Live vanuit de 'chillruimte' van McDonald's. Voor me staan een slaatje met extra tomaat, blikje tonijn van thuis erop gekapt en zelf nog mijn groenten smoothie bij. Ik snap niet waarom ik dit eerder niet heb gedaan!
Even nog een vraagje, wat ik meestal doe is gewoon een milkshake eten na het werk, omdat ik dan echt verlang naar iets zoets. Dit aangezien ik na deze pauze, niets meer kan eten tot 03u. Onder weg naar mijn auto doet zo een milkshake wonderen. Maar is er een gezonder alternatief? Of zelfs, is het goed als ik meteen naar bed ga zonder iets te eten? 84kg op 1m70 en wil liefst tegen begin oktober 70 kilogram wegen (=14 kg verliezen in dikke 2 maanden).
Op mijn studentenkamer is het onmogelijk om te studeren, ja raar vind ik zelf ook

! Maar we zitten met 200 in een gebouw en er is altijd wel iets te doen. Ofwel komt er iemand binnengestormd met de vraag of ik een wijnflesopener heb, ofwel komt er iemand zijn levensverhaal vertellen, ofwel een meisje die over haar studies begint te zagen.
Ik probeer brood te vermijden in mijn dieet. Ik vervang het door eieren.
Mooi om te weten!
Eigenlijk is het all you can eat voor ons, ik kan dus makkelijk 5 porties kip erin gooien. Ik ga eens de voedingswaarden opzoeken als ik een doos vind!
Ook een goed idee! bedankt!