XXL Nutrition

welke zonnebril draag jij?

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
binnenkort hopelijk weer superheet weer en als je dan naar de gym wil fietsen heb je toch wel een zonnebril nodig om je ogen niet de hele tijd te moeten dichtnijpen als je tegen de zon inrijd of mogelijk accidenten veroorzaakt omdat je klotige insecten in je oog krijgt. Daarom bij deze: welke zonnebril draag jij en post links en/of foto's !! of zeg gewoon welke jij wel zou willen indien je ook overweegt een trendy niet TE overdreven en sTvolle stoere zonnebril te kopen :p

Zonnebrillen zijn gay.

ik heb er ééntje van het merk 'oxydo'.
ik moet voor m'n werk redelijk veel de baan op en zowel 's winters (laaghangende zon) als in de zomer heb ik hem bij, draag hem dus ook meestal in de auto.
normaal gezien ben ik niet aan merken of dure spullen, maar aan iets dat ik vrijwel alle dagen nodig heb, had ik er wel zo'n prijzige 90 euro voor over.
hij is ook tamelijk solide, voordien ging een zonnebril maar 1 zomer mee en deze heeft het toch al 2 jaar overleefd :)

Oxydo eyewear and sunglasses

lijkt een beetje op het type Xideral, maar dan in 't zwart en hele donkere spiegelglazen.

spiegelbrillen vind ik altijd top, makes u look cool even if u're not :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oakley A-wire. Al zo'n 3 jaar weer. 0 krasjes. Perfect ding.

Ik moet nog een goede kopen, loop nu rond met een klote ding dat ik ooit eens heb gevonden.. Het meest klote is dat ik een zonnebril MOET dragen aangezien ik anders binnen no-time knallende koppijn heb

ik draag nooit een zonnebril :P

Ik draag bijna altijd een zonnenbril en zeker in de auto :cool:

Ik draag ze van het begin tot eind van de zomer :)

Oakley Spike

En een Brunotti brilletje

vr100320.jpg

Ik draag mijn babe-magnet glasses deze zomer.

Die koop ik over van je, 100 euro. Wat een geweldige bril, haha.

Ik heb een mooie immitatie Gucco bril met oversized glazen. Ik laat overigens ook mijn matje groeien en draag roze shirtjes vergezeld door spijkerbroeken met scheuren erin. De mooie diamantjes in mijn oren die extra worden geaccentueerd door mijn blitse teenslippers.

En nog wel een emo kapsel?

The one and only Rayban Wayfarer.
Is alweer (voor de derde keer) trendy geworden, dus ik haal hem gewoon weer uit de la.

milo1.jpg

Een strakke Rayban. Vooral op vakantie en in de auto een genot :D

ik moet er hoognodig nog 1-tje kopen

haha ik heb een aantal zonnebrillen, de 1 wat duurder als de ander

Zonnebrillen werken catabool heb ik me laten vertellen.

Terug
Naar boven