- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
deloaden moet je een beetje op gevoel doen, denk ik.
+ 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deloaden moet je een beetje op gevoel doen, denk ik.
Het zal voor iedereen verschillen, maar ik werd er een 'zenuwenlijer' van: nerveus gevoel, hoge rusthartslag, vaak plassen, slecht slapen. Ik was zonder veel kennis van zaken van bb-schema's naar pl-schema's overgestapt, en vond dat als ik er niet iedere training sterker werd, er nog maar een schepje bovenop moest. Afijn, lees de eerste post van mijn log maar. Sindsdien mag ik van mezelf 1x per jaar een pittiger schema doen, de rest is Wendler met deload. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste mensen toch niet sneller vooruit kunnen dan die 2,5 kg/maand op de presses en 5kg/maand op sq/dl.

En 2,5 kilo per maand is per jaar best heel veel, daar doe ik voor![]()
)
"Don't be in a rush to burn out" -- Jim Wendler
Gemeen ben ik he![]()

Sterke cg bench heb je man, zal je een lekkere pomp bezorgd hebben.
Mooie training![]()
Nog een Wendler logjeboeiend, ik neem hier ook even een abbo denk ik.
Die preworkout knalde er ook goed in moet ik zeggen 
YepDie preworkout knalde er ook goed in moet ik zeggen
![]()
ziet er lekker uit man ... sterk dat je die squat 'nog even meepakt'![]()

Misschien een domme vraag, maar wat doen jullie precies als je gaat deloaden en hoelang doen jullie dit?
Misschien een domme vraag, maar wat doen jullie precies als je gaat deloaden en hoelang doen jullie dit?
je incline db press is sterk vergeleken met je bench harry - zelfde verhaal bij de close gripp
je weet waar je aan moet werken
Gaat wel wekelijks omhoog hoor 

"Officieel" is de Wendler-deload 5x40/50/60 % en assistance weglaten of ook op 50/60 %. Ik vond het helemaal niks om daar 4x voor naar de sportschool te gaan, dus ik deed 1 of 2 keer per week alle grote vier de oefeningen en verder niks. Ik heb nu een home gym, dus ik zou het nu anders kunnen doen, maar dat beviel eigenlijk wel prima.