Fitness Seller

Werken bij de McDonald's tijdens je dieet.

Waarom ga je niet voor wat minder geld trouwens webdesign doen? Het lijkt me makkelijk om meer uren te maken, (mits je het vanuit huis doet) je doet ervaring op in je eigen sector ipv iets irrelevants, als het goed is vind je het leuker en je kunt ondertussen je eten opzetten (wederom mits je thuis werkt). Moet je natuurlijk wel een bedrijf vinden die het oké vindt dat je vanuit huis werkt, en anders misschien wat zwart doen. Vriend van mij bouwt ook sites e.d. en die doet 3/4 thuis.

• Topic Starter Topic Starter
Is het bij jou ook zo dat je maar eens in de 5.30 uur pauze hebt?
Dus als je 10.30 uur minuten werkt, heb je maar eenmalig een half uur pauze?

Mijn vriendin heeft hier last van en heeft dan ook moeite om een goed eetschema te volgen.
Stel ze moet 8:30 beginnen met werken, tot 18:30.

0600 opstaan
0700 ontbijt
0745 vertrekken
0830 werken
1300 pauze -> eten
18:30 klaar met werken, richting huis gaan
19:15 thuis -> avondeten

Ze is een kleine eter, dus zij heeft erg veel moeite om 2800kcal weg te werken. :-)

't zou mij ook niet lukken om met zulke werktijden 4000kcal weg te werken, denk ik.

En ze mag onder werk tijd niet eens drinken tenzij er absoluut geen klanten zijn, wat dus z.g.a. nooit voor komt. Echt hele slechte regelgevingen en werkomstandigheden bij de mac. Is het buiten 36° C, doet de airco het maar half waardoor het binnen 27° C is, mogen ze alsnog niet drinken tenzij ze pauze hebben of er geen klanten zijn. Zelfs het toilet bezoeken mag niet.

Of dat ze van je eisen dat je je om kleed in je pauze, naar je eigen kleding. En dat dit ook nog eens van je 30 minuten pauze af gaat.
Of dat ze je heel vaak precies 5.30 uur of 10.30 uur laten werken, zodat je geen/maar een keer pauze krijgt, en je vervolgens een half uur laten overwerken maar je alsnog geen pauze geven.

Hopelijk is dat in belgië in ieder geval beter geregeld ;).

Kon aan genoeg fatsoenlijke baantjes geraken maar dan verdiende ik geen grote bedragen. In de horeca is het nog altijd poen scheppen. Vandaag zondag werd ik gewoon dubbel betaald.

Bij de mcdonalds in nederland worden er advertenties geplaatst waarbij ze zeggen "boven minimumloon" te betalen. Mijn vriendin krijgt precies 8 cent per uur meer, dan het minimumloon. Ze is 21 jaar oud.

Ze krijgt niet extra uit betaald op weekenden of tijdens avonden/nachten, gewoon precies het minimumloon +8 cent, met ongelofelijke werkdruk(onderbezetting en onverantwoordelijke managers). :D

Vraagje, je claimt geen tijd te hebben, maar je zit wel geregeld op internet?
Dan heb je toch tijd genoeg?
ik heb ook een "hoge" opleiding gehad, maar mijn prio's wel op de juiste plek gehouden.
Waardoor ik genoeg tijd had.
Bovendien als je nog thuis woont, dan kan je je moeder/vader toch vragen om de boterhammen klaar te maken???

Hij is 21 jaar, ik denk dat je bij heel veel gezins situaties als belachelijk wordt genoteerd en hard uit wordt gelachen als je zoiets tot de tafel brengt. Ik denk dat vrijwel iedereen verwacht dat je op zo'n leeftijd, zelfstandig bent.

Laatst bewerkt:
Wat eet je dan als je niet werkt?

50+ ingrediënten in het vlees. Staat gewoon op de doos. En dan heb ik het niet over kruiden. Lijkt me niet erg gezond.

Zelfs de appelschijfjes zitten vol.

Wow dat klinkt niet goed, dus het vlees van een quarterpounder is geen normaal vlees ookal proeft het zo.

Heb je btw nog wel honger tijdens je werkdagen?

Toen ik bij de McDo gewerkt heb, kreeg ik tijdens mijn pauzes geen hap binnen. Ik stond van 's morgens tot 's avonds in de keuken, constant omringd door die walm van burgers en frieten. Tijdens de middag kreeg ik geen honger meer en ook mijn avondeten smaakte mij niet. Die geur bleef in mijn kleren, haar, zelfs op mijn huid.
Na die vakantiejob heb ik twee jaar lang geen fastfood aangeraakt. De gedachte alleen al toen...:barf:

Werken bij de Mac :o

Eet de Salade met kip bij de Mac, bevat ook wel een aantal kcal maarja.. Of die shakers. Ook kan je die vis op de Fish-o-filet zonder broodje of iets nemen? en daar een paar van? maar een voorstel

Viel me laatst trouwebs op dat in de reguliere hamburger van de mac volgens de aangegeven voedingswaarde geen eiwitten zitten xd

• Topic Starter Topic Starter
Is het bij jou ook zo dat je maar eens in de 5.30 uur pauze hebt?
Dus als je 10.30 uur minuten werkt, heb je maar eenmalig een half uur pauze?

Mijn vriendin heeft hier last van en heeft dan ook moeite om een goed eetschema te volgen.
Stel ze moet 8:30 beginnen met werken, tot 18:30.

Hij is 21 jaar, ik denk dat je bij heel veel gezins situaties als belachelijk wordt genoteerd en hard uit wordt gelachen als je zoiets tot de tafel brengt. Ik denk dat vrijwel iedereen verwacht dat je op zo'n leeftijd, zelfstandig bent.

Inderdaad, we hebben slechts een éénmalige pauze van 30 minuten. Werk je een shift van 9 uur?: 30 minuten pauze. En 2 pauze's van 5 minuten voor degene die roken. We kunnen dus niet meer eten tijdens een shift. Een eetschema volgen voor bij de bulk bijvoorbeeld is dus moeilijk te doen.

De werkomstandigheden zijn inderdaad niet echt te doen, daarmee wil ik zeggen dat je na een dag kapot bent en de dag erna nogsteeds alles voelt (dit zijn wel bij drukke dagen).

Ook in de keuken hebben we temperaturen van 40° als het buiten 30° is.

Wel hebben we in onze McDonald's premie's bij nachten (een aantal euro per uur meer na 24u) en een toeslag op zondagen. Ook de vrije dagen zijn vrij te kiezen en zijn een aantal van mijn managers, ook normale vrienden geworden waarmee ik ook op andere dagen wel eens uit ga. De collega's houden het werk dus wel fijn opzich.

Ik heb ook gemerkt dat er een verschil van loon is bij de McDonald's van Belgie en die van Nederland. Van de verloning, tot de werkdruk en houding van managers.

Ik woon wel niet thuis maar in een studentenwoning. Een x-tal uren van huis.

Wat eet je dan als je niet werkt?

Zit niet echt met een schema, meestal gewoon wat de pot schaft en wat ik in huis heb.

Wow dat klinkt niet goed, dus het vlees van een quarterpounder is geen normaal vlees ookal proeft het zo.

Het vlees gaat zeker niet dezelfde zijn als die van in de slager. Het vlees van ons filiaal wordt zelfs overgevlogen vanuit Ierland. We gebruiken dus geen Belgisch vlees.

Heb je btw nog wel honger tijdens je werkdagen?

Toen ik bij de McDo gewerkt heb, kreeg ik tijdens mijn pauzes geen hap binnen. Ik stond van 's morgens tot 's avonds in de keuken, constant omringd door die walm van burgers en frieten. Tijdens de middag kreeg ik geen honger meer en ook mijn avondeten smaakte mij niet. Die geur bleef in mijn kleren, haar, zelfs op mijn huid.
Na die vakantiejob heb ik twee jaar lang geen fastfood aangeraakt. De gedachte alleen al toen...:barf:

Zeer herkenbaar. Soms kan ik ook niets meer binnen.

Eet de Salade met kip bij de Mac, bevat ook wel een aantal kcal maarja.. Of die shakers. Ook kan je die vis op de Fish-o-filet zonder broodje of iets nemen? en daar een paar van? maar een voorstel

Gaat die frituurde vis wel in een cut-dieet? Heb hem niet geprobeerd te grillen maar misschien kan ik het eens trachten te doen.

Aan de andere kant: krijg al commentaar van mensen dat ik ben afgevallen! Morgen op de weegschaal!

Ik voel me al dikker worden door alleen de lucht in te ademen in de mac. Toch vreemd dat ik het elke week weer doe...

Viel me laatst trouwebs op dat in de reguliere hamburger van de mac volgens de aangegeven voedingswaarde geen eiwitten zitten xd

Ik ga hier geen fastfood gaan verdedigen, maar get your facts straight...

Net gechecked en er de EKV voor een gewone hamburger is 13/30/9, peanuts in vergelijking met andere voeding, maar om te zeggen dat er niets in zit...

in een half uur krijg je echt wel 100 gr rijst + 100 gr tonijn naar binnen

Ik ga hier geen fastfood gaan verdedigen, maar get your facts straight...

Net gechecked en er de EKV voor een gewone hamburger is 13/30/9, peanuts in vergelijking met andere voeding, maar om te zeggen dat er niets in zit...

13 gram eiwitten
30 gram carbs (7 gram suiker)
9 gram vet

Proeft alleen nergens naar, veel te weinig vlees :roflol:

Niet heletijd zeuren van dat je geen tijd hebt, als je het echt wou stond je eerder op ..
2+l Cola light tijdens je werk en jij wilt afvallen ??

Gewoon eerder opstaan zeg, er zijn hier genoeg mensen die om 6:00 opstaan en nog voor hun werk een rondje gaan rennen etc. Als je echt tijd nood had dan stond je ook rond die tijd op, kom op zeg.

How bad do you want it ? Gewoon snel naar de supermarkt vliegen, pakken wat je nodig hebt hoeft nog geen 10minuten te kosten en al die tijd die je in het zeuren steekt hier op het forum had je al 10x kunnen gaan :o

Smorgens of dag van te voren klaarmaken, knal je nog wat bakjes in de diepvries en dan hoef je paar dagen niks meer klaar te maken enkel de magnetron in.

je moet wel wat willen opofferen als je wilt afvallen

time management

verwacht je dat wij nog ergens een half uur vrije tijd vinden in jou dag indeling? nee, die zul je zelf vrij moeten maken

Terug
Naar boven