MuscleMeat

werk en tatoeage

Heel simpel: geen dingen doen waar je later spijt van kan krijgen! Voor mij geen tattoo dus, zichtbaar of niet. We zijn puur natuur toch al uniek genoeg, niet?

Als je collega's en je baas het niet goedkeuren en je baan wil je graag houden lijkt me het een simpele rekensom. Zeker voor iets onzinnigs als een tattoe'tje

wtf?
sinds wanneer hebben je collega's en je baas iets te zeggen over je lichaam ??? :rofl:

wil je echt die tattoo: zet die dan en draag gewoon lange mouwen...
ik heb er op beide bovenarmen en draag gewoon dagelijks een hemd op het werk
uit respect voor mijn job en kwestie van deftig voor te komen, draag ik nooit t-shirts
tijdens de zomer af en toe hemden met korte mouwen, maar tattoo's zitten daar onder of het is de onderkant die er af en toe vanonder piept... is mijn baas ook al opgevallen, maar waarom zou die daar in godsnaam iets over moeten zeggen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Gozer volg je hart ik zit onder maar als ik in pak sta zie je niks

Makkelijk gezegd, als je zelf onder zit, wat voor shirts draag je in de zomer dan?

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

wtf?
sinds wanneer hebben je collega's en je baas iets te zeggen over je lichaam ??? :rofl:

uit respect voor mijn job en kwestie van deftig voor te komen, draag ik nooit t-shirts
tijdens de zomer af en toe hemden met korte mouwen, maar tattoo's zitten daar onder of het is de onderkant die er af en toe vanonder piept... is mijn baas ook al opgevallen, maar waarom zou die daar in godsnaam iets over moeten zeggen :rolleyes:

Ik was aan denken om de tattoo tot midden bovenarm te laten lopen, zomers met een t shirt met korte mouwen.
Ik denk dat dit minder erg is dan een fullv ;)sleeve

gewoon doen dan

sta ook onder tatoeages zie het nut niet waarom jij denkt je werk kwijt te raken door er 1 te zetten :o zelfs bij ah hier werken mensen met piercings achter kassa :rolleyes: ik zeg doen :p

Ik denk dat de meeste hier niet de rest van hun leven bij de AH willen werken. Zelfs bij de AH? :roflol:

Ik zou het gewoon doen. Als je geen t-shirt op het werk mag/kan dragen what the **** boeit het dan? Overhemden met korte mouwen zijn echt afschuwelijk. Dat vind ik zelfs minder zakelijk dan wanneer iemand een tattoo heeft.

wtf?

Niet over je lichaam maar wel over je baan knurft. Als het voor je baas een legit reden is je eruit te werken en die tattoo-loze kerel na je wel aan te nemen ben je mooi genaaid. Zit je dan met je toffe tattoo die je in je midlife crisis laat zetten, zonder baan.

Als je baas er geen problemen mee heeft tuurlijk, meteen doen. Maar dan had ie vast dit topic niet gemaakt :p

Ik denk dat de meeste hier niet de rest van hun leven bij de AH willen werken. Zelfs bij de AH? :roflol:

Ik zou het gewoon doen. Als je geen t-shirt op het werk mag/kan dragen what the **** boeit het dan? Overhemden met korte mouwen zijn echt afschuwelijk. Dat vind ik zelfs minder zakelijk dan wanneer iemand een tattoo heeft.

:roflol: gelukkig werk ik niet bij ah daar nemen ze me niet aan :mad:

Terug
Naar boven