Fitness Seller

werk en tatoeage

Je wil het erg graag, maar bent je goed bewust van de consequenties. Verwacht je nu dat iemand hier met een antwoord komt waardoor de consequenties verdwijnen? Het is gewoon een afweging die je zelf zal moeten maken. Ik zelf heb het t-shit veilig gehouden, juist vanwege het feit dat het een issue kan zijn.

tatoos zijn voor mensen die zich niet kunnen uiten

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb besloten dat ik geen full slave neem maar een halve om mee te beginnen
In de zomer kan ik gewoon lange t shirtsdragen en mijn mouwen opstropen

haha wat een vreselijk zeiktopic je wilt van alles maar je wilt er niks voor opgeven.. en je weet eigenlijk al je opties al maar toch blijf je het 100x herhalen hier? niemand gaat opeens een super idee hebben waardoor jij lekker in je blote kont opt werk kan lopen vol met tattoos en dat je baas opeens blind is hoor.

Als je een vaste baan hebt, dan kan je het toch gewoon bij je leidinggevende peilen? Lijkt me lastiger als je nog werkzoekende bent, dan weet je niet hoe je toekomstige baas er tegenover staat

Een tatoo met bedrijfslogo erin een idee?? Misschien gaat je baas er dan wel in mee. :D
Kon het even niet laten.

Maar waarom perse een tatoo op je arm? Misschien eens overwegen op de schouder oid.
dan is je probleem ook opgelost toch?

Gewoon kantoorwerk dus. Waarom zou je daar iets met korte mouwen moeten dragen?

een overhemd met korte mouwen is in de zomer heel gewoon;)

..heb er zelf ook vaak over getwijfeld en nog steeds niets op me onderarmen gedaan ivm werk, zie er ook tegenop om altijd lange mouwen te moeten dragen en/of shminken elke ochtend:p

Met tattoo's moet je altijd nadenken over werk en dergelijke. Ik heb een hele kleine tattoo op mijn enkel, maar toch dacht ik, voor het zetten, er goed over na of dit ooit een probleem kon worden (voor het geval dat werkgevers altijd nog moeilijk doen) maar dit was niet zo, dus kon ik het laten zetten. Zou de tattoo duidelijk een probleem worden voor mijn baankeuze/werk/sollicitaties, dan had ik het hoogstwaarschijnlijk gewoon niet gedaan.
We kunnen niet alles hebben wat we willen helaas ;)

Ik heb ook tattoos waar mensen zich druk over maakte,
Geboorte datum van men moeder & vader in LATIJNS, Echt klein, ziet het ver niet als men er niet op let hoor, op buik, maar toen ik me school op uitstap was, meteen de leerkrachten, bedek dat man, dit dat, directie zei waarom verminkte u lol, maar ik vind em mooi en betekenis telt dus niet op andere letten,

Met tattoo's moet je altijd nadenken over werk en dergelijke. Ik heb een hele kleine tattoo op mijn enkel, maar toch dacht ik, voor het zetten, er goed over na of dit ooit een probleem kon worden (voor het geval dat werkgevers altijd nog moeilijk doen) maar dit was niet zo, dus kon ik het laten zetten. Zou de tattoo duidelijk een probleem worden voor mijn baankeuze/werk/sollicitaties, dan had ik het hoogstwaarschijnlijk gewoon niet gedaan.
We kunnen niet alles hebben wat we willen helaas ;)

Je broek aanhouden helpt ook wel.

Je broek aanhouden helpt ook wel.

Niet in elke branche dragen vrouwen broeken. Soms is een rok de werkkleding. Ik heb de tattoo genomen met de wetenschap dat ik altijd (ook zomers) een panty zal moeten dragen.
Nu is dat geen probleem, maar je moet zulke dingen dus wel in overweging nemen voor je een tattoo laat zetten.

Als je een vaste baan hebt, dan kan je het toch gewoon bij je leidinggevende peilen? Lijkt me lastiger als je nog werkzoekende bent, dan weet je niet hoe je toekomstige baas er tegenover staat

Volgens mij blijven de meeste mensen tegenwoordig ook niet meer voor dezelfde werkgever werken tot hun pensioen.

Gozer volg je hart ik zit onder maar als ik in pak sta zie je niks

een overhemd met korte mouwen is in de zomer heel gewoon;)

..heb er zelf ook vaak over getwijfeld en nog steeds niets op me onderarmen gedaan ivm werk, zie er ook tegenop om altijd lange mouwen te moeten dragen en/of shminken elke ochtend:p

Overhemd met korte mouwen is voor buschauffeurs.

Altijd longsleeve kleren dragen op het wrek.

Terug
Naar boven