BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je gaat brutaal hard man! Foto's zien er ook goed uit. Ga vooral zo door![]()

Ja ik train nog wel maar even geen wendler. Door de warmte zet ik ook wat meer matige trainingen neer(we hebben niks van verkoeling in de gym). Rug dag ging dan ook verbazingwekkend goed. Na de zomer ga ik weer op regelmatge basis loggen.Nice, hoe komt het zo dat het hier 2 weken stil was ? Nog wel getraind ?
+1een log verdiend ook matige trainingen wwe
we zijn niet altijd top - dat kan niet
een log verdiend ook matige trainingen Wwe
we zijn niet altijd top - dat kan niet
Congraitz met je 210!
---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------
+1

Ik ga vanaf nu 1x in de week 20 minuten lopen op de loopband omdat mn conditie wel erg slecht is. Afgelopen vrijdag voor het eerst gedaan. Ik liep 20 minuten @7.5km. Ik was echt kapot hierna dus jullie kunnen je wel voorstellen dat mn conditie slecht is![]()

Dit betekent dat je 22 km/uur rent en weet je wat het wereldrecord op de 10km op de baan is? Juist ja ... iets meer dan 26 minuten: dus zeggen dat je een slechte conditie hebt is complete BS en eigenlijk geloof ik je geen eens.
Ter info: http://www.runinfo.nl/wereldrecords.htm

Hij bedoeld dat hij 20 minuten lang op 7,5 kilometer per uur heeft gerend.

Epic!
Hij bedoeld dat hij 20 minuten lang op 7,5 kilometer per uur heeft gerend.
!