AndroidHealthClinic

Werken bij de McDonald's tijdens je dieet.

Je bent nu thuis gok ik? Tot hoelaat ben je nog thuis? Anders kun je even snel naar de supermarkt oid om brood te halen.
Neem 2 blikjes tonijn mee, 4 snee brood, dan heb je 2 boterhammen. Ik heb geen idee hoeveel jij moet eten (en hoeveel je kunt eten) dus dit is een voorbeeld.

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 17:43 ----------

Nouja, hij is snachts pas om 3:00 uur thuis he. Als hij tot 09:00 uur slaapt (om dus eten te maken) heeft hij 6 uur slaap.
Red jij het daarop?
Ik wel, maar ik doe over de dag niet veel he.
1x 6u slapen is toch geen probleem? koop je ineens boodschappen voor paar weken stop met excuses te zoekn :D

• Topic Starter Topic Starter
wacht tot je klaar bent met studeren of teminsten tot het rustiger is.
Probeer het dan nog een keer (ik ben zelf ook student maar ik kan me wel aan me dieet houden/eten klaar maken)

succes

Als je de tijd van de herexamens kent weet je wel wat ik bedoel :) Heb deze studiepunten nodig of het ziet er niet goed uit. :s

Je bent nu thuis gok ik? Tot hoelaat ben je nog thuis? Anders kun je even snel naar de supermarkt oid om brood te halen.
Neem 2 blikjes tonijn mee, 4 snee brood, dan heb je 2 boterhammen. Ik heb geen idee hoeveel jij moet eten (en hoeveel je kunt eten) dus dit is een voorbeeld.

Nu ben ik in de bib maar heb niet meer de tijd om naar de winkel te gaan omdat ik binnen 10 minuten naar het station vertrek.

half tien opstaan noem ik nou niet bepaald ''geen tijd'' hebben.

Lees wel hoelaat ik ga slapen, vindt het zelfs nog steeds te vroeg. Daarmee dat ik morgen een klop ga voelen als mijn wekker om 9u afgaat.

Ik ga nu mijn groentjes versnijden in tupperware en een blikje tonijn meenemen, ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.

Bedankt iedereen nogmaals!

Succes! En als je het echt niet red, eet dan inderdaad salade en een hamburger zonder broodje als het toch echt moet.

Z

Ik ga dit zeker als optie noteren. Maar denk je dat dit me genoeg vult tot het einde van mijn shift?

Genoeg? Nee hoor, maar je kan het als tussendoor nemen bovenop die kip en die appels. Gewoon om iets 'gezond' binnen te krijgen en toch vol te zitten!

Ga thuis studeren ipv de bieb, kan je rijst , groente oid opzetten terwijl je bezig bent. Kookwekker aan niks aan de hand.. In 15/20 min heb je een maaltijd klaar, wss werk je ook niet elke dag kook anders direct voor de hele week. Mocht je tijd te kort hebben brood met tonijn, bakken kwark etc.

Als je het echt wil vind je er wel tijd voor..

Haal in het weekend gewoon een paar broden. Vries dat in. Neem in de ochtend gewoon 4-8 bevroren boterhammen mee. Neem op je werk een tonijnsalade met een paar boterhammen erbij en klaar. de caprese salade is ook een goede optie.

Ik heb ook lange tijd bij McDonald's gewerkt als student en de gegrilde kip(filet) die je benoemt is op zich prima hoor. Qua voedingswaarde is het goed en het is laag in vet en calorieën.
Je zou die dus kunnen eten in de salade en daarnaast nog brood meenemen.

Kan je je ook volsteken met die kip of staat er een maximum op wat je mag nemen?

Hallo allemaal,

Ik weet nog goed dat ik hier eerst zat met mijn doel om af te vallen. Deze was door studies en een blessure helaas gestaakt.

Nu ben ik wel goed op weg al zijn er paar dingen die ik nog moet doen:

Zo werk ik als student in de McDonald's hier in België.

