Squatsmetmelk
Cool Novice
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
da fak? pr zetten en dan nog eens overdoen en dan nog eens met 1 rep minder.
sterk!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterk!Je presses gaan eindelijk goed vooruit! Good stuff man![]()

Ik blijf mn MP met 2,5kg pr maand verhogen dus ik kom er wel haha
da fak? pr zetten en dan nog eens overdoen en dan nog eens met 1 rep minder.sterk!
Damn, 70kg MP is wel bruut, en nog eens 3 setjes van 70kg. Netjes!
Bedankt Ovenetjes die reps op de mp
vind je close grippbp ook wel bruut

Die ontspannen rug pic is zeker het bruutst! Aardig massa...
Borst loopt idd wat achter maar vind het erg meevallen zoiezo met pics van voren komt je borst altijd wat minder uit en als je wat hoger in vet zit komt je borst ook wat minder uit dan wanneer je op een lager percentage zit.

Thanks man!
bedankt
)
Ik wou dat ik zo consequent dit schema had gevolgd.. ik nokte elke keer en ging een ander schema doen.. en dat was dom!
---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
Succes verder in ieder geval! Ik ben benieuwd hoe lang je de progressie door kan trekken!

Sterke Bench, die 110kg moet er makkelijk inzitten!
Thnx man, dat denk ik ook wel. Stiekem zit 115 er misschien wel in.
Over een maand mag ik gaan reppen met het magische getal 100. Ik hoop dan 5 reps daarmee te maken.
Dat duurt nog wel even voordat ik reps mag maken met 100kg. Moet ik eerst maar even weer in de buurt komen ermee.
5x100kg is niet mis!

Had je pics nog niet gezien man. Looking buff there WWE! Gaat lekker zo! Volhouden
Mooi fysiek man, erg netjes! Vooral je rug en schouders zien er goed uit man!![]()