Daryl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Dacht je dat je kip uit de supermarkt niet "chemisch" was?
Niet zo chemisch als het vlees in de meeste fastfood-zaken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht je dat je kip uit de supermarkt niet "chemisch" was?
Niet zo chemisch als het vlees in de meeste fastfood-zaken
.Kon aan genoeg fatsoenlijke baantjes geraken maar dan verdiende ik geen grote bedragen. In de horeca is het nog altijd poen scheppen. Vandaag zondag werd ik gewoon dubbel betaald.

Vraagje, je claimt geen tijd te hebben, maar je zit wel geregeld op internet?
Dan heb je toch tijd genoeg?
ik heb ook een "hoge" opleiding gehad, maar mijn prio's wel op de juiste plek gehouden.
Waardoor ik genoeg tijd had.
Bovendien als je nog thuis woont, dan kan je je moeder/vader toch vragen om de boterhammen klaar te maken![]()
50+ ingrediënten in het vlees. Staat gewoon op de doos. En dan heb ik het niet over kruiden. Lijkt me niet erg gezond.
Zelfs de appelschijfjes zitten vol.

Is het bij jou ook zo dat je maar eens in de 5.30 uur pauze hebt?
Dus als je 10.30 uur minuten werkt, heb je maar eenmalig een half uur pauze?
Mijn vriendin heeft hier last van en heeft dan ook moeite om een goed eetschema te volgen.
Stel ze moet 8:30 beginnen met werken, tot 18:30.
Hij is 21 jaar, ik denk dat je bij heel veel gezins situaties als belachelijk wordt genoteerd en hard uit wordt gelachen als je zoiets tot de tafel brengt. Ik denk dat vrijwel iedereen verwacht dat je op zo'n leeftijd, zelfstandig bent.
Wow dat klinkt niet goed, dus het vlees van een quarterpounder is geen normaal vlees ookal proeft het zo.
Heb je btw nog wel honger tijdens je werkdagen?
Toen ik bij de McDo gewerkt heb, kreeg ik tijdens mijn pauzes geen hap binnen. Ik stond van 's morgens tot 's avonds in de keuken, constant omringd door die walm van burgers en frieten. Tijdens de middag kreeg ik geen honger meer en ook mijn avondeten smaakte mij niet. Die geur bleef in mijn kleren, haar, zelfs op mijn huid.
Na die vakantiejob heb ik twee jaar lang geen fastfood aangeraakt. De gedachte alleen al toen...![]()
Eet de Salade met kip bij de Mac, bevat ook wel een aantal kcal maarja.. Of die shakers. Ook kan je die vis op de Fish-o-filet zonder broodje of iets nemen? en daar een paar van? maar een voorstel
Viel me laatst trouwebs op dat in de reguliere hamburger van de mac volgens de aangegeven voedingswaarde geen eiwitten zitten xd
Ik ga hier geen fastfood gaan verdedigen, maar get your facts straight...
Net gechecked en er de EKV voor een gewone hamburger is 13/30/9, peanuts in vergelijking met andere voeding, maar om te zeggen dat er niets in zit...

Dan kan je dat toch ook in je lunchpauze eten? Snap het probleem niet helemaal.meestal gewoon wat de pot schaft en wat ik in huis heb.
Ik ga hier geen fastfood gaan verdedigen, maar get your facts straight...
Net gechecked en er de EKV voor een gewone hamburger is 13/30/9, peanuts in vergelijking met andere voeding, maar om te zeggen dat er niets in zit...