XXL Nutrition

Werken bij de McDonald's tijdens je dieet.

Als je de tijd van de herexamens kent weet je wel wat ik bedoel :) Heb deze studiepunten nodig of het ziet er niet goed uit. :s

Nu ben ik in de bib maar heb niet meer de tijd om naar de winkel te gaan omdat ik binnen 10 minuten naar het station vertrek.

Lees wel hoelaat ik ga slapen, vindt het zelfs nog steeds te vroeg.
Daarmee dat ik morgen een klop ga voelen als mijn wekker om 9u afgaat.

Ik ga nu mijn groentjes versnijden in tupperware en een blikje tonijn meenemen, ik laat jullie morgen weten hoe het gegaan is.

Bedankt iedereen nogmaals!

Sleep faster, I would recommend.

• Topic Starter Topic Starter
Sleep faster, I would recommend.

What do you mean by 'sleep faster'? I guess it's kinda impossible to sleep faster? Do you mean earlier, because that's also quite impossible since I get home at 3 o'clock. Today I'm not working so I guess this is the time to do my shopping! After 4 days i'll post a picture of my progression ! ;)

Thx all!

What do you mean by 'sleep faster'? I guess it's kinda impossible to sleep faster? Do you mean earlier, because that's also quite impossible since I get home at 3 o'clock. Today I'm not working so I guess this is the time to do my shopping! After 4 days i'll post a picture of my progression ! ;)

Thx all!

Dat is een Arnold quote over mensen die vinden dat ze meer dan een maximum van 6 uur slaap per nacht nodig hebben :p

je hebt geen motivatie om je eigen maaltijden voor te bereiken
je bent al kapot na dagje werken.
je zeikt als een oud wijf

geef de sport gewoon op, bb is niks voor jou. ga lekker dammen ofzo.

Dat is een Arnold quote over mensen die vinden dat ze meer dan een maximum van 6 uur slaap per nacht nodig hebben :p

Ohw, wist ik niet heheh :)

je hebt geen motivatie om je eigen maaltijden voor te bereiken
je bent al kapot na dagje werken.
je zeikt als een oud wijf

geef de sport gewoon op, bb is niks voor jou. ga lekker dammen ofzo.

Ik geef toe dat ik het inderdaad momenteel moeilijk heb, al boek ik weliswaar vooruitgang. Ik weet niet of jij al een langdurig dieet- of een bodybuilding-schema hebt gecombineerd met zowel een hogere studie (richting ingenieur, mijn dunste cursusboek is 550 pagina's), samen met een zwaar werk (in de Mcdonald's van shiften die sowieso boven de 8 uur uitlopen met een onderbemande crew) en je ouders die in je nek ademen om goede resultaten te behalen.

Je reactie heeft me eigenlijk toch doen denken om misschien toch maar mijn ambitie om af te vallen te postphonen naar wanneer ik er wel tijd of 'motivatie' zoals je zegt voor ga hebben. Ik ga het nog een 5-tal dagen proberen en als ik geen vooruitgang boek, moet ik eens gaan nadenken.

21j en bijbaan bij mcdonalds?

moet je daar niet 15 voor zijn

je hebt ook tijd om hier te posten, had ik al heel wat broccoli kunnen maken en in bakjes doen :P

Ik geef toe dat ik het inderdaad momenteel moeilijk heb, al boek ik weliswaar vooruitgang. Ik weet niet of jij al een langdurig dieet- of een bodybuilding-schema hebt gecombineerd met zowel een hogere studie (richting ingenieur, mijn dunste cursusboek is 550 pagina's), samen met een zwaar werk (in de Mcdonald's van shiften die sowieso boven de 8 uur uitlopen met een onderbemande crew) en je ouders die in je nek ademen om goede resultaten te behalen.

Je reactie heeft me eigenlijk toch doen denken om misschien toch maar mijn ambitie om af te vallen te postphonen naar wanneer ik er wel tijd of 'motivatie' zoals je zegt voor ga hebben. Ik ga het nog een 5-tal dagen proberen en als ik geen vooruitgang boek, moet ik eens gaan nadenken.
Ik roflol mezelf door een hogere studie (informatica), samen met moeilijk werk (freelance programmeur) en daarnaast lees ik nog uren in de celbiologie en biochemie, en je gaat mij absoluut niet wijs maken dat je niet even wat tijd kunt vinden om wat eten thuis te bereiden om mee te nemen in 'n bakje. Toen ik op locatie bij 'n klant werkte nam ik ook gewoon kip met rijst mee, heb je makkelijk weg binnen 30 min.

