MuscleMeat

Wendler 5 3 1

Damn, 70kg MP is wel bruut, en nog eens 3 setjes van 70kg. Netjes!

netjes die reps op de mp
vind je close grippbp ook wel bruut

• Topic Starter Topic Starter

Thank you!
Je presses gaan eindelijk goed vooruit! Good stuff man;)

Nu hopen dat ik dit vol kan houden:)
Netjes gozer, bijna een BW MP!
Ik blijf mn MP met 2,5kg pr maand verhogen dus ik kom er wel haha

da fak? pr zetten en dan nog eens overdoen en dan nog eens met 1 rep minder. :roflol: sterk!

Thnx gozer
Wel moeten jullie er rekening mee houden dat die oude pr van 3x70 van 5 maanden terug was dus van voor wendler.

Damn, 70kg MP is wel bruut, en nog eens 3 setjes van 70kg. Netjes!

Thnx kev

netjes die reps op de mp
vind je close grippbp ook wel bruut
Bedankt Ove
Ik was zelf ook tevreden met al die setjes en ook met de close grip

Cycle 5 , week 2 , dag 2

Deadlift
5x145
3x165
3x185 PR
8x110:p

Pull Up
12xbodyweight
7xbodyweight+15
2xbodyweight+25

handdoek pull ups
7xbodyweight
7xbodyweight

Lever Wide Grip Seated Row
8 reps
8 reps
6 reps

comments:Hierna was ik zo gaar en veel kracht kwijt dat ik maar besloot de laatste rug oefening over te slaan. Leek me dat dat nog weinig zin zou hebben omdat ik dan erg licht zou moeten gaan. Mn deadlift pr van voor wendler was trouwens 3x180.

Zojuist een paar pics geschoten. Ik heb wel een licht aan gedaan zodat het er vast wat beter uit ziet haha. Ik denk dat mn bf nu 15% is.

En trouwens, t*ring wat loopt mn borst achter.
En mn back double bicep is mislukt haha.

Als er mensen willen reageren op mn fotos, mag dit ook best negatief zijn hoor, no problem.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ua1l2.jpg

Laatst bewerkt:
Die ontspannen rug pic is zeker het bruutst! Aardig massa...
Borst loopt idd wat achter maar vind het erg meevallen zoiezo met pics van voren komt je borst altijd wat minder uit en als je wat hoger in vet zit komt je borst ook wat minder uit dan wanneer je op een lager percentage zit.

****ing bruut fysiek gozer, erg netjes!

Nice bro! Hele nette rug!!

Heerlijke PR weer beest! Gaat lekker! :thumb:

Die ontspannen rug pic is zeker het bruutst! Aardig massa...
Borst loopt idd wat achter maar vind het erg meevallen zoiezo met pics van voren komt je borst altijd wat minder uit en als je wat hoger in vet zit komt je borst ook wat minder uit dan wanneer je op een lager percentage zit.

Thnx gozer
Mijn borst lijkt gewoon totaal niet vol te zijn en dat is gewoon erg jammer voor het totaal plaatje.
****ing bruut fysiek gozer, erg netjes!

Thnx gozer
Nu heb je een beeld bij mijn fysiek. :)

Thanks man!

Heerlijke PR weer beest! Gaat lekker! :thumb:
bedankt

(Ik haal ff die spoilers weg zodat mensen niet over mn fotos heen lezen:P)
IK blijf nu nog doorgaan met dit voedigschema tot ik me er goed aan kan houden, vind dat nog steeds lastig en haal soms niet alles wat er in staat. Dan bekijk ik wat er met mn bw gebeurd... val ik af, blijf ik op gewicht of kom ik aan...? En dan zien we wel verder.

Al denk ik dat mn bf niet veel hoger moet worden als dat het nu is.

een goed fysiek , netjes man

Ik wou dat ik zo consequent dit schema had gevolgd.. ik nokte elke keer en ging een ander schema doen.. en dat was dom!

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Succes verder in ieder geval! Ik ben benieuwd hoe lang je de progressie door kan trekken!

Ik wou dat ik zo consequent dit schema had gevolgd.. ik nokte elke keer en ging een ander schema doen.. en dat was dom!

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Succes verder in ieder geval! Ik ben benieuwd hoe lang je de progressie door kan trekken!

Tja is echt een fijn schema, en bedankt;)

Cycle 5 , week 3 , dag 3

Bench Press
5x77,5
3x87,5
5x97,5 PR
5x97,5
7x90
8x80

Incline Bench Press
8x60
5x80
1x90(+2 reps met spotter)

Dumbbell Flyes
10x18
10x20
10x16

Dumbbell Curls
10x16
6x20
10x16

Concentration curls
8x16
8x14
8x14

Sterke Bench, die 110kg moet er makkelijk inzitten!

Thnx man, dat denk ik ook wel. Stiekem zit 115 er misschien wel in.
Over een maand mag ik gaan reppen met het magische getal 100. Ik hoop dan 5 reps daarmee te maken.

Dat duurt nog wel even voordat ik reps mag maken met 100kg. Moet ik eerst maar even weer in de buurt komen ermee.

5x100kg is niet mis!

Dat duurt nog wel even voordat ik reps mag maken met 100kg. Moet ik eerst maar even weer in de buurt komen ermee.

5x100kg is niet mis!

:cool:

Ik heb trouwens besloten om morgen geen benen te training. Als ik diep squat heb ik nog steeds een beetje last van mn knie holte. Ik sla deze week de benen training over en ook in de deload week. Dus 2 weken geen benen en ik hoop dat ik daarna hersteld ben. Ik verhoog deze gewichten uiteraard ook niet.

Mn deload sla ik ook grotendeels over want ik heb maandag tm donderdag tentamens dus ik ga volgende week vrijdag wel ff een deload full body doen ofzo

edit: bench, deadlift en MP verhoog ik volgende maand wel

Laatst bewerkt:
Had je pics nog niet gezien man. Looking buff there WWE! Gaat lekker zo! Volhouden

Mooi fysiek man, erg netjes! Vooral je rug en schouders zien er goed uit man! :thumbs:

Terug
Naar boven