Wat moet ik in hemelsnaam nu eten tijdens mijn 30 minuten pauze?

Ik hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben ervaren, want 'Salade en water' is geen goed antwoord. Als ik een slaatje eet met een flesje water heb ik echt geen genoeg energie om de volgende 5-6 uur te werken. Na een uur heb ik weeral honger en lukt het eigenlijk niet. Al zie ik me ook geen grote BigMac menu eten want dat is dan weer te slecht.

Graag wou ik weten of de gegrilde kip gezond was. Dit is een stukje kip omwikkeld in plastic, die in de grill wordt gemaakt zonder andere vetstoffen (niet in de frituur). Ik vroeg me af of dit beter is als ik dit eet OP mijn salade.

Ik hoop het toch niet.

Anyways, neem een burger of 2, wat groente, gooi de broodjes weg ? En neem er een cola-light bij, of wat water

• Topic Starter Topic Starter
Live vanuit de 'chillruimte' van McDonald's. Voor me staan een slaatje met extra tomaat, blikje tonijn van thuis erop gekapt en zelf nog mijn groenten smoothie bij. Ik snap niet waarom ik dit eerder niet heb gedaan! :)

Even nog een vraagje, wat ik meestal doe is gewoon een milkshake eten na het werk, omdat ik dan echt verlang naar iets zoets. Dit aangezien ik na deze pauze, niets meer kan eten tot 03u. Onder weg naar mijn auto doet zo een milkshake wonderen. Maar is er een gezonder alternatief? Of zelfs, is het goed als ik meteen naar bed ga zonder iets te eten? 84kg op 1m70 en wil liefst tegen begin oktober 70 kilogram wegen (=14 kg verliezen in dikke 2 maanden).

Ga thuis studeren ipv de bieb, kan je rijst , groente oid opzetten terwijl je bezig bent. Kookwekker aan niks aan de hand.. In 15/20 min heb je een maaltijd klaar, wss werk je ook niet elke dag kook anders direct voor de hele week. Mocht je tijd te kort hebben brood met tonijn, bakken kwark etc.

Op mijn studentenkamer is het onmogelijk om te studeren, ja raar vind ik zelf ook :)! Maar we zitten met 200 in een gebouw en er is altijd wel iets te doen. Ofwel komt er iemand binnengestormd met de vraag of ik een wijnflesopener heb, ofwel komt er iemand zijn levensverhaal vertellen, ofwel een meisje die over haar studies begint te zagen.

Haal in het weekend gewoon een paar broden. Vries dat in. Neem in de ochtend gewoon 4-8 bevroren boterhammen mee. Neem op je werk een tonijnsalade met een paar boterhammen erbij en klaar. de caprese salade is ook een goede optie.

Ik probeer brood te vermijden in mijn dieet. Ik vervang het door eieren.

Ik heb ook lange tijd bij McDonald's gewerkt als student en de gegrilde kip(filet) die je benoemt is op zich prima hoor. Qua voedingswaarde is het goed en het is laag in vet en calorieën.
Je zou die dus kunnen eten in de salade en daarnaast nog brood meenemen.

Mooi om te weten!

Kan je je ook volsteken met die kip of staat er een maximum op wat je mag nemen?

Eigenlijk is het all you can eat voor ons, ik kan dus makkelijk 5 porties kip erin gooien. Ik ga eens de voedingswaarden opzoeken als ik een doos vind!

Ik hoop het toch niet.

Anyways, neem een burger of 2, wat groente, gooi de broodjes weg ? En neem er een cola-light bij, of wat water

Ook een goed idee! bedankt!

Zie het hele probleem niet, eet me hele leven Mac en ben nog nooit echt dik geweest.

Als je echt hard traint verbrand je zo al een hoop en kan je met veel wegkomen.
Verder snap ik niet wat er mis is met twee of drie quarterpounders op elkaar met alleen de onderste broodje en de twee bovenste wegflikkeren.
Of 8 euroburgers, zelfde verhaal, twee broodjes behouden en daar stop je de acht stukken hormoonvlees tussen.

Kijk jij een hoe je gaat groeien als je dit elke dag doet.

Zie het hele probleem niet, eet me hele leven Mac en ben nog nooit echt dik geweest.

Als je echt hard traint verbrand je zo al een hoop en kan je met veel wegkomen.
Verder snap ik niet wat er mis is met twee of drie quarterpounders op elkaar met alleen de onderste broodje en de twee bovenste wegflikkeren.
Of 8 euroburgers, zelfde verhaal, twee broodjes behouden en daar stop je de acht stukken hormoonvlees tussen.

Kijk jij een hoe je gaat groeien als je dit elke dag doet.

Hij wilt afvallen :p

Live vanuit de 'chillruimte' van McDonald's. Voor me staan een slaatje met extra tomaat, blikje tonijn van thuis erop gekapt en zelf nog mijn groenten smoothie bij. Ik snap niet waarom ik dit eerder niet heb gedaan! :)

Even nog een vraagje, wat ik meestal doe is gewoon een milkshake eten na het werk, omdat ik dan echt verlang naar iets zoets. Dit aangezien ik na deze pauze, niets meer kan eten tot 03u. Onder weg naar mijn auto doet zo een milkshake wonderen. Maar is er een gezonder alternatief? Of zelfs, is het goed als ik meteen naar bed ga zonder iets te eten? 84kg op 1m70 en wil liefst tegen begin oktober 70 kilogram wegen (=14 kg verliezen in dikke 2 maanden).

Op mijn studentenkamer is het onmogelijk om te studeren, ja raar vind ik zelf ook :)! Maar we zitten met 200 in een gebouw en er is altijd wel iets te doen. Ofwel komt er iemand binnengestormd met de vraag of ik een wijnflesopener heb, ofwel komt er iemand zijn levensverhaal vertellen, ofwel een meisje die over haar studies begint te zagen.

Ik probeer brood te vermijden in mijn dieet. Ik vervang het door eieren.

Mooi om te weten!

Eigenlijk is het all you can eat voor ons, ik kan dus makkelijk 5 porties kip erin gooien. Ik ga eens de voedingswaarden opzoeken als ik een doos vind!

Ook een goed idee! bedankt!

Goed om te lezen dat het dus toch wel gelukt is.
Waar een wil is, is een weg!

Heb ik geprobeerd maar niet mogelijk door tijdgebrek. Ik weet dat het een beetje armzalig klink maar zit momenteel in de periode van de herexamens. Elke minuut is gepland en heb echt de tijd niet noch de middelen om zelf een lunch te maken voor het werk. (Ik heb bijvoorbeeld geen brood of beleg hier op mijn studentenkamer aangezien ik niet eens tijd heb om boodschappen te doen. Tot eind september heb ik het enorm druk).

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 17:27 ----------

Ik eet volledig gratis. Al is zelf eten meebrengen eigenlijk geen optie.

Ook een vraagje ivm met drinken tijdens het werk. We hebben de mogelijkheid om enkel frisdranken te drinken of spuitwater (water met prik). Is het normaal dat ik het water met prik niet echt lekker vind?
Ik drink nu altijd Cola Light, maar bij zware shiften heb ik er zeker 2+ liter van op. Wat niet echt gezond is.

Moet ik wennen aan het water met prik? (Plat water moet je voor betalen aangezien ze het in flesjes verkopen, eigen water mag niet meebrengen, tenzij in een plastieke fles die warm wordt na 2 minuten door de sponsoring van hun drankmerken.)

Bullshit, tijd is prioriteit. Als jij daar niet mee om kan gan zul je altijd dik blijven en niks bereiken in het leven.

Terug
Naar boven