AndroidHealthClinic

welke zonnebril draag jij?

heeft er geen

I just got my h & m aviator and my nike headband SO IM READY TO OWN!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
nice sunglasses :o zit ik net die prijzen te bekijken van al die merkbrillen :eek:

Deze. Kleurt ook mee als ik in de zon kom.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar even zonder dollen: Ik heb vaak zo'n
grote Gucci zonnebril op van mijn vriendin.
Je weet wel, zo'n gigantisch zwart vizier.
Ben ik ook eens hip :P

Als je een damezonnebril draagt ben je dan hip?

ik vind het maar lachwekkend eerlijk gezegd.van die breezah meisjes met zo'n veel te grote bril, en ze meteen denken dat ze een of andere diva zijn :p

Alleen mijn glazen zijn wat donkerder. Doe ik al jaren mee met die bril.

de 2 allermooiste maar ****ing dure zonnebrillen vind ik de adidas p3s sun fullrim en de oakley a-wire. Wie heeft er 200 euro voor mij?

oakley a-wire

adidas p3s sun fullrim

welke is de mooiste? :p

jammer dat ze zo duur zijn

Alle twee mooie brillen, idd. Moest ik kiezen zou ik de bovenste nemen

de 2 allermooiste maar ****ing dure zonnebrillen vind ik de adidas p3s sun fullrim en de oakley a-wire. Wie heeft er 200 euro voor mij?

oakley a-wire
[Link niet meer beschikbaar]

adidas p3s sun fullrim
http://www.sunglassoptions.co.nz/members/1515252/uploaded/a357606056.jpg

welke is de mooiste? :p

jammer dat ze zo duur zijn

de bovenste de ander is een beetje standaard. 200 euro valt toch wel mee? een oude zonnebril was 180 euro van me daar heb ik ong. 5 jaar mee gedaan tot ik erop ging zitten:p beter dan ieder jaar zo'n pompstation bril halen.

maar de bovenste is een kruisje

Een blauw geoliede van D&G met een wat dikker bruinachtig montuur

En een aviator van een merkloos iets uit het buitenland hehe

heb zelf echt iets van 10 zonnebrillen maar ik draag er maar 2 echt en dat zijn deze

een keertje iets anders dit jaar.:cool:

Ik heb al een jaar of drie een Rayban. Die 136 euro heb ik er inmiddels wel uit als ik bedenk hoeveel goedkope brillen ik in die tijd had versleten. Nog steeds in nieuwstaat ondanks intensief gebruik. :)

200 euro :o alle mensen in mijn omgeving verklaren me zot als ik dat zou doen :D alhoewel ik toch zit te twijfelen. Eerst kijken of ik nix goedkopers kan vinden bij de optiek. Mag ik binnenkort nog eens al mijn voedsel ook zelf gaan betalen omdat mijn moeder geen gezond voedsel wil sponsoren en dan moet ik daarnaast nog eens 300 betalen ook en dan heb ik nog altijd geen zomerkleren gekocht :eek: Gans mijn inkomen er doordraaien dus :D jonge mensen kunnen tegenwoordig niet meer sparen als ze k*touders hebben!! een schande is het.

Die laskappen zijn overrated.

Jaren geleden een armani zonnebril gehaald bij de sunglass hut. Kostte toen een aardige bom duiten maar de kwaliteit is er wel naar. Heb hem dikwijls laten vallen, ben er wel eens op gaan zitten en laatst nog met m'n auto overheen gereden. Geen enkel krasje.

ook nog een zeer sjieke en sportieve van oakley:

ooh met ronde glazen nog sjieker en even duur :D :D

Die laskappen zijn overrated.

Jaren geleden een armani zonnebril gehaald bij de sunglass hut. Kostte toen een aardige bom duiten maar de kwaliteit is er wel naar. Heb hem dikwijls laten vallen, ben er wel eens op gaan zitten en laatst nog met m'n auto overheen gereden. Geen enkel krasje.

dat laatste geloof ik nou weer niet. :obedoel je niet je fiets:D

Terug
Naar boven