XXL Nutrition

werk en tatoeage

Back office rol jij je mouwen op , bij aanspreek punten voor klanten kleed jij je gewoon formeel met bedekte mouwen, niet zo moeilijk toch?

En je vergelijking met productie werk slaat nergens op, daar kom je nooit in contact met klanten.

• Topic Starter Topic Starter
Back office rol jij je mouwen op , bij aanspreek punten voor klanten kleed jij je gewoon formeel met bedekte mouwen, niet zo moeilijk toch?

En je vergelijking met productie werk slaat nergens op.

Was het maar zo makkelijk kerel.

En je vergelijking met productie werk slaat nergens op, daar kom je nooit in contact met klanten.

Ik wil alleen mee zeggen dat op een finance afdeling minder flexibel wordt gekeken naar bodybuilders en sleeves dan in een produktie afdeling waar ze ruimer denken en niet zo stoffig zijn

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Wat is het kledingvoorschift op je werk?
Kom je in contact met klanten?
Kun je niet aan je baas en/of collega's vragen wat zij ervan vinden als jij, wanneer er geen klanten zijn, met een tattoo zichtbaar loopt?

Kledingvoorschrift zijn er niet maar men verwacht gewoon netjes gekleed
We hebben geen klantencontact maar soms wel met externe adviseurs en consultants
Collegas vinden een tattoo asociaal

Ik wil alleen mee zeggen dat op een finance afdeling minder flexibel wordt gekeken naar bodybuilders en sleeves dan in een produktie afdeling waar ze ruimer denken en niet zo stoffig zijn

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Kledingvoorschrift zijn er niet maar men verwacht gewoon netjes gekleed
We hebben geen klantencontact maar soms wel met externe adviseurs en consultants
Collegas vinden een tattoo asociaal

En je baas?

Reageer anders gewoon even op m'n vraag. Waarom moet je in kleding met korte mouwen werken op kantoor?

Waarom vraag je niet aan je baas : Goh Piet( of meneer Piet als je niet op goede voet staat ), wat zou jij/u ervan vinden als ik m'n arm vol inkt laat zetten?

Ja heb je, nee kan je krijgen.

Dat bedoel ik. Als hij zegt nee Powerful, ik wil niet dat je dat doet kun je voor jezelf de afweging maken. Laat je Piet in de stront zakken, zet je een tattoo en riskeer je daarmee je baan/huis/leven of denk je ach, wat is zo'n plakplaatje nou ook.

Met MikieB eens, wil je per se een sleeve: dan zul je lange mouwen moeten dragen of je baan riskeren.
Wil je je baan houden en korte mouwen dragen, dan nem je geen sleeve.

Waarom vraag je niet aan je baas : Goh Piet( of meneer Piet als je niet op goede voet staat ), wat zou jij/u ervan vinden als ik m'n arm vol inkt laat zetten?

Hij vind het asociaal

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Dat bedoel ik. Als hij zegt nee Powerful, ik wil niet dat je dat doet kun je voor jezelf de afweging maken. Laat je Piet in de stront zakken, zet je een tattoo en riskeer je daarmee je baan/huis/leven of denk je ach, wat is zo'n plakplaatje nou ook.

Klopt waar ik wil beide;)

Naar aanleiding van jouw voorkeuren heb je deze keuzes:

- sleeve nemen en je baas en collega's pesten door korte mauwen te dragen
- geen sleeve nemen

Ik knoop me nog s op om het gebrek aan logica in een groot deel van de mensheid.

Keuze is dus niet tussen tattoo en een baan/huis/leven, maar tussen een tattoo en lekker praktisch korte mouwen dragen als je daar zin in hebt...

I'm out.

• Like
Waarderingen: mat
Dan trek je toch lange mouwen aan, ziet niemand het en is het probleem opgelost...

:headbang:

Dus alleen maar een blouse? Zitten vaak niet lekker door mijn massa:p

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Ik knoop me nog s op om het gebrek aan logica in een groot deel van de mensheid.

Keuze is dus niet tussen tattoo en een baan/huis/leven, maar tussen een tattoo en lekker praktisch korte mouwen dragen als je daar zin in hebt...

I'm out.

Ja dat is ook wel belangrijk. Je wordt gewoon heel beperkt in kleding dragen op het werk en ik weet gewoon niet welke afweging ik zou moeten maken.
Ik vind beide belangrijk

Terug
Naar boven