Fitness Seller

Wendler 5 3 1

Je gaat brutaal hard man! Foto's zien er ook goed uit. Ga vooral zo door;)

• Topic Starter Topic Starter
Maandag en dinsdag heb ik weer getraind na een week niks gedaan te hebben. De training van maandag ging echt k*t en die van dinsdag ging maar matig.

Ik heb mn voeding in mn tentamen week niet zo goed kunnen houden en dit kan sowieso een reden zijn. Maar ook is het ontzettend warm in mn sportschool en er is geen airco, t*ring.

Yo boys, 210 deadlift gedaan dinsdag :P

Nice, hoe komt het zo dat het hier 2 weken stil was ? Nog wel getraind ?

een log verdiend ook matige trainingen Wwe
we zijn niet altijd top - dat kan niet

een log verdiend ook matige trainingen Wwe
we zijn niet altijd top - dat kan niet

Je hebt gelijk ik zal weer loggen

Congraitz met je 210!

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

+1

Mooi om te zien dat veel mensen meteen weer reageren in mn log!

De training van vrijdag was even een korte

Squat
5x60
5x100
5x120
5x130
2x160(Al was 1 van die twee reps niet diep genoeg dus telt niet)

Leg Extensions
5 Sets

Ik ga vanaf nu 1x in de week 20 minuten lopen op de loopband omdat mn conditie wel erg slecht is. Afgelopen vrijdag voor het eerst gedaan. Ik liep 20 minuten @7.5km. Ik was echt kapot hierna dus jullie kunnen je wel voorstellen dat mn conditie slecht is:P

Ik ga vanaf nu 1x in de week 20 minuten lopen op de loopband omdat mn conditie wel erg slecht is. Afgelopen vrijdag voor het eerst gedaan. Ik liep 20 minuten @7.5km. Ik was echt kapot hierna dus jullie kunnen je wel voorstellen dat mn conditie slecht is:P

Dit betekent dat je 22 km/uur rent en weet je wat het wereldrecord op de 10km op de baan is? Juist ja ... iets meer dan 26 minuten: dus zeggen dat je een slechte conditie hebt is complete BS en eigenlijk geloof ik je geen eens. :D

Ter info: http://www.runinfo.nl/wereldrecords.htm

Laatst bewerkt:
:roflol:

Jammer dat je met Wendler stopt! Kun je ons ook een eindconclusie geven? Dus wat waren de weights voor Wendler en nu. En hoe lang heb je het gedaan?

Terug
Naar boven