Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vraagje, je claimt geen tijd te hebben, maar je zit wel geregeld op internet?
Dan heb je toch tijd genoeg?
ik heb ook een "hoge" opleiding gehad, maar mijn prio's wel op de juiste plek gehouden.
Waardoor ik genoeg tijd had.
Bovendien als je nog thuis woont, dan kan je je moeder/vader toch vragen om de boterhammen klaar te maken![]()
Waarom vraag je je baas niet gewoon om minder shifts? Heb je gewoon recht op

Kook op zaterdag/zondag voor een hele week en pleur het in porties in je vriezer. Ontdooi iedere dag een portie. Probleem opgelost.
Dan waren het geen fatsoenlijke baantjes. En srs, je studeert computer engineering, kun je proggen? Zo ja, daar kun je echt prima geld mee verdienen.Kon aan genoeg fatsoenlijke baantjes geraken maar dan verdiende ik geen grote bedragen. In de horeca is het nog altijd poen scheppen. Vandaag zondag werd ik gewoon dubbel betaald.
Dan waren het geen fatsoenlijke baantjes. En srs, je studeert computer engineering, kun je proggen? Zo ja, daar kun je echt prima geld mee verdienen.
Ik zit ongeveer in dezelfde situatie als u, echter heb ik de volledige maand juli gewerkt en hopelijk nog enkele dagen na mijn herexamens, doorheen het jaar doe ik geregeld een vrijdagnachtpost/weekendshift. Misschien een tip voor volgend jaar plan u ergens in juli in bij een bedrijf zodat ge augustus hebt voor te studeren.
Wanneer begint u eerste herexamen?, grtz
Wat weerhoudt je ervan om niet zelf als ZZP'er te starten in de web development? Doe ik zelf ook, verdient prima. Als je veel aan acquisitie doet kun je er zelfs nog een hele flinke boterham mee verdienen.C++ en java ken ik van a tot z, maar doordat ik nog geen stages heb gedaan, ben ik niet interessant voor bedrijven. Die eerste ervaring opdoen is het moeilijkste. Zonder stage in de IT-sector gaan is enorm moeilijk, heb veel geprobeerd. Kon als webdesigner aan de slag maar verdiende slechts 8,90 per uur. Dan maak ik liever mijn handjes wat vuil voor een dikke 20 euro per dag extra.
Wat weerhoudt je ervan om niet zelf als ZZP'er te starten in de web development? Doe ik zelf ook, verdient prima. Als je veel aan acquisitie doet kun je er zelfs nog een hele flinke boterham mee verdienen.
Nu weet ik niet hoe dat in Belgie zit, maar ik heb hier in NL al meermaals 'n baan aangeboden gekregen terwijl ik zelfs nog studeer. Als er iets makkelijk is om in te rollen is het wel de progwereld.
. Van zodra ik mijn diploma in mijn handjes heb weet ik dat het poepsimpel is om een baan te krijgen.KindergeldAls je zelfstandig in belgie begint verlies je je kindergeld, studiebeurs en nog meer. kan dat allemaal niet verliezen helaas. Van zodra ik mijn diploma in mijn handjes heb weet ik dat het poepsimpel is om een baan te krijgen.
?Kindergeld?
Studiebeurs behoud je hier wel in ieder geval.
Hier houdt de kinderbijslag op zodra je 18 bent. Wel lomp dat je je stufi kwijtraakt als je gaat ondernemen.Kindergeld is maandelijkse toelage van de staat aan elk kind dat studeert onder de 25. Hangt af van het aantal kinderen je ouders hebben. In mijn geval is dat 175 euro per maand. Wat toch mooi is om op je rekening te zien.
Hier houdt de kinderbijslag op zodra je 18 bent. Wel lomp dat je je stufi kwijtraakt als je gaat ondernemen.
Ik deed vandaag 2 quarterpounders, 1 big mack op elkaar, broodjes weg behalve de twee onderste.
Klein beetje french fries erbij, yummie,yummie,yummie
18 vind ik wel een beetje vroeg eigenlijk, kan je weerhouden om hogere studies aan te vatten voor mensen die er afhankelijk van zijn. inderdaad is zeer lomp geregeld. vorig jaar had ik het geluk om 2 websites voor kennissen te bouwen die een eigen zaak hebben. aangezien het hier echter betrefte om html lay out en paar jquery scripts vond ik het eigenlijk wel saai om te doen.
@ chicken wrap:
Vandaag ben ik vrij en heb ik de tijd genomen om te winkelen!
---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 18:41 ----------
Hehehe, hoe zit het met mcdonalds eten en bulken? Ik hoop dat iedereen op de hoogte is van het aantal chemische producten in het vlees? Is dit nog wel voedzaam eigenlijk? Doordat ik wat heb gezien eet ik eigenlijk nooit het vlees meer van kebabzaken en fast food chains.