Daarnaast zou ik om te beginnen al nooit van m'n leven werken bij 'n McDonalds, maar ok :o

Ik roflol mezelf door een hogere studie (informatica), samen met moeilijk werk (freelance programmeur) en daarnaast lees ik nog uren in de celbiologie en biochemie, en je gaat mij absoluut niet wijs maken dat je niet even wat tijd kunt vinden om wat eten thuis te bereiden om mee te nemen in 'n bakje. Toen ik op locatie bij 'n klant werkte nam ik ook gewoon kip met rijst mee, heb je makkelijk weg binnen 30 min.

Daarnaast zou ik om te beginnen al nooit van m'n leven werken bij 'n McDonalds, maar ok :o

Als het uit luiheid was dat ik het niet kon doen had ik het gezegd hoor, nothing to lose on the internet as you know. Vandaag heb ik echter wel 3 huisgemaakte dingen gebracht naar mijn werk dus ik denk dat ik toch wel goed ben begonnen.

Als het uit luiheid was dat ik het niet kon doen had ik het gezegd hoor, nothing to lose on the internet as you know. Vandaag heb ik echter wel 3 huisgemaakte dingen gebracht naar mijn werk dus ik denk dat ik toch wel goed ben begonnen.
Goedzo, maak er 'n gewoonte van.

Waarom ga je niet gewoon minder eten? dan kan je ineens dat uur cardio ook weglaten. Lijkt me niet zo een groot probleem als je gewoon minder gaat eten en echt eet wat je nodig hebt.

Heb je ook ineens meer tijd om te studeren :dunno:

Dit verwachte ik maar mijn dag ziet er zo uit:

half 10 opstaan en naar de bibliotheek gaan. Studeren tot 12 uur en een uur cardio gaan doen in een nabij gelegen park. 13u tot 18 uur samenvattingen maken + ander schoolwerk (heb nog enorm veel te doen).

18.15 onderweg naar werk.

18.30 beginnen met werk, klaar om 02.30 's morgens. 3 uur terug thuis en stik kapot.

Dit gaat nog tot en met eind september.

wow man.. wat voor opleiding doe je? Is niet normaal meer ik had vroeger niet eens hw tijdens vakanties..
En sowieso van de mc eten als het tog gratis is. mag je daar ook burgers mee naar huis nemen? dan zeker doen alles leegruimen haha

Goedzo, maak er 'n gewoonte van.

wow man.. wat voor opleiding doe je? Is niet normaal meer ik had vroeger niet eens hw tijdens vakanties..
En sowieso van de mc eten als het tog gratis is. mag je daar ook burgers mee naar huis nemen? dan zeker doen alles leegruimen haha

Computer engineering. Ja het zijn eigenlijk examens die ik moet herdoen omdat ik in juni er niet op geslaagd was.

Ja op het einde mogen we alles meenemen wat in het uur ervoor niet verkocht was, dit is altijd genoeg om een stuk of 8+ genoeg te laten eten:D

Meestal neem ik alles mee omdat degene die er vast werken het eten al beu zijn, ik geef het dan aan vrienden hier in mijn studentenhuis.

Heb niet alle comments gelezen maar als ik daar zou werken zou ik sowieso daar eten voor het leven , krijg je toch 80% korting?

Cheap macros , gewoon even myfitnesspal gebruiken en daarop voor het werken een beetje inhouden en volle bak gaan tijdens de lunch / pauze.

Maar al die pc nerds zijn dik en lelijk ja

Pas je prima bij :trollface:

ashmpoo antivirus , sheild antivirus , windows firewall icon , como eliminar spyware , selecting application firewalls security experts buy low cost Adobe creative suite 5 master collection student and teacher edition mac download cheapest I r i s readiris 12 pro mac download oem cheap low cost Adobe creative suite 6 master collection mac download now qq download software , microsoft windows live mesenger , microsoft windows media player powertoy , antivirus para moviles , microsoft windows mobile live , combat antivirus reviews , online antivirus software , vista antivirus boot disk , microsoft windows mobile 6.1 professional software , spywarefighter 2.0 cheap Microsoft office access 2010 64 bit download now buy discount Trend micro titanium maximum security 2012 64 bit oem download cheapest Adobe captivate 3 oem download operations manager firewall , recommended antivirus software for windows xp , best spyware programs 2009 , firewalls viruses , pc tools firewall review 2008 discount Autodesk revit architecture 2012 download cheapest low cost Autodesk ecotect analysis 2011 download now discount Elcomsoft advanced access password recovery 2 5 download oem
Welkom, wat zijn je doelen?

Terug
Naar boven