit verschil gaat niet op.

iPhone Is vele malen overzichtelijker. Home button, apps en settings klaar.
Android heeft allerlei verschillende schermen. Homescreen met apps en widgets door elkaar, dan nog een scherm ergens via een knop met nogmaals de zelfde apps. Je moet alles op erg ingewikkelde manieren doen.

iOS maakt beter gebruik van de processor waardoor het zelfs met minder processor snelheid nog sneller is dan android. Zelfde voor OsX en Windows.

Waarop baseer je dat Apple k*t is?
De wereld zou er heel wat anders uitzien als Apple niet was geweest. Waarschijnlijk was dan zelfs DBB er niet geweest.

http://versusio.com/

for all your battlezzz

iTunes Is op Mac geweldig. Dat jouw Windows crap het niet goed doet heeft daar niks mee te maken.

Het is AppStore en niet istore.
Het is niet allemaal betaald. En voor de dingen die betaald zijn in de AppStore krijg je ze bij android gratis met een hoop advertenties. android heeft ook veel betaalde apps. Dus dit verschil gaat niet op.

iPhone Is vele malen overzichtelijker. Home button, apps en settings klaar.
Android heeft allerlei verschillende schermen. Homescreen met apps en widgets door elkaar, dan nog een scherm ergens via een knop met nogmaals de zelfde apps. Je moet alles op erg ingewikkelde manieren doen.

iOS maakt beter gebruik van de processor waardoor het zelfs met minder processor snelheid nog sneller is dan android. Zelfde voor OsX en Windows.

Waarop baseer je dat Apple k*t is?
De wereld zou er heel wat anders uitzien als Apple niet was geweest. Waarschijnlijk was dan zelfs DBB er niet geweest.

He be trollin'

Terug
Naar